Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2017 21:00 - папагали...
Автор: saankii Категория: Хоби   
Прочетен: 3319 Коментари: 16 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


   image

      ПАПАГАЛИ....без ИНТЕРНЕТ.....


image

   image



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. saankii - здр, любими мои читатели/ опсс.. без малко да напиша..зрители..
06.05.2017 21:15
то за какво ли се моря и аз да тракам клавиши още тук..
веската поне има „ Фен Клуб на Веселушките“, а па аз ...нищооо..
доста надежда изгубих ,но все пак, да ви запитам ..
Вие наистина четете ли го тоз...хъм..Интернет
или просто си ..дремвате тук?
защо питам..
ами, многоо глупости слушам, извинете ме, че става дори и по–зле..
а,па аз съм /супер/ активна около 4 г. ..
елее, като дойдат пък т.н .Празници за ..плебса..
става....нетърпимооо..

Това явление се нарича режим на автосинхронизиране.

Да припомним накратко същността му. Тя се изразява в това, че ако 5-10 на сто от някаква общност започнат да правят нещо едновременно, в този режим автоматически се включва цялата общност. Така например случайно синхронно мигане на 5-10 на сто от светулките води до това, че цял фрагмент от долината на Нил започва да мига в режим 30-40 секунди. Такова е и поведението на табуна коне или на рояка пчели. Проведени бяха експерименти и с човешка общност на стадион. Картината беше аналогична - целият стадион реагираше според програмата, реализирана от 10 на сто, разположени на специални места симуланти, които ставаха, крещяха и аплодираха не според онова, което ставаше на игрището.

край на комента...
цитирай
2. saankii - знам , че обичате агнешко в тавата ..с гюзъм и черно пиперче.
06.05.2017 21:27
както го казва накратко..журнаГлистката?!! Роса Боса..
знам, че ви мързи блажено, и от Сърце ненавиждате Шефа..
но, поне се качете в Планината. и извикайте силнооо
що ме забрави , Божее , мамка ти....
не ,нямам пари да ви дам...
не чакайте и ..на БОГ..
вие сте....сами..сами сами сами сами..сами..и така..
до края на Света...че и по нататъкЪ
ай , наздраве..опсс ..забравих...
аз пия само...
сок от мойто лично глухарче,ей там до оня Дувар, зад ъгъла вдясно..
цитирай
3. saankii - Оооо, Принцее, май умирГаш от скука
06.05.2017 21:30
анонимен написа:
Kато се има предвид, че 50 % от профилите тук са на ГоГо Ловъра, Чу и твоя милост, няма нищо чудно !


/ я виж там кака веска..открила...нов ..гюрлюк..
М?
цитирай
4. blackpredator - мдаа
06.05.2017 21:40
Сценарият завършва с новата команда "Бий комунистите". И същите 5-10 на сто в лицето на техните внуци за три дни започват да късат партийните си билети, да гонят своите партийни другари, като преминават в новия режим на автосинхронизиране.

край на комента...
цитирай
5. katara - знаеш ли, заксе...аз не си меря ..онъз работа с никой..
06.05.2017 21:45
и когато седне някой тук, да ми говори за многопрофилност?!
се чудя,да се смея ли, или да плача..,или да си бия два шамара..
същата работа като онези...ама ,що биете негрите?
имам профили, имам акъл, имам време, и...ресурс, мога и още
мога и още да пиша..
кофти обаче ,няма ..дискусия/съгласен ли си ?
сега, да го чуете всички..АЗ се ядосвам на Гошо, щото си крие профилите..
а ,не затова , че пише ..многоооо.. баасси ;)))
и на теб не се сърдя , от колко профила пишеш, нали ?
нищо не чух по Temata, zax ..за папагалите...
цитирай
6. katara - Блеки,удари ли..3 ракки, баце/ щТо не коментираш ..там,а тук ?
06.05.2017 21:47
blackpredator написа:
Сценарият завършва с новата команда "Бий комунистите". И същите 5-10 на сто в лицето на техните внуци за три дни започват да късат партийните си билети, да гонят своите партийни другари, като преминават в новия режим на автосинхронизиране.

край на комента...

цитирай
7. milady - Предаторе, определено е по–нормално да четеш..
06.05.2017 21:58
„строго секретно“..и К. Иванджийски/ лапсус
и „ Диагноза„ отколкото мара от пескара...нали ?
и той бил Комунист, батка..чу ли
цитирай
8. blackpredator - е, аз по темата
06.05.2017 21:59
по нея Монтескьо е казал:"В стремежа към остроумие често се казва само глупост"
цитирай
9. saankii - аз съм резистентна..
06.05.2017 22:07
към салонни умнотии от пр 2 века..
колко съм..само кратка, а..
цитирай
10. saankii - мили мои „ любимци..
06.05.2017 22:09
Празничната Тема беше...
КУРБАНА, не се захващайте пак с ...
моите големи ..очи..
цитирай
11. starforlife - Може би скоро ще ви покажа как се случват нещата при мен.
06.05.2017 22:14
Муцунка, ами спри вече.
Имам предвид да спреш да се ядосваш, защото това, че ти мислиш (и не само ти) дадени профили за мои, не ги превръща в такива. Да, има над 10-тина човека тук, които ми имат доверие и са ми казали, че мога да правя с профилите им каквото реша, но никога не се възползвам от това, освен ако самите те не пожелаят нещо като помощ.

Всички мои профили, които подчертавам, по обясними и логични причини (абсолютно неинтригантски) съм ползвал през годините, НЕ СЪМ ГИ КРИЛ и са били видни, че са мои.
Не същото е положението с тези, които се опитват (безуспешно според мен) да ми приписват свои психо-обременености.

"Анонимни" човече, така нареченият от теб "ГоГо Ловъра" ИМА ПРАВОТО да прави ТУК каквото той реши! Абсолютното и неоспоримо право!
Ако искам ще направя 100 профила и няма да ги припознавам като свои, ако искам не.



А сега по темата, за папагалите:
Първите три гледат наляво и се подсмихват, защото наблюдават умислената и замечтана бамбина, която се чуди дали "ГоГо" (щом сте рекли - нека е Ловър - дори и това показва колко ви комплексира) мисли за нея.
Какво гледат десните два ли?
Може би мръвката на "ГоГо"?
Или биричката му?

Дреме ли му на някой кой е папагал и кой не?
Според мен е видно кой колко умствен багаж има и когато някои нещо изпапагалства - то само го прави още по-смешен и жалък.
Аз смея да твърдя, че не се вписвам в този образ.
И, ако някой твърди обратното - готов съм да се изправим в двубой по отношение на каквото и да е, което дори и да не ми е компетентност, имам самочувствието да разбирам, най-малкото защото интелигентността ми е доста над средното ниво.
(ама доста-доста)
Ето това е една от огромните разлики м/у МЕН и някакви си анонимни НИКАКВЦИ:
Че АЗ не се срамувам и/или страхувам да говоря, заставайки с името и лика си, докато ТЕ се изявяват като едни абсолютни нищожества, които нямат мъжеството поне открито да се изказват от профил, ако не от собственото си име.
Че АЗ съм ЛИЧНОСТ, заслужила авторитета си пред хора с авторитет, а ТЕ са (анонимно) НИЩО в тъмно.

Та такива ми ти работи, муцунка.
Комлексирани.
(по отношение на някой си "ГоГо Ловъра")

https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
цитирай
12. saankii - охохо...Го, влизаш във Форма, кеффи мее..
06.05.2017 22:19
но, аз бях сигурна, че ще харесаш картинка № 3..
не ли е сладка..
цитирай
13. loverka - ооо„ батката фръкнал от Канадско...с личния Джъмбоо Джет..
06.05.2017 23:31
плииийсс, запуши и Устатаа на Кортаната
оСпами изобразителния ОбразУвателен Пост..
лудаа работа...
.....ла ла лааа...
....брррр...
оо, йее....
ето я..идвааа...

https://youtu/C2EifAO9ZHg
цитирай
14. saankii - крадеца вика дръжте..наглеца.. многоНезнайкооо!!!! аз знам ...достатъчно..
07.05.2017 10:17

Престани да си пишеш анонимни коментари и да си отговаряш бре!
Каква интрига се опитваш да забъркаш?
не виждаш ли, че останахте 5 човека в тоя блог....

пп
по добре 5 интересни блогъри да четем отколкото тази плява ..
като във Фейсбуук...където некои шизоидални инкарнации
имат по 2 500 „приятели„.. спиш ли,Уичкей?
аре ,успокой топката, ша та дам инак на ...веселата пипирутка..
аз съм Юлия, а не Гого..
цитирай
15. nalia - :))
07.05.2017 14:52
..но пък интернетът е пълен с папагали:)
цитирай
16. milady - безспорна синхроничност :)
07.05.2017 15:20
nalia написа:
..но пък интернетът е пълен с папагали:)

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saankii
Категория: Хоби
Прочетен: 1781128
Постинги: 585
Коментари: 3415
Гласове: 3254
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930