Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2015 14:39 - Изтеглете си късмет за новата година
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 23973 Коментари: 54 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Кой каквото си изтегли, да му се сбъдне.
И не забравяйте да бъдете добри.
От мен толкова.
image



Гласувай:
24



1. vesever - С благодарности за Дядо Мраз /да се ...
31.12.2015 14:42
С благодарности за Дядо Мраз /да се чете Жоро Белята/, за техническата помощ и стоическото търпение )))
Весело посрещане на празника.
цитирай
2. of4arsnakovalnia10 - На... "Дядо Мраз"... От баницата с праз... Се падна това: http://prikachi.com/images.php?images/819/8548819F.gif
31.12.2015 15:10
А сега Дядо ви Мраз...
Минава през банята за в час...
Щото днес дежурен е и ще празнува от бачкането с Вас!

ПС:
Зная, че ще ми се разсърдиш...
Но така и така някои вменяват, че аз помпам постингите ти...

Да го направя поне веднъж, баси.
Все пак по- е готино на "първа" да можеш едно късметче да си изтеглиш, отколкото тъпанарщина за политика, лирика за мотика и разна друга клика.
Така, че...
кликвам 3 пъти с мишката и бЕгам в банята.
цитирай
3. vesever - На бачкане не е много добре, освен ...
31.12.2015 15:14
На бачкане не е много добре, освен ако не си заформи Дядо ни Мраз добра компания!
П. П. Като /ако/ те пипна, шти скъсам всички уши и шти оставя само две!
Сега с право биха ме нападнали, преди беше без право. Но здраве да е.
П. П. 1 Викай снежанка, да помага, и довечера на партито...
цитирай
4. vesever - Чак сега видях късметчето ти, ...
31.12.2015 15:23
Чак сега видях линка с късметчето ти, прекрасно.
Благодаря :)
Нали съм бавен реотан, подсказката в снимката видях още по-късно, много изненади ми се събраха, )
Това вече умът ми не го побира, как става, освен с магия, по друг начин не мога да ги го обясня )))
цитирай
5. of4arsnakovalnia10 - Веси... ИЗВИНЯВАЙ!
31.12.2015 15:44
Или съм кликнал 4 пъти наместо 3 и "прочитите" ти ще се кротнат на 8 000...
Или без да искам съм задал на МсВ вместо 2000 "прочита"...

20 000!!!
Ако е това - отиде на 60 000, баси!
Наистина СООРИ!

Поемам пълната... готовност да ме замерваш с:
новогодишна баклава
новогодишна баница
новогодишни суджуци

Въобщееее... виноват и не ме жали!
ха ха ха

Весело посрещане на Новата Година на всички Блогъри!
Аз отивам на бачкане, ама може и да се включвам чат-пат от там в партито.

Ж
цитирай
6. vesever - Леле, сега ме подпукАха! Ште з...
31.12.2015 15:51
Леле, сега ме подпукАха!
Ште замерям, ще видя с какво, имам време да го обмисля!
Може да ти извия врата, ако го достигна))
Все ще измисля нещо.
Бягам по задачи, засега.

цитирай
7. balar - от тая страница
31.12.2015 16:04
право в тефтера с текущи молби на Господ :)

здраве!
цитирай
8. vania23 - Страхотно е :)
31.12.2015 17:02
Падна ми се най-хубавия късмет - "голям късмет избра си, браво, ще се радваш на отлично здраве".
Еее, няма по-хубаво от това :)

Сега, Веси, желая ти весело посрещане на Новата година, много здраве за теб и децата, много радост и щастие и сбъдване на поне три от мечтите ти!
цитирай
9. vesever - Balar - да не се отървеш от здраве!
31.12.2015 17:18
Balar - да не се отървеш от здраве!
цитирай
10. momentum - Много хубав пост. :) Чудесно пож...
31.12.2015 17:18
Много хубав пост. :) Чудесно пожелание ми се падна.
Благодаря! :)
цитирай
11. vesever - Ваня, прекрасно, бъдете здрави ...
31.12.2015 17:19
Ваня, прекрасно, бъдете здрави цялото семейство, и все така сплотени и щастливи.
Благодаря ти :)
Тази година може би ще си пожелая нещо и за себе си, все за децата пожелавам....
цитирай
12. milady - веселушке...фурорът е вече пълен...Ето къде съм ..аз /за срамотите
31.12.2015 17:31
„Забравил всякакъв комплекс, ще мислиш ти само за секс.“

Здраве,берекет и изобилие ,да има...
и от щастие,да не се отървеш..
Дай си Време ,и нека Силата бъде с теб ,вес !
цитирай
13. vesever - momentum - Прекрасно е, че пожел...
31.12.2015 17:45
momentum - Прекрасно е, че пожеланието те е зарадвало, и нека бъде реалност :)
цитирай
14. vesever - Юлия, какви срамоти, много ...
31.12.2015 17:49
Юлия, какви срамоти, много си е добре пожеланието ти, нека новата година ти донесе много секс, щом такъв ти е късметът, няма къде да избягаш ))
А може мъничко и за мен да "прехвърлиш", - само ако ти дойде в повече!
Щото аз тука съм добрата орисница, да има и за мен добринка :)
цитирай
15. vesever - Тони, пожелавам ти мир и хармония в ...
31.12.2015 18:05
Тони, пожелавам ти мир и хармония в душата, и сбъднатост на търсенията ти.
Аз няма да мърдам от вкъщи, с децата ще месим питка с късмети след малко, те в момента пишат пожеланията, аз няма да пиша нито едно пожелание, надявам се да бъда приятно изненадана от късмета си...
Миналата година дъщеря ми беше написала един чудесен късмет, който се падна на мен: Стари рани ще зараснат.
И наистина се сбъдна.
Тя ми е наследница-орисница и се надявам и тази година да ме ориса подобаващо.
Аз орисвам вас, тя мен, за всеки нека има добро.
Приятно купонясване!

цитирай
16. of4arsnakovalnia10 - Здравейте всички!
31.12.2015 19:19
Аз си свърших работата засега и да ви обърна внимание.

Първо на... Хлорис.
Хлорис, явно нещо се е бъгнало. Препоръчвам ти да сложиш розАви очила и да теглиш пак.
Ако и този път не се получи, да не ти дрме. Това е все пак една накодена закачка и силата й е много по_незначителна от едно реално пожелание.
А аз ти пожелавсм Новата 2016-та ти донесе много реална готинност и изживявания.

На всички пожелавам крепко здраве, неописуемо щастие и много, много споделена Любов.
Именно Любофф ми се падна от първия път, но реших да не дразнителствувателствувам и не го подадох това късметче.
Само не зная как така 5000-те нощи ще се вместят в една година, но кой съм аз, че да споря с Новогодишната баница.

Драги Съблогъри,
не нападайте Весенцето.
Тя не е виновна, миличката, че роди Идеята за постинга, един... МагЕсник я реализира, а аз, оф4аря му проЗ я турнах тоя път на корицата.

Жоро маг... товааа - оф4аря.
цитирай
17. vesever - Явно няма сърдити от постинга ...
31.12.2015 19:51
Явно няма сърдити от постинга ми.
Идеята ми беше да дам на всеки по нещо приятно и радващо за празника и явно се получава.
И да не беше го качил на първа, приятелите ми щяха да влязат да си изтеглят късметче и щеше да е хубаво и така. Но пък сега и непознати за мен блогери са получили по нещо мило с тези късметчета, така че аз съм доволна, ако съм зарадвала хората с един такъв малък жест.
Нека има Любов за всички. Нали всички това търсим в крайна сметка, а то като че ли е най-трудно достижимо в днешния все по-отчужден и безлюбовен свят...
цитирай
18. gipsyking - И аз си изтеглих и ми се падна. . . . . . ...
31.12.2015 20:06
И аз си изтеглих и ми се падна...... циганска любов :)))))) като се има на предвит че съм краля им........ :)))))))
Много хубав пост. Не се коси, че приятеля Стар го е праснал най горе. Заслужава.
Как направи чуквайки на баницата да става това с късметите?
цитирай
19. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=giOgg0TRsxc
31.12.2015 20:31
Хе, виждаш ли, gipsyking, всеки получава каквото има нужда. Много се радвам )))
Именно Стар ми обясни как да се отварят късметите, тук в блога имало много опции, които дори не бях забелязвала, единствено стандартните текст и снимки знам как се качват.
При качването на нов постинг, малките икони, които са на два реда, над прозореца за текста, в предпоследната икона на горния ред, отдясно наляво, като се активира, там се задава линкът, чрез който се отварят късметите /пълен път URL/, инак си остава само снимка.
Смятах да те поздравя с песен на Gipsy Kings, но размислих, пращам ти изпълнение на една много любима танцьорка, Джилиан Норис, изпълнението се казва Gipsy. Пак съм близо...:)
цитирай
20. varg1 - Моят е
31.12.2015 20:36
не се отпускай продължи.Най-хубавото предстой.
цитирай
21. vishnichka - "През новата година всичко ще върви по ноти, в джоба ти ще има все едри банкноти!"
31.12.2015 20:45
Ми чудесно, дано се сбъдне ...

Весело посрещане на Новата 2016-та!

Много здраве и късмет!:)
цитирай
22. inf0rmant - " Пада ти се нова къща, ала тя ...
31.12.2015 20:45
" Пада ти се нова къща, ала тя върви със......... ТЪЩА!"
Опазил ме бог!!!!!! :))))))))))
Наздраве на компанията и Веси да не замерва само брат Стар с лакомства. Аз съм го научил на тия майсторлъци. :))))))))))))))
цитирай
23. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=cDtEE_rrCKE
31.12.2015 21:01
Само така, varg1, пълен напред!
Сещаш ли се онази песничка, от Крокодила Гена, в която се пее: Лучшее, конечно, впереди!
Много я обичам, и понеже е в унисон с твоя късмет, ти я пращам
цитирай
24. vesever - Вишничка! Да, нека да бъде! Бл...
31.12.2015 21:02
Вишничка! Да, нека да бъде!
Благодаря ти, само добрини и на теб!
цитирай
25. vesever - informant - ще направя всичко ...
31.12.2015 21:06
informant - ще направя всичко възможно да издействам къща без тъща!
За да не ти развалям щастието.
Добре, ако обичаш шоколад, теб ще те замерям с шоколад, аз обожавам и винаги имам под ръка. Казват, че доставял хормона на щастието )))))
Ами на мен са ми трудни технологиите, работя само с текстообработващи програми, а сега всичко това е съвсем ново и е много интригуващо.
Но съм трудна ученичка, трябва си много търпение с мен, брат Стар ще ти каже, щом се познавате.


цитирай
26. koleda2016 - 6te raboti6 bez da spira6, plano...
31.12.2015 21:22
6te raboti6 bez da spira6, planovete si 6e realizira6!!!!
:))))))))
Gotin post. Blagodaria i na vas i na Star za nastroenieto. :))))
цитирай
27. katara - Тук Магията работи, ей хорааа....https://youtu.be/DP1NgVe-Rlw
31.12.2015 21:57
Пробвайте се ...
нее боли,а стопля..
Да вдигнем пълни чаши,
и, да забравим греховете наши...
Наздраве !
цитирай
28. vesever - koleda2016, реализирай всичките ...
31.12.2015 22:40
koleda2016, реализирай всичките си планове!
И заповядай пак :)
цитирай
29. vesever - Танците са прекрасни, Юлия, смя...
31.12.2015 22:46
Танците са прекрасни, Юлия, смятам, че не само по празниците трябва да танцуват хората.
Аз танцувам по всяко време ))))
Като момиче танцувах в ансамбъл за народни танци в родния ми град Перник. Ансамбъл Граовче. Бяхме от най-добрите.
Сега танцувам сама...или с метлата! ))
цитирай
30. of4arsnakovalnia10 - Като малък танцувах в ансамбъл "Счупен дърводелски метър"!
31.12.2015 23:01
Бях най-добрия, а все не ме вземаха по състезанията, баси!
Сега танцувам сам... или с прахосмукачката.
Така де - нали е нужна музика за танците.
А тя, Прахосмукачката /милиНката/, може да ми засвири секи стил.
Щот аз секи стил мога да го играя от дъ бест по-дъ бест.
Ъхъъм
цитирай
31. vesever - Жоро, при това положение аз те ...
31.12.2015 23:11
Жоро, при това положение аз те предизвиквам на танцов двубой!
При това боси, при първи сняг. Ха да те видя, аз танцувам всяка зима боса при първи сняг. Ще се справиш ли с предизвикателството?!

цитирай
32. katara - Айдааа.. идваам и аз,весе? free style, танцувам всичко...без метла и прахосмукачка,сериозноо
31.12.2015 23:14
vesever написа:
Жоро, при това положение аз те предизвиквам на танцов двубой!
При това боси, при първи сняг. Ха да те видя, аз танцувам всяка зима боса при първи сняг. Ще се справиш ли с предизвикателтвото?!


цитирай
33. milady - https://youtu.be/6QER37hafbU
31.12.2015 23:39
още нещо мн.любимо...
може би само тези задминават нас Българите...
но, те са наши клонинги/ ха ха/
питай г/н Щапаров.
цитирай
34. vesever - Може, може, ала ми е много дерт да ...
31.12.2015 23:45
Може, може, ала ми е много дерт да видя батко си Жоро как денси бос в снега )))
Да, много ги уважавам, пробвала съм да се уча от Лорд Флатли, виртуозни са!
цитирай
35. of4arsnakovalnia10 - Кой предизвикваш ти бре?!
01.01.2016 00:44
vesever написа:
Жоро, при това положение аз те предизвиквам на танцов двубой!
При това боси, при първи сняг. Ха да те видя, аз танцувам всяка зима боса при първи сняг. Ще се справиш ли с предизвикателството?!

Кооой предизвиииикваш тиии брееее?!

Ти знаеш ли, че на мен ми викат "Жоро танцувалната снежна стъпка!"?!
Ти знаеш ли, че кат затропкам с тез ноги из снега - оф4иците /милиНките/ им поникват крила бреее?!
Ше предизвиква тя Властелина на снежното танцувание.
Бааси самочувствите, баси чудото.
Ше та отнеса кат... снегорин пистана на Чепеларе, ше та отнеса.
Ше са чудиш в кой блог от тез, невидяли супер-дупер престижната "първа" а са скриеш!

Ше предизвиква тя бачо си оф4аро...
Ай сиктир...


ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА НА ВСИЧКИ БЛОГЪРИ!
НЕКА ТЯ ВИ ДОНЕСЕ ВСИЧКО, КОЕТО СТЕ СИ ПОЖЕЛАЛИ В 00:00.
Жоро

/танцувалната снежна стъпка - ха ха ха/
цитирай
36. vesever - :)))
01.01.2016 01:02
Ще видим, ще видим.
С други думи, докато не видя, не вярвам!!!
цитирай
37. vishnichka - Сурва,
01.01.2016 09:26
сурва,
весела година,
пълна къща със коприна!
Живи, здрави догодина,
догодина, до амина!

ЧНГ!:)
цитирай
38. of4arsnakovalnia10 - http://mileidi46.blog.bg/hobi/2015/12/31/s-pojelaniia.1418972
01.01.2016 09:35
Хубав постинг, на хубав човек с... БАН!
Посетете го, моля.
В мой коментар ще откриете набързо надраскано кратичка инструкцийка за елементарно преоразмеряване на картинки /снимки/.
Забравих да спомена там, че от "катинарчето" в режим на редакция, можете да задавате независими размери по Х и Y.
Тоест - непропорционална да става картинката.

По някое време... след 534426 дни - ще наДРАСкам изричен постинг, в който ще изчерпам темата докрай.

ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА НА ВСИЧКИ!

Ж

ПС: Весиии...
Няма да ти честитявам имения ден, докато не почерпиш, баси...
цитирай
39. vania23 - Веси,
01.01.2016 09:46
честит имен ден! Жива и здрава, радостна и щастлива!
И честита Нова година!
цитирай
40. vesever - Вишничка, благодаря ти!ЧНГ и на ...
01.01.2016 10:41
Вишничка, благодаря ти!
ЧНГ и на теб!

Жоро, говори на български, батко ми!
Това с катинарчето и х и у не схванах какво значи!
Ами аз всяка година забравям, че имам имен ден, докато някой не ме подсети. Докато беше жива баба Веска, тя ме подсещаше...сега е много мило, че вие сте се сетили.
Ми да черпя, заповявай! Ще спретнем довечера торта, по възможност шоколадова.
Това с бановете не разбирам също, защо се получава, в смисъл, защо слагат бан?

Ваня, благодаря ти, да ти се връщат само добрини и на теб!
Да ви се похваля как ме ориса дъщеря ми, чак не е за вярване. Падна ми се от питката късмет Любов. И то не просто любов, а Много щастлива Любов, така го беше формулирала.
Ха сега да видим )))
цитирай
41. vania23 - Уместен късмет,
01.01.2016 10:58
казвам дълбокомислено :)) А дано /малко лекомислено :)/!
цитирай
42. makont - Щастлива бъди Веси!
01.01.2016 11:18
Много усмивки и настроение в цветущо здраве, много обич, слънчице и късмет!
цитирай
43. vesever - Ваня :)
01.01.2016 11:20
Ако е вярно, че след всяко зло идвало добро...то късметът е напълно уместен, резонен и реалистичен...
При мен, обаче, късметът трябва да дойде и да почука на вратата ми, и дори да я "разбие", защото съм се барикадирала )))
цитирай
44. vesever - Мая, радвам се да те видя :)...
01.01.2016 11:22
Мая, радвам се да те видя :)
Благодаря ти. Тази сутрин е усмихната, защото при мен има слънце. А последните дни беше някакъв сковаващ студ и така ми се свива душата в студа...
Нямам търпение за пролетта!
цитирай
45. radosslav - Честита Нова Година
01.01.2016 13:00
С пожелания за повече попътен вятър, мирна и безбурна :)))))))
И УсМиВкИ
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
46. vesever - Радо, ЧНГ и на теб! Виж как знаеш ...
01.01.2016 13:32
Радо, ЧНГ и на теб!
Виж как знаеш какво да ми пожелаеш ))
Благодаря ти!
Обаче не послушах съвета ти за списъка с питиетата, неука ще си умра )))
Бяхме на безалкохолно - портокалов сок!
Нищо, и догодина е година, ще имам възможност!
цитирай
47. sekirata - Не се получи,драга
01.01.2016 14:39
каквото ми се падна хич не ми приляга!
Явно лъже баницата мами,
някой служи си с измами?!

Не се сърди човече,
гледай смело надалече,
но и пред носа си виж,
опитвай раз,два,триж....
цитирай
48. vesever - Секирата :)
01.01.2016 14:54
Няма шега, тука няма измама
Изненада може да се случи голяма
Ако пък късметът ти не ти приляга
Погни ме ти с секира ил' тояга

Но нека втори опит има, мисля аз
И ще извикам даже в този час
Най-приказен за теб късмет
И чудни добрини безчет!
:)

цитирай
49. paciencia - Веси, аз пак последна...
01.01.2016 23:39
Честита да е и на теб Новата година и благодаря за баницата с късмети! Може би вземах последното парче, но да знаеш само какво ми се падна:): „А за теб ще е веселие, това ще е нормално ежедневие. Ще се редят купон подир купон, от теб се чака да им даваш тон.“ Ами какво по-добро от това - купонджийка:) Та, хайде на купона, днес сме именнички с тебе:)
цитирай
50. vesever - Вася, да си жива и здрава!Много се ...
02.01.2016 00:12
Вася, да си жива и здрава!
Много се радвам за прекрасния ти късмет, да купонясваме, да! Аз малко релаксирам с музика...
Тази вечер една приятна торта спретнах, децата я харесаха много!
Честит имен ден и на теб, всичко добро да ти се случва!
цитирай
51. dinkov - Динков
03.01.2016 19:25
vesever -Честита Нова година и все хубави преживявания да имаш. Взех си късметче. Няма да го кажа, то си е за мен :))))))
Ицко
цитирай
52. vesever - Благодаря ти, Динков/Ицко :) ...
03.01.2016 20:19
Благодаря ти, Динков/Ицко :)
Дано те е зарадвало късметчето, и на теб пожелавам добрини!
цитирай
53. kvg55 - За много години!
09.01.2016 23:30
Радвам се, че се появихте отново.
Падна ми се здраве и благополучие.
Здраве наистина ми е необходимо. Другото ще се нареди.
цитирай
54. vesever - Привет! Радвам се за хубавия к...
09.01.2016 23:49
Привет!
Радвам се за хубавия късмет и пожелавам да бъде реалност!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4043933
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол