Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2017 17:45 - обещано...
Автор: saankii Категория: Хоби   
Прочетен: 5856 Коментари: 13 Гласове:
11

Последна промяна: 23.05.2017 20:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
                  image
       Старогръцки легенди и митове
В„Старогръцки легенди и митове“ е книга (сборник) на руския учен и писател Николай Кун.
 
  image
  
 Европа (гр. Εὐρώπη) - в древногръцката митология е дъщеря на финикийския цар Агенор, сестра на Кадъм. Според легендата, Зевс се явил пред Европа, която играела с приятелки на брега на морето, под вида на бял бик и я отнесъл на остров Крит. Там той се превърнал в прекрасен младеж и омаял Европа.
Така се родили
 Минос, Радамант и Сарпедон.

Впоследствие Европа се омъжила за Астерион, царят на Крит, който умирайки бездетен, оставил властта над острова на синовете
на Европа от Зевс.

Митът за Европа, несъмнено, носи източния зооморфизъм, също както мита за Кадъм и Минотавъра. Освен в Крит, Европа е почитана и в ТиваХеродот рационализира мита на Европа и я счита за дъщеря на финикийски цар, която е отвлечена от критски търговци.


Тициан, „Похищението на Европа“

image

Спите ли,любими мои зрители, пардон читатели.

обещах да ви разкажа една Приказка за възрастни

Европа и Белият Бик/ Зевс /веске, познаваш ли го?

/ вж. Старогръцки легенди и митове.

изд. 1932 /автор Николай Кун

Когато станах на 10 г. започнах да чета, и това приключение още не е завършило..
Първата ми книга беше ето тази

на картинката по–горе. Сигурно  съм я чела и препрочитила

безброй пъти.Тя бе моя настолна книга,
Прозорец към Света и тайните , скрити „неща“,и техният загадъчен /езотеричен смисъл.Разбира се, аз тогава не боравех с такава сложна и занимателн

 терминология, и този богат речников запас, но пък Еуфорията, щастието и магията, които съпреживявах всеки ден и нощ..

с героите на Олимп, и техните безбройни интриги,занимания , борби за власт ,

и сложни манипулативни практики с бедните,беззащитни и обикновени

земни люде, не ми  даваха мир и  покой ни денем

нито нощ.
Сигурна съм, че повечето от изкушените читатели познават тази книга..

Една от любимите ми приказки

е тази за Европа/вж. Уики /


следва/

             Окултното значение в новите символи на

            Европа и Европейския съюз,поместен в

           Централната  сграда  в Брюксел/по идея

           на картината на Питер Брьогел „Вавилон..



 

image


   

 

Европа – отрекла се от спасителните християнски ценности, блудстваща в сивото море на размитите морални граници, заливана от мюсюлмански пълчища и обезсилвана от политическия си елит – красивата Европа се подготвя да се срещне със звяра от своя апокалипсис.

image

Европа, чиято най-нова история е родена в Рим на седемте хълма, и която чрез активно средиземноморско сътрудничество се е протегнала и към Северна Африка, за да възстанови в пълнота историческите територии на Римската империя – всичко това са факти. 

Невъзможни до вчера и никого не впечатляващи днес. 

Остава да видим кои невъзможни днес неща предстои да видим утре.





Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. saankii - Ау, какъв красив....бик...
23.05.2017 19:47
Блондинки минават с кола покрай селска местност:
..село Леденик/ В Тръноффско
- Виж, какъв красив кон!
- Това не е кон, а свиня!
- Кон е. Свинете нямат рога
;))
цитирай
2. redabyss - Блондинки си коментират ядрена ...
23.05.2017 19:52
Блондинки си коментират ядрена физика,
опънати под чадърите на морето.
Виждат,че към тях се запътва
мускулест хубавец и едната сръчкала другата:
-Давай да си говорим на "муци" и за козметика,
за да не ни помисли за умни.


П.п:никога не съм била блондинка. :)

цитирай
3. saankii - споко де, личи ти..
23.05.2017 19:59
П.п:никога не съм била блондинка. :)

дай да си говорим за ..мъжове, Уич,бейби..
цитирай
4. redabyss - Днес се правя на сърдита на мъжете. ...
23.05.2017 20:12
Днес се правя на сърдита на мъжете. :))
Може по-после да се вмъкна пак.Цунки-Гунки. :)))))
цитирай
5. blackpredator - малийй, 1932
23.05.2017 20:34
баси древния гетюпитек
аз съм израсъл с третото издание от 1967
цитирай
6. saankii - блекСън, аз не съм..Гетьовицъ..
23.05.2017 20:55
blackpredator написа:
баси древния гетюпитек
аз съм израсъл с третото издание от 1967


знаем, 4е си на 45годинки..
е ,и?
цитирай
7. katara - ама, недей ме зарязва саминка ..с толкоз атрактивни мъже накуп...
23.05.2017 21:43
redabyss написа:
Днес се правя на сърдита на мъжете. :))
Може по-после да се вмъкна пак.Цунки-Гунки. :)))))

цитирай
8. redabyss - :)))))) Днес клюкаря и интриг...
23.05.2017 22:07
:))))))
Днес клюкаря и интригантствам с приятелки и ми е много хубаво.Пробвай и ти. :))
цитирай
9. saankii - Уич, нещо ме...бъркаш, милаа.
23.05.2017 22:37
аз съм порядъчна домакиня..
с две котки, три кучки..
тумба дечурлига..;))))
и един Любим ..за креватен отскок...
цитирай
10. katara - търся една книга/Героят с хиляда лица /Джоузеф Камбъл..
24.05.2017 08:46
има ли някои някакво предложение, къде да я открия?
цитирай
11. starforlife - Който търси, намира.
24.05.2017 15:02
katara написа:
търся една книга/Героят с хиляда лица /Джоузеф Камбъл..
има ли някои някакво предложение, къде да я открия?

Заповядай.

http://dox.bg/files/dw?a=9d435aff2c
цитирай
12. saankii - 11. starforlife - Който търси, намира.
24.05.2017 20:08
аз не мога да го намеря..този линк..
??
цитирай
13. starforlife - Че то не трябва да го търсиш...
24.05.2017 21:19
- Маркираш го от коментара
- Натискайки Ctrl+C го копираш в clipboard (запомняш го "наум")
- Кликвайки в адресната лента, наличният там адрес ти се маркира
- Чрез Ctrl+V извикваш съдържанието на clipboard там и натискаш Enter

- Зарежда ти се DOX към моя пощенска кутия, където съм ти оставил книгата в PDF-формат
- Изтегляш и четеш

Забележка: Нямах време и за минутка намерих това издание, което е на английски. На български не можах да я намеря в електронен вариант, а само за закупуване като печатно издание.
Английският не би трябвало да ти е проблем, така, че - приятно четене.


ПС: Кратко "разказче" с признание:
- Малко след като ти пуснах този коментар, постингът ти беше напомпан от кретена, който написа и коментара (при) гущерчето.
- Едновременно с това се появи и постинга на самото гущерче.
- Скрих временно твоя постинг, за да не върви интригата, а анонимния коментар при недоразумението блогово го изтрих.

Показателното в случая:
- Анонимното коментарче при гущерчето се появи много бързо, услужливо подкрепяйки споменаването на НИК-а ти в постинга му, а мен в коментара. Много услужливо нЕкак си бре, блекчо... И то при положение, че вече бях махнал постинга на Юлия от "първа"!
- Също толкова бързо гущерчето цитира коментара, а уж е за по-коректна среда тук!
- Да споменавам ли, че вместо да изтрие фейка "зземела", имитиращ Поетеса в пъти по-добра от тези, които той лансира на "първа" - гущерчето го оставя под постинга си?

Логичните изводи от това ми кратко "разказче" може да си направи всеки.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saankii
Категория: Хоби
Прочетен: 1766877
Постинги: 585
Коментари: 3415
Гласове: 3254
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031