Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2017 22:31 - представи си, байно..
Автор: saankii Категория: Хоби   
Прочетен: 1085 Коментари: 6 Гласове:
11

Последна промяна: 06.04.2017 23:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

                 

  https://youtu.be/t_YXSHkAahE

           Imagine -John  Lenon

              You  may lovE - too :)))


2. djani - Въпреки, че ще съм на мушката на целокупното ни емигрантство,
22:07 aip55 написа: Самата истина...

Не мога да им спестя нарастващия негативизъм на всички останали тук. Особено,когато се раздава дистанционно патриотизъм по скайпа и с клавиатурата, че и презрение и съжаления спрямо останалите в "пъкленото" им Отечество.


  https://youtu.be/YR5ApYxkU-U

  Hey Teacher, leave the Kids alone ..

  Pink Floyd



Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. saankii - без съмнение...щекотлива Тема..
06.04.2017 22:33
особено за бай Джани..
мира не му дава..
ни сЪн ,ни покой..
що така,мен?
цитирай
2. saankii - аз мечтая за СВят без граници..
06.04.2017 22:40
за Свобода, и..Творчество..
и , мисля ,че го доказвам с Живота си..
нямам религия,не завися от Държавата, нито
от Германия дори..Винаги съм се справяла сама..
от 16 год ми възраст. И многоо българи са така..
въпрос на гени. ,а за прословутата злоба на Вуте,
не е нужно да се обяснявам..
нямам патриотичен плам, Имам любов, вяра и надежда..
които изрязявам ..“на живо“
днес изпратих подаръци за...България..
оня ден, децата ми помогнаха на Дядо си.
и това е удоволствие и въпрос на Чест, г–н Атаджанов..
направете нещо полезно и вие за другите..
ейй, така, без тънки сметки..
има какво още да напиша, айде утре пак, с нови сили..
цитирай
3. milady - https://youtu.be/YR5ApYxkU-U...leave the Kids alone ..
06.04.2017 22:57
аз съм на бързия Влак, но има и ..Пътнически/в Германия е така
а, Борбата е жестока и трудна..
всеки според акъла и Сърцето си..
на това му се вика ..Еволюция..
Духовна, а не маймунска....
не словоблудствайте, мили пенсионери..
късно е за вас...
оставете децата сами, и свободни
Пинк Флойд..

цитирай
4. saankii - мога да се обоснова философско исторически , дори..
06.04.2017 23:11
Българите са смел народ, иноватори,откриватели, визионери..
още Енодий говори за племето Бугъри..
„тези, които си мислеха, че Света е създаден за тях..
Народа,който смая Света..“

Патриарх Магнус Феликс Енодий в “ Похвалното си слово за готския крал Теодорих" V в. н. е. ...
”страшните по целия свят Българи”.
цитирай
5. saankii - и още..тъй като ние не робуваме на Злато и пари ,а четем и се обучаваме ежедневно.
06.04.2017 23:19
Емиграцията е въпрос на Достойнство и Чест,бай джани..
което изисква многоо силен характер, опит и решителност.
/ето това те дразни най много, от 3 г го „дъвчеш„ и най накрая
го изплю.
имам безпогрешен усет на психолог,ако не си чувал из блога..
цитирай
6. milady - защо критикувам..джани..
07.04.2017 19:37
1, той събира материали вИнтернет
и ги компилира, и представя под свое авторство
/той лично го призна !?
2.защото аз чета много внимателно,иначе нямаше да
си губя времето в тази манипулирана детска градина
3.когато човек чете ред по ред, той вижда слабите места
на Автора/спец. тук г–н С.Атаджанов..
4.според мен, когато влезеш в социална платформа, ти
предполагаемо..търсиш контакт, ответ на твоите мисли..
5.когато през посл.месеци забелязах противоречия, и неприемливи
/според мен/ идеи и постулати в неговите постинги,
аз му зададох открити въпроси, на които той НЕ отговори.
а ,се опита ,да ме обиди и засегне на Име? и това на ЛС.
6.аз по принцип, нямам доверие на никого/и на себе си, разбира се/
затова съм много критична, дори и язвителна, много често..
7. Простете моят стил и поведение, колеги..
НЯМА да се променям, НЕ желая..
8.аз съм тук ,за да търся..Истината..

Благодаря ви за разбирането
Юлия
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saankii
Категория: Хоби
Прочетен: 1780079
Постинги: 585
Коментари: 3415
Гласове: 3254
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930