Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2017 08:22 - редгъска или –гъска мутант
Автор: saankii Категория: Хоби   
Прочетен: 1168 Коментари: 4 Гласове:
5

Последна промяна: 10.02.2017 11:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
     ПРАЗНУВАМ!!!!!!

на вода и секс….

имам 10ти  БАНН…

утре спирам...водата…

после  секса…

и оставам по..БАНан...

марче, аре бягай да ме докладваш пак...

                image


      GOGO, май ще излезе  прав.


Автор: starforlife Категория: Лични дневници   image 
Прочетен: 4637 Коментари: 3 Гласове:   15   
Последна промяна: 08.02 01:06 
 
НА ПОВЕЧЕТО ОТ ХОРАТА В БЛОГ.БГ НЕЩО ИМ ИМА, НЕЩО НЕ ИМ Е НАРЕД                    

   https://youtu.be/kq572sj9EXU

  Love in us ..Miroslav Vrlik..

 





Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - марче, да ти дам думата , че да не се обидиш.каквато си ми комплексарка скрита..
10.02.2017 08:25
1. redabyss - Тера,в моя блог много малко хора получават право на коментар и одобрение.
06:51
Твоят не беше от тези коментари.

Какво е съотношението между напомпаните постинги в твоя блог и твоето доброволно архивиране на същите?И след като ни е ясно,че ти не си архивирала НИКОГА твой компрометиран постинг от първа,с какво право ми сумтиш глупави коментари?Имам десетки архивирани постинги,които помпадурите са качили на първа и поне 10 обръщения към тях да не прилагат нищоправенето си върху ми.

Имам злополучен постинг със същия апел като твоя,който получи нищожните 8 гласа.Тера,хората в блога симпатизират на Този манталитет или са толерантни.Т.е. на тях отношениятаЖоро - Юлия не им пречат на възприятията за нормалност.Парадоксът за мен беше когато вчера написах лично съобщение на Добромир да се погрижи за хигиената в неговите постинги и той ми отвърна,че понякога на човек му било достатъчно само да прочете мъдростта.Само че на мен тази логика ми е нехигиенична,при положение,че под постинга няма един тематичен коментар.
Така,че не преживявай.Ако искаш не пиши в Блог бг-твой проблем....Аз също имам добри спомени от хора,които отдавна не пишат,но аз съм блогърка и пиша в моя блог,защото ми харесва. :)
И да,снощи бях възпрепятствана да сваля двата постинга,които някой е качил.Няма да следя дали когато помпадурите те компрометират ще си деактивираш постинга,защото аз рядко виждам какво има на първа.Следя си любимите блогове.
цитирай
2. saankii - КукУшеля сън не спи, да ме чете...
10.02.2017 08:46
Последни 20 регистрирани посетителя

08:39 - koshava
цитирай
3. saankii - маре, къде изчезна дете гледача..Ибач, гледам нямаш мира и покой 1час..
10.02.2017 08:49
умирам от смях , дългата като се прави на преследвана кокошка..
като оная , дето бягала...бавно...
многоо малко хора допускала, и много малко хора..
Я “опознавали“...
ххиихих...
цитирай
4. saankii - маро, ако бях на 30г и..10 г да загубя в този блог...
10.02.2017 09:10
шях да се закача на едно дърво
гола пред лудницата ..

и да те отвори кака ти Джулия ..
как се бяга от ..помпадур...
ами, риташ го между зъбките ..
у му казваш..ДГД ,БП...
аз не съм..кокошка..
елементарно, нъл миме ..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saankii
Категория: Хоби
Прочетен: 1775700
Постинги: 585
Коментари: 3415
Гласове: 3254
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930