Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2016 18:58 - психо-въпроси към..
Автор: saankii Категория: Хоби   
Прочетен: 5111 Коментари: 13 Гласове:
14

Последна промяна: 16.11.2016 11:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
     РЕПЛИКА

      seasonofthewitch :: Кратките ми размисли по здрач в днешното ... seasonofthewitch.blog.bg/.../kratkite-mi-razmisli-po-zdrach-v-dneshnoto-zadrystvane

„Кога е Големият Концерт?

Митю Пищова обеси ли се? Беновска прибраха ли я с линейката на IV километър? Кой е премиер сега, Корнелия или Бойко, или Гергов? Кой ни управлява - ДС, ЦК на БКП, ДПС, БСП, БСФС, МС, КАТ, кой? Ирландската пастирка да не е при Клинтъница да играят на Прескочи кобила? Бат Сали пусна ли тока? Де са цар Киро и царица Костадинка? Де е Доган хидрогеолога, на сондажи ли?

Де е Караджата?

Радев вече само с Илиянчето ли ще фърка с аероплана? Агент Иван изтрезня ли, че да напише донос против буля си? Пеперуда ли е Хекимян с хвърчащите си въпроси?

Има ли горни зъби Андрейчо Райчев или само долни? Кой спечели изборите в Полски Тръмбеш: Кадиев, Тръмп, Рада Дълбоката или някой вицеадмирал? Циганско ли е селото на президента Радев? Веждито Рашидов сега на какво ще стане министър, май на образованието, че да махне Балканджи Йово?

С колко се увеличи гръдната обиколка на вицепрезидент Йотова по време на кампанията? Защо и Бургас като София е червен, да не би да идва Девети септември или Апокалипсисът? Сашо Апашо влезе ли в затвора? Май има шум в спалнята на Татяна Дончева, вече?

Кара ли велосипед Огнян Минчев или само летни кънки? Бокова ли управлява Вселената или Сталинка, или някой друг?

Стажантът Диков падна ли най-после от черешата или ще си е там завинаги, до гаргите? Фидосова станала манекенка, верно ли е или е само слух? Мадам Велева ще направи ли баница с късмети на новия президент? Колко вампири и колко мощи на светии откри Пич Божо в БНТ? Колко в БТВ? Стачкува ли Орешарски? Купиха ли му в Брюксел на Станишев служебен мотоциклет? Пуснаха ли лудите?

Защо никой още не се е самозапалил, ко чака?

И пак питам, кога е Концертът?“

Любомир Канов, психиатър:




Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. saankii - посветено...
15.11.2016 19:00
како Уйчке...
ко праиш тук..
след като имаш Хайд Парк
у вашия квартал..
и,ти като си продавачка в МОЛ..
гласуваш ли,и за кого
/ако не е мн. интимно..
...........
цитирай
2. saankii - ...имам още един въпрос/ ето ти Трибуна..
15.11.2016 19:04
„ Риторичният ми въпрос,който си задавам от няколко години е много наивен:когато пишем все някой ще ни прочете и наистина с какво правим света по-добър?А ако ни четат деца?А ако ни четат собствените деца и решат,че (ние) авторите са написали красиво шльоковиците и започнат фанатично да подражават на описания емоционален модел?

================
а ,ако твоите деца прочетат твоите хай пошлости...
с Луцифер, с когото се отъждествяваш /и лигавиш долнопробно.
какво ли биха казали
/ надявам се ,че нямаш ..наследници/сорри
махни си грима ,жено!?
слаба си в драмата...

цитирай
3. vesever - На мен ми харесва Сийзън. Пише много ...
15.11.2016 19:43
На мен ми харесва Сийзън. Пише много уникално, едно загадъчно понякога, мистично, точно такива писания ме кефят.
Аз не мога да пиша така, моите са по "детински" писания някак си, докато тя пише с по-зряла страст, ако мога така да кажа...
Всеки има свой уникален стил и в това е чарът, според мен.
цитирай
4. aip55 - Успокой
15.11.2016 20:00
топката френд... На кого му пука за народа?
Хубава вечер и не му мисли толкова на дълбоко:
https://www.youtube/watch?v=sACH-cVdsJE&list=RD1KWL4XORxPw&index=3
цитирай
5. saankii - Френд, не съм се затревожила ни най малко...мисля,че си личи ;))
15.11.2016 20:14
веси , ти четеш със Сърцето..
но,аз чета с Разума..
затова имаме...Разлики...
но,аз задодох 2 много важни въпроса..
защо ги прескачате ?!
поради това беше предизвикан моя Пост..
:)

цитирай
6. aip55 - веси, ти четеш със Сърцето. . но, аз ...
15.11.2016 20:34
saankii написа:
веси , ти четеш със Сърцето..
но,аз чета с Разума..
затова имаме...Разлики...
но,аз задодох 2 много важни въпроса..
защо ги прескачате ?!
поради това беше предизвикан моя Пост..
:)


''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Ще се опитам да отговоря, макар, че не ми се рови из политическите теми.
Не виждам кой ще вземе палката на диригент в големият концерт.
Мисля, че е възможно само активността на народа да запее и да разлюлее цялата дебелашка клика в политическият елит. С агнешки главички концерт не става. Трябват капацитети и смислови актове.
За Караджата:
Това обаче по конституционен и законен път не може да стане лесно, да не кажа е невъзможно ! Пояснявам : Нужна е промяна на Конституцията, това става с ВНС, съществуващите партии не желаят подобна промяна и могат напълно успешно да я блокират ! Другия път е гражданска война, жертви и забрана на съществуващите, силно компроментирани партии !? Наглеци, дебили и гьонсурати, които ежедневно, цинично обясняват от екрана на казионните медии, че са напълно невинни и загрижени за хората и България !?
Те са бронирани право в главите, алчно обичат парите,
продадоха род и държава, предадоха даже мечтите,
а бронебойни патрони за днеска, няма открити,
но утре ще има, да помним и готвим се сите !
цитирай
7. анонимен - Веси, аз пък много харесвам твоите ...
15.11.2016 20:35
Веси,аз пък много харесвам твоите неща.Любовта трябва да е красива и чиста,както ти пишеш за нея. :)
Прегръдки.:)
цитирай
8. marmalady - аз пък..най се кефя ..Уичка, като пише възвишени пУтетостишия на..Луцифер/който е ТЯ /
15.11.2016 21:06
thescarletletter написа:
Веси,аз пък много харесвам твоите неща.Любовта трябва да е красива и чиста,както ти пишеш за нея. :)
Прегръдки.:)


како Уич, добре заварили....
нищо не чухме за твоя Хай Избор
на надсредно образована...кучка ..
без Вълк и ...вълчета..
какво общо има тук Любовта на
веселата веска, нагона и ...секса,
извинете ме
аз ли само не разбрах..
цитирай
9. анонимен - Аз пиша поетоСношения, а не поет...
15.11.2016 21:34
Аз пиша поетоСношения,а не поетостишия за блогъра Луцифер.:))))))
Желая ти весела и много проникновена вечер.:)))))
Бъди здрава!:)
цитирай
10. saankii - това е ясну, Уичке,но нали за Избори питаше! защо си скри обществено полезния Пост ?
15.11.2016 21:45
thescarletletter написа:
Аз пиша поетоСношения,а не поетостишия за блогъра Луцифер.:))))))
Желая ти весела и много проникновена вечер.:)))))
Бъди здрава!:)


или от пУтетосношения
не остана време за размисъл...
добре започна ,ноо накрая пак се оля..
иначе Монолози за Вагината всяка женка може да си драска..
даже и веселата невинна веска..
и така,твоят Избор беше ?
цитирай
11. milady - Уйчка искала и Тя помпа...
15.11.2016 22:28
нали го даваш Мутреса/ на Дявола..
измисли някаква Дяволия...
.

цитирай
12. saankii - още за Автора ....
16.11.2016 11:51
"... Онзи, който пише книги, не вярва истински в безсмъртието на душата. Ако човекът е безсмъртен, то след като умре, той ще се съедини с абсолютното познание с Бога. Ще познае в този момент и Началото, и Края, защото ще се присъедини към вечността, в която се съдържа всичко - без хоризонти, без ограничения. Защо човек трябва да пише книги тук долу на Земята, пълни със заблуждения и полуистини, да се рови в прахта на тленното и преходното, което е без значение? Аз виждам писането само като жал за нашия обречен живот, като копнеж към непознаваемото, като неизбежна скръб..."
Любомир Канов
цитирай
13. germantiger - все тая - рускобугарска кал
16.11.2016 12:06
Еби ги в гъза (ако са си го подмили) - български боклуци!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saankii
Категория: Хоби
Прочетен: 1778633
Постинги: 585
Коментари: 3415
Гласове: 3254
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930