Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2016 14:53 - е скука,ето ви клюка ..
Автор: saankii Категория: Хоби   
Прочетен: 4000 Коментари: 10 Гласове:
13

Последна промяна: 13.11.2016 12:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
               

   new :))

https://youtu.be/VrKNb5uwjxQ

 

     за кака  Корти…..

 

   Armin van Buuren ft. Sharon   


                    image
                             


 
      
     Добър Вечер,аз съм  ваш"та  Maмa..

  
        image


   Добър вечер! :)
Поздравче! :)

Изпратено: 02.11 22:22 От: cortana




Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. saankii - Лайф ис лайф. . Оо,тра ла.. лаа, нали Блонди ма Шугър ...
12.11.2016 14:56
Няма как да се стърпя да не ти пиша при положение, че току що прочетох твои думи при психолога. Става въпрос за това, че Жоро бил с Веси на море на 14. 02.
Юлия, ти наистина ли го мислиш и вярваш това?
Срещнах Жоро в момент, в който страдаше поради предадена любов. Бях встрани от него (поради моя глупост) когато е бил с нова любов.
До него съм сега, когато тази любов е 'замразена', но виждам колко много държи на нея и колко 'и е предан.
Юлия, много малко хора съм молила за нещо до момента, но ТЕ МОЛЯ: изтрий тази глупост. МОЛЯ ТЕ!
Изтрий я, защото има вероятност обекта на тази негова любов да прочете и да повярва.
Не искам приятелят ми да загуби нещо от надявам се добрата оценка на чувствата му и евентуалното добро развитие в бъдеще на тази му страст.
В замяна на удовлетворяването на молбата ми, съм готова да ти дам интересна информация за 'връзката' Жоро-Веси. Когато му дойде времето.
Надявам се също това ми лс да не го публикуваш публични или намекне за него на Веси.
Довери ми се, Юлия, няма да съжаляваш и ще видиш.... айсберга под булото на лицемерието тук.
Тогава може би ще погледнеш и на Жоро с други, различни и приятелски настроени очи. :)

Поздравче! :)
Изпратено: 02.11 22:22 От: cortana

анонимен написа:
25. анонимен в 12:13
Към самоопределилата се за психоложка Юлка:
Психологията не е от силните ми страни, но едва ли микроцефал би могъл да ме смаже. :)
Сега можеш да изкараш наяве 'клюката', която ти писах на лични. :)
Ти също ще си в кюпа явно. Защото психологията ти е 'силна' страна. :))))
цитирай
2. merlin68 - Днес е ден за размисъл и агитацията, ...
12.11.2016 14:59
Днес е ден за размисъл и агитацията, както и критиките към кандидат президентите са забранени...ама вие българите в чужбина по нашенски хич не спазвате законите:))... а само нашите ли не спазвате се чудя?

П.П.
Иначе тук Цецка си е направо симпатична, нагиздили са я с вкус, а и мисълта и е точна:)
цитирай
3. saankii - не съм давала обещание за ненападение....това е хумор,ако щете...
12.11.2016 15:02
мерлине, ти ме смайваш колко си....хъм.. последователен!!
цитирай
4. merlin68 - Ееее и аз съм смаян от непоследов...
12.11.2016 15:34
Ееее и аз съм смаян от непоследователността ти... да смениш кардинално съдържанието на постинга... не, че нещо ама предният ми коментар става твърде неадекватен за новото ти съдържание:)))
Чудя се как да си обясня тази промяна... страх от закона навярно:)... или уважение:)))

П.П.
Обаче и плюсът ми стана неактуален, виж промени пак съдържанието та да се актуализира:)
цитирай
5. saankii - KURтано, пак ли ти завъртя клюките ..
12.11.2016 15:45
ok..мерлине:)))
цитирай
6. blondinkas4uk09 - Муцунка,
12.11.2016 22:06
отивам за пуканки! :))))
цитирай
7. saankii - имам Бакарди....
12.11.2016 22:09
чакаме те, Блондии Шугър
цитирай
8. cortana - Юлке, лудке неземна! :)
13.11.2016 00:56
Да, личното съобщение от коментар 1 е писано от мене.
Коментарът под него също.
Но, Юлке, рожбе, що за психолог си след като една обикновена кореспонденция не можеш да следваш?
Признавам, че мене също ме изненада и аз също се 'изложих' по психология, защото очаквах да изкараш ето това:
Не си спомням кога и къде прочетох твой коментар спрямо него, от който прозираше мнението ти, че въпросният живее (или е в момента) в Канада.
Е, не е. Второразряден архитект от Русе е. :)
Така, че.... Ако решиш да си бъдеш лапни-шаран - това си е твой избор. Аз само ти загатнах. :)

https://m.youtube.com/watch?v=sWpAZX6obuc
Изпратено: 12.11 11:36 От: cortana


В момента друго е по-същественото:
1во: С тази си изява отложи за неопределено, но определено по-дълго време срещата, на която се съгласих днес.
2ро: Пуканките определено ще са нужни и аз ще изпълня обещанието, което ти дадох. Притеснявам се обаче как ще се възприеме 'историята' за айсберга под повърхността. Защо мисля така ли? Ще ти отговоря в следващ.... психологически коментар. :))))

Сега по-скоро ще се обърна към.... 'мацката :) с пуканките':
При нормални обстоятелства, хората се уточняват помежду си, да. Но в случая те не са такива и аз предупредих, че ще попаднеш в глуповата ситуация.
Естествено, че не би следвало да ме приемаш звучаща заповеднически. Когато срещата се осъществи, ще се убедиш, че за мене да се съобразя с тебе би било точно 6 пъти по-трудно. :)
цитирай
9. cortana - А ето го психо-коментарчето :))))
13.11.2016 01:20
Ние, хората, сме бозайници, различаващи се изключително много от останалите животни, болшинството от които също са бозайници. :)
Те (и то дори не всички) имат два центъра в мозъка - хипоталамус и лимбична система, докато ние имаме и трети център - префронтален неокортекс, явяващ се източникът на интелигентните мисли.
Мислите ни които се формират в лимбичната система са прости, сиви, сковани.
Мислите ни, формирани в хипоталамуса, са свързани с оцеляването ни.

Префронталният неокортекс....
Него, Юлке, оставям на тебе. Ако можеш наистина да ми бъдеш достоен противник по психология, сама ще схванеш защо изкарването наяве на това мое лично съобщение до тебе променя коренно ВЪЗПРИЕМАНЕТО (подчертавам) на 'историята', за която става въпрос В онова ми лично съобщение.
Въпросът е, че действието ти е в абсолютен разрез с това, което тогава ти ми написа. И ако ти можеше да ми бъдеш достоен противник по психология, щеше да реагираш по коренно различен начин, защото в противен случай някак си се втурваш през глава (изнасилвайки префронталния си неокортекс) :)))) към отбора на лицемерите. :)
С последното не очертавам граници. Говоря по принцип. :)
цитирай
10. saankii - корти, това ли измисли след цял ден буйни,противоречиви...размисли!!? Очаквах повече..
13.11.2016 10:49
cortana написа:
Да, личното съобщение от коментар 1 е писано от мене.
Коментарът под него също.
Но, Юлке, рожбе, що за психолог си след като една обикновена кореспонденция не можеш да следваш?
Признавам, че мене също ме изненада и аз също се 'изложих' по психология, защото очаквах да изкараш ето това:
Не си спомням кога и къде прочетох твой коментар спрямо него, от който прозираше мнението ти, че въпросният живее (или е в момента) в Канада.
Е, не е. Второразряден архитект от Русе е. :)
Така, че.... Ако решиш да си бъдеш лапни-шаран - това си е твой избор. Аз само ти загатнах. :)

https://m.youtube/watch?v=sWpAZX6obuc
Изпратено: 12.11 11:36 От: cortana


В момента друго е по-същественото:
1во: С тази си изява отложи за неопределено, но определено по-дълго време срещата, на която се съгласих днес.
2ро: Пуканките определено ще са нужни и аз ще изпълня обещанието, което ти дадох. Притеснявам се обаче как ще се възприеме 'историята' за айсберга под повърхността. Защо мисля така ли? Ще ти отговоря в следващ.... психологически коментар. :))))

Сега по-скоро ще се обърна към.... 'мацката :) с пуканките':
При нормални обстоятелства, хората се уточняват помежду си, да. Но в случая те не са такива и аз предупредих, че ще попаднеш в глуповата ситуация.
Естествено, че не би следвало да ме приемаш звучаща заповеднически. Когато срещата се осъществи, ще се убедиш, че за мене да се съобразя с тебе би било точно 6 пъти по-трудно. :)

цитирай
11. cortana - Добро утро. :)
13.11.2016 13:08
saankii написа:
корти, това ли измисли след цял ден буйни,противоречиви...размисли!!? Очаквах повече..

Чакай да помисля....
Не!

Или искаш дългата, психо-версия на отговора ми? :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saankii
Категория: Хоби
Прочетен: 1778205
Постинги: 585
Коментари: 3415
Гласове: 3254
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930