Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.10.2016 23:17 - Голяма Война,или Голям Вулкан/ копи/
Автор: saankii Категория: Хоби   
Прочетен: 5829 Коментари: 18 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
         Krassimir Ivandjiiski - Красимир Иванджийски Пред голяма война или голям вулкан
10.2016

image

 

За огромно съжаление прогнозите ни се сбъдват. Най-мрачните. Въпреки че вътрешно ги отричаме, лудостта си има своя, по-силна логика.

Кризата септември-октомври настъпи по разписание. САЩ се оказаха в ситуация, чийто изход е голяма война или взривяване на голям вулкан.

В навечерието на изборите в САЩ – на 8 ноември, избраницата на глобалистите Хилъри Клинтън не издържа и изгърмя. Сега е 100 на сто фалшива, независимо как ще ни представят този жив труп.

Именно Хилъри след "победата" си в изборите трябваше да започне голямата война. Значи, сега войната ще трябва да почне при Обама, тъй като Доналд Тръмп не е настроен на въоръжен конфликт с Русия и Китай. Но Тръмп няма да може да спре вече започналата война, което означава, че глобалистите ще се опитат да я разпалят преди изборите.

Възможно е заради започналата вече война в САЩ да бъде въведен режим на извънредно положение, изборите да бъдат отложени и президентството на Обама да бъде продължено.

Възможно е и отстраняване от глобалистите на Доналд Тръмп, като неудобен кандидат. Историята знае прецедента с убийството на неудобния Джон Кенеди през ноември 1963 г.

Тръмп води категорично преди изборите за Белия дом не с 57:43, а с 90:10 спрямо ХилъриЗа всеки случай в момента се решава и отдавна подготвяното взривяване на вулкана в Йелоустоун. Това също ще бъде "форс мажор", който ще преформатира света и ще отпише космическия дълг на САЩ, но не по военен, а по "мирен" начин.

Вулканът вече започна да шава. Разшава се и разломът Сан Андреас в Калифорния. И той може да е "мирен начин".

Колкото и да не ни се иска по всичко изглежда, че сме в навечерието на голямата гореща война или на голямото горещо изригване на вулкан.

    
           image




Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - къде е оня,дето го изнервял моят копи пейст?
03.10.2016 23:29
жорка,кака ти,щот е проста, даже..неграмотна..
първо ги чете копитата ,и после ги дебатира..
ако се намери с кого,разбира се..
само с хай хай и най най, не става..
иска се Ум и Душа, и още някои ..неща..
късмет/ кака /
цитирай
2. krassko - Голям праз :)
03.10.2016 23:30
Ама много голям.
цитирай
3. saankii - шТо не се..веселушкаш...
03.10.2016 23:32
...красскотУ..
м?
цитирай
4. saanki - някой да ми каже..как е възможно да си така тъп и...последователен ?!
04.10.2016 11:51
05:05 - Венсеремос камаради ... и добрЮтрооо ...

Автор: getmans1 Категория: Политика

цитирай
5. saanki - блога е празен,като Уй след майсторска свирка..
04.10.2016 17:53
един адекватен коментар не „чух“...
а ,Войната е под носа ни..
че, и по близо...
цитирай
6. papurov - Внимавай с майсторските свирки да ...
04.10.2016 21:07
Внимавай с майсторските свирки да не изригне Йелоустоун
цитирай
7. milady - ето ГО оня...кракер,дето не стъпвал в блога..2 месеца / мухааххахаха
04.10.2016 21:15
Блогът на papurov...
цитирай
8. milady - а,ти опита ли с Cortana Уиндоуска ?
04.10.2016 21:16
papurov написа:
Внимавай с майсторските свирки да не изригне Йелоустоун

цитирай
9. papurov - Милейди, Вие сте се припознали май, ...
04.10.2016 21:40
Милейди, Вие сте се припознали май, а?
цитирай
10. saankii - г-н папуров... „припозналА“/ многоо мразя грам.грешки,лингвист съм .Кое не разбрахте?
04.10.2016 21:49
papurov написа:
Милейди, Вие сте се припознали май, а?

цитирай
11. papurov - О, извинявам се за правописа си, все ...
04.10.2016 21:59
О, извинявам се за правописа си, все пак за оправдание ще кажа, че майчиния ми език е селски
цитирай
12. merlin68 - Хаха, тук настроението наистина е ...
04.10.2016 22:03
Хаха, тук настроението наистина е предсмъртно:)
цитирай
13. saankii - весело, нали,мерлине заповядай,френд,приятно ми е!!
04.10.2016 22:13
merlin68 написа:
Хаха, тук настроението наистина е предсмъртно:)

цитирай
14. getmans1 - 05:05 - Венсеремос камаради. . . и ...
04.10.2016 23:19
saanki написа:
05:05 - Венсеремос камаради ... и добрЮтрооо ...

Автор: getmans1 Категория: Политика



... Зовеш ма миличка?
Зовеш ма, ама има по-лесен начин Миличко.
Отскубваш си два косъма
ма не от кръглите а от къдравите / те не са кръгли, а от другите, знайш от къде да ги скубнеш/
натриваш ги докато завонят и готово ... тук съм!

Ако не ти стигне един косъм отскубни от milady-то, магията пак ще стане:)))))))))))))

цитирай
15. saankii - Geytmanе , продължаваш с глупотевините..
04.10.2016 23:33
аз съм задала Тeма, бе човеко
не коментирай мен...
не си никак оригинален...
наистина,Трол ли рОботиш,
или просто си ...природнотъп?

цитирай
16. getmans1 - аз съм задала Тeма бе, човеконе ...
04.10.2016 23:46
saankii написа:
аз съм задала Тeма бе, човеко
не коментирай мен...
не си никак оригинален...
наистина,Трол ли рОботиш,
или просто си ...природнотъп?



... Ква тема си задала ма дамО, заяждаш се?!
Заяждаш се и си го получаваш, точка и т.н. и т.н.
С простотите си прогонихте хората от блога а сета си търсите ... дядова ми!
Задала тема, щом не съм те уважил кво ма зовеш ... имам си блог не съм те гонил... заповядай и ще ти начеша крастата. Оворковица!

цитирай
17. saankii - Темата е Хилъри Адолф Хитлер Клинтън, да повторя...за дебилите
05.10.2016 09:50
които се чудят,къде да спамят..

цитирай
18. papurov - аз съм задала Тeма бе, човеко не ...
05.10.2016 10:17
getmans1 написа:
saankii написа:
аз съм задала Тeма бе, човеко
не коментирай мен...
не си никак оригинален...
наистина,Трол ли рОботиш,
или просто си ...природнотъп?



... Ква тема си задала ма дамО, заяждаш се?!
Заяждаш се и си го получаваш, точка и т.н. и т.н.
С простотите си прогонихте хората от блога а сета си търсите ... дядова ми!
Задала тема, щом не съм те уважил кво ма зовеш ... имам си блог не съм те гонил... заповядай и ще ти начеша крастата. Оворковица!



Г-не защо така обиждате дамата? - съмнявам се тя да е изгонила когото и да било от блога, напротив, тя дори ме привлече веднага след регистрацията която си направих.
Впрочем вашият блог също привлече вниманието ми от самото начало и коментирах, всъщност зададох въпрос. Благодаря за отговора ви, но честно казано не го разбрах.
Аз съм простоват човек и в навечерието на изборите се надявам ту сред интелигентните да намеря отговор на тормозещия ме въпрос - за кой комунист да гласувам? - за Цеца, за Радев, или за тоя излъчен от комунистическата шайка на Костов?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saankii
Категория: Хоби
Прочетен: 1776330
Постинги: 585
Коментари: 3415
Гласове: 3254
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930