Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2016 22:26 - опс... къде Го?
Автор: saankii Категория: Хоби   
Прочетен: 14123 Коментари: 41 Гласове:
14

Последна промяна: 03.10.2016 00:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
                                  image

Характеристиките на новия ви айфон включват тормоз, неравенство и огромни печалби Публикувано на 01.10.2016  в Свят
      ЧОВЕШКИ РОБОТИ ПРАВЯТ УСТРОЙСТВАТА НА „ЕПЪЛ“ В КИТАЙ. КОМПАНИЯТА, КОЯТО ИМА ПОВЕЧЕ ПАРИ ОТ ПРАВИТЕЛСТВОТО НА САЩ, Е СИМВОЛ НА ДЕФЕКТНАТА ИКОНОМИЧЕСКА СИСТЕМА

Съвсем скоро ще видим първите некролози за свободната търговия, отворените граници и глобализацията. Когато размишляват как и защо богатите страни приемат и въвеждат политиките на Доналд Тръмп и Найджъл Фараж, авторите на некролозите трябва да отделят дължимото на „Епъл”. Защото най-богатата компания в света е учебникарски пример за подигравката с обещанията, направени след падането на Берлинската стена.

С каквито и чудесии да са натъпкани новите айфони, тези устройства служат само за да увеличават бездната между свръхбогатите и останалите от нас, да лишават страните от полагащи им се данъчни приходи и да потискат китайски работници, докато лишават американците от високоплатени работни места. Арогантна към критици и правителства, натъпкана с пари, но бедна откъм идеи, „Епъл” ясно ни разкрива недостатъците на икономическата система.
 

А по замисъл не трябваше да я възприемаме така. Трябваше да е мултинационалната компания, която е на наша страна, като в същото време неуморно продължава да се развива. На представянето на най-новия „Айфон 7”, шефът на маркетинговия й отдел обясни защо моделът ще бъде без аудио гнездо така: „Всичко се свежда до една дума: смелост. Смелостта да продължиш напред, да създадеш нещо ново и по-добро.” Тази ухаеща на етерични масла калифорнийска помия бе жадно погълната от седемхилядната тълпа и твърде слабо иронизирана от пресата – тя също така замъгли някои от неприемливите аспекти на новия бизнес модел, като например условията, в които се създава.

Ако притежавате айфон, знайте, че е сглобен от работници в една от следните, базирани в Китай, компании: „Фокскон”, „Уистрон” и „Пегатрон”. Най-голямата и най-известна сред тях – „Фокскон”, се прочу през 2010 г. с това, че поне 18 от служителите й направиха опит за самоубийство, като поне 14 успяха. В отговор, компанията постави мрежи на своите сгради, които да улавят опитващите се да скочат. През същата година персоналът на завода на „Фокскон” в Лонхуа е произвеждал по 137 000айфона на ден, или по 90 на минута.
 

При един от тези опити за самоубийство, 17-годишната Тиан Ю се хвърля от четвъртия етаж на заводското общежитие и остава парализирана от кръста надолу. По-късно тя дава забележителни показания, описвайки работните условия в завода, което отразих в „Гардиън”. На практика тя е била робот, който работи по 12 часа на ден, шест дни в седмицата, на дневни и нощни смени, който спи в стая с още седем души.

След скандалите от 2010 г. „Епъл” обеща да подобри условията за китайските си работници. Оттогава публикува множество лъскави брошури, в които описва ангажиментите си към тях. Въпреки това няма доказателства, че калифорнийската компания е дала на подизпълнителите си и едно пени от гигантските си печалби, за да подобри работните условия на хората, които всъщност създават продуктите им.

През изминалата година базираната в САЩ неправителствена организация (НПО) „Чайна Лейбър Уоч” публикува редица материали за „Пегатрон” – друг подизпълнител, който сглобява айфони. НПО-то изпраща свой човек на поточната линия, който разпитва десетки служители на компанията и анализира стотици фишове със заплати. Той открива, че персоналът продължава да работи шест дни в седмицата по 12 часа на ден, като час и половина от тях са незаплатени. Работниците са принуждавани да работят извънредно, според НПО-то, а обучението по безопасност е на незаконно ниски нива.
 

Миналата година датско НПО публикува множество доказателства за принудителен ученически труд в друг от подизпълнителите на „Епъл” – „Уистрон”. Младежи, които учат счетоводство или бизнес мениджмънт, са изпращани да работят с месеци на поточната линия в „Уинстрон”. Това е сериозно нарушение на една от конвенциите на Международната организация на труда. Въпреки това, разследващите от „Дануоч” попадат на доказателства, че хиляди ученици вършат същата тежка работа като възрастните, но за по-ниско заплащане.

Младежите казват пред „Дануоч”, че работят против волята си. „Всички сме потиснати”, споделя 19-годишно момиче. „Но нямаме избор, защото училището ни казва, че, ако откажем да работим, няма да си получим дипломите.” Въпреки че няколко пъти са търсени за отговор, от „Уистрон” отказват да коментират.....

Тим Кук – Изпълнителният директор на „Епъл“ отказва да плати 13 млрд. долара данъци на ЕС, защото това е „политическа глупост“

Вижте например доклада, който „Епъл” възлага на „Фокскон” през 2012 г. след скандала с опитите за самоубийства. „Фокскон” е най-големият частен работодател в Китай, като само в заводите в Лонхуа работят 400 хиляди работници. Но докладът за „Епъл”, излязъл едновременно с доклад на Асоциацията за честен труд, признава, че е разгледал само три от заводите, отделяйки едва по три дни на всеки. Джени Чан, един от най-големите борци срещу китайските трудови злоупотреби и съавтор на книгата „Да умреш за айфон”, която ще излезе скоро, го нарича „парашутно одитиране” – резултатите от него са такива, че всичко да си продължи както досега. Един доходоносен метод, както се оказва. Докато заплащането на сглобяващите айфони служители в „Пегатрон” пада до едва 1,60 долара на час, „Епъл” си остава компанията с най-висока печалба в Америка – над 47 млрд. долара само за 2015 г.

Превод: Илиян Станчев
Източник: „The Guardian“

 Брой прегледи: 2 674


image

има.. и ощее... ужасии, мастъре на лакардиите и ИТ /ИС .
но, нали   $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ са № 1 
 за твоето Хипер талантливо пуберче ....
??!!!
 


 




Гласувай:
14



1. zax - Стана епидемия да им гърмят бата...
01.10.2016 22:33
Стана епидемия да им гърмят батарейките.
цитирай
2. milady - ..... меркантилност и....глупост / ненавиждам това ...
01.10.2016 22:40
zax написа:
Стана епидемия да им гърмят батарейките.


закси ,аз имам подарък Айфон, никога не бих броила 1 500 лв..
но, си обичам 10г. НОКИЯ,батерията и държи 36 ч...
Ето това са моите ..принципи..


цитирай
3. milady - да си „срещал“ КУРтана ..посл 3 дни ?
01.10.2016 22:41
важно е ......
.))))
цитирай
4. saanki - Къде гО моят „достоен опонент“ ??
01.10.2016 23:13
да го разбия публично..
както вика весeлата ПипиРутка..
сърбят ме ръцете ...
и...Устата ...
;))
цитирай
5. zax - Гратисджии, ем на първия ред - ем не ...
01.10.2016 23:22
Гратисджии, ем на първия ред - ем не плащат.
:)))
цитирай
6. katara - закс, имам Пост по Темата „Епъл“...
01.10.2016 23:39
НАСА - 05 Май 1972 - трябва да знаете - Top Secret Level 10 (снимка Официален НАСА)

През 1972 г., Apollo 2 астронавти открили мистериозно устройство от извънземен произход на повърхността на Луната в близост до Морето на спокойствието, на мястото за кацане на няколко предишни мисии Аполо луната. През 1978 г. Apple Стив Джобс е бил в контакт с учени от НАСА, за да се определи какво е то, а останалото
е история.
цитирай
7. saankii - къде е ..Групата на Гейтю . очаквам бурни дебати / неделя е...Айде ,како Пискова, в ефир сте
02.10.2016 08:19
С каквито и чудесии да са натъпкани новите айфони, тези устройства служат само за да увеличават бездната между свръхбогатите и останалите от нас, да лишават страните от полагащи им се данъчни приходи и да потискат китайски работници, докато лишават американците от високоплатени работни места. Арогантна към критици и правителства, натъпкана с пари, но бедна откъм идеи, „Епъл” ясно ни разкрива недостатъците на икономическата система.
цитирай
8. mt46 - Не разбирам
02.10.2016 08:55
тази масова лудост - да имаш най-новите неща, играчки...
цитирай
9. saankii - Моята идея не е.. за „играчките“,марине...
02.10.2016 11:05
но,който има уши,ще чуе..
и, който има очи, ще види..
Библията е необикновена Книга..
трябва да се чете цял един Живот..
и,не само Библията...
поздрав ,Френд!
цитирай
10. saanki - обърнете внимание ,струва си,американски гъзоблизци..
02.10.2016 11:51
С каквито и чудесии да са натъпкани новите айфони, тези устройства служат само за да увеличават бездната между свръхбогатите и останалите от нас, да лишават страните от полагащи им се данъчни приходи и да потискат китайски работници, докато лишават американците от високоплатени работни места. Арогантна към критици и правителства, натъпкана с пари, но бедна откъм идеи, „Епъл” ясно ни разкрива недостатъците на икономическата система.
цитирай
11. manfredman - Не само "Епъл" са експлоататори...
02.10.2016 22:47
"Епъл" не са виновни за това, че "Фокскон" например потискат и експлоатират китайските работници, и не само тях, а и тези в предприятието им в Чехия.
Що се касае до "Айфон"..... отличен дизайн, супер опростена операционна система, която не дава ядове, много добър хардуер, може би "четворката" им направи революция при смартфоните...:)
цитирай
12. cortana - Юлия или както там ти е точно името, с тебе не ми се води диалог, но искам да попитам Закси:
02.10.2016 22:50
Ще поведеш ли такъв с мене, Закси, след като изказваш някакви хвърчащи твърдения за 'батерийки' и 'епидемии'?
Че си цар на кратките, мъгливи и в повечето случаи неверни изказвания, това е повече от видно. Искам да видя можеш ли да водиш обосновани дискусии.
Според тебе, Закси, (я и ти, Юлия) 'Епъл' не диктуват иновациите при смартфоните, така ли?
Много сте далеч от истината. Но нека излезе новата 8ца, която вече е в към края на завършването си и отново ще си говорим.
А тебе, Юлия, талантливият млад мъж те комплексира, така ли? Е не може всички деца да са без талантливи като тв.....е, има и постигащи сериозни резултати с много, много труд.
цитирай
13. saankii - здр,КУРтано, ще заспя,къде Го батко Вълшебник ;)))
02.10.2016 23:06
надали ще ме шашнеш с банални супер ИТ новини..
нали писах по горе ,имам философско мнение по въпроса
и не ме касаят никакви меркантилни иновации...
ДНК е моята ОС...ясну ли стана ?
хипер геймърчето ,твоето гардже, следва модата и..$$$$$“....
Моите деца следват..Себе си. Както и аз ..
Аре лека, и не ми се прави на Жена, смотаняк...
каза ти го Силва 5 пъти..Излагаш се ,като селски Бек,Гошка .
цитирай
14. saankii - колега, да не изпадаме в буквоядство, аз съм ПРОТИВ Хай Технологиите..това е Идеята..
02.10.2016 23:18
manfredman написа:
"Епъл" не са виновни за това, че "Фокскон" например потискат и експлоатират китайските работници, и не само тях, а и тези в предприятието им в Чехия.
Що се касае до "Айфон"..... отличен дизайн, супер опростена операционна система, която не дава ядове, много добър хардуер, може би "четворката" им направи революция при смартфоните...:)


просто не мога без да чета и да пиша..
благодаря за отзива...
цитирай
15. manfredman - Разбирам...
02.10.2016 23:41
Това, че ти си против Хай Технологиите няма да ги спре......
Неравенство винаги е имало, има и винаги ще има......
Се ла ви...не само по "Емерсън, Лейк и Палмър"...:)
цитирай
16. saankii - хъм,ще видим, аз вярвам в Силата на Ума! https://youtu.be/Jn05E0KEdpY ..
02.10.2016 23:54
manfredman написа:
Това, че ти си против Хай Технологиите няма да ги спре......
Неравенство винаги е имало, има и винаги ще има......
Се ла ви...не само по "Емерсън, Лейк и Палмър"...:)


нещо приспивно и..нежно ...
за лека нощ ...
аз съм онази с 5 имена...
Изида Вечната / ха ха/
Благодаря ти/ Юлия
цитирай
17. manfredman - Разбулената Изида...
02.10.2016 23:58
Приспивно и нежно.....наистина...
Благодаря
цитирай
18. zax - Ще поведеш ли такъв с мене, Закси, ...
03.10.2016 00:00
cortana написа:
Ще поведеш ли такъв с мене, Закси, след като изказваш някакви хвърчащи твърдения за 'батерийки' и 'епидемии'?
Че си цар на кратките, мъгливи и в повечето случаи неверни изказвания, това е повече от видно. Искам да видя можеш ли да водиш обосновани дискусии.
Според тебе, Закси, (я и ти, Юлия) 'Епъл' не диктуват иновациите при смартфоните, така ли?
Много сте далеч от истината. Но нека излезе новата 8ца, която вече е в към края на завършването си и отново ще си говорим.
А тебе, Юлия, талантливият млад мъж те комплексира, така ли? Е не може всички деца да са без талантливи като тв.....е, има и постигащи сериозни резултати с много, много труд.


Корти, следиш ли ме?
;)
цитирай
19. milady - нее бе, само така, от банята, докато си пера чорапите,закси момче младо..;))))
03.10.2016 00:03

Корти, следиш ли ме?
;)
цитирай
20. cortana - :))))) Ето така водят диспут слабите като тебе, Юлия, изтривайки неудобните коментари.
03.10.2016 11:51
Но аз като отлична ученичка на този, с когото ме припознава, ще ти покажа нещо, на което ме е научил, а именно: как мога да си копна коментарите от имиджа на Гугъл, дори и да не са кеширали. :)
цитирай
21. cortana - Изтрит коментар от 00:06 Виж се само колко си инфантилна. :)
03.10.2016 11:53
Но да започваме с лични мнения и разсъждения, а не с копиране както при тебе от Интернет. И най-вече с факти.
1во за инфантилността ти: Постингът ти, Юлия, беше от вчера 22:26, факт. А ти не знаеш, че на 1ва постингите престояват 24 часа, факт. Тоест, никакъв 'Гогооо' не е свалил постинга ти, а просто времето му изтече. А това, че ти пука дали си на 1ва, само подкрепя казаното от мене за инфантилността ти.

2ро за комплексите ти: Синът на 'Гогооо' прави игри (и се цели в пазара на Щатите), а твоят, малкият, играе на такива, факт, самата ти си го казвала. Единият (на 'Гогооо') ще навърши след дни 20, а твоят на колко е и какво работи, Юлия?
Няма нищо лошо да печелиш добре. Особено, ако си добър в професията си и ти доставя удоволствие. Тебе те комплексира това, че 20 годишен мъж, в България, при роднините и приятелите си, печели колкото тебе, разпиляла се на чуждо място, при чужди хора ли?
Какво ли ще бъде когато освен в технологичните среди тук, младежът стане уважаван на световната сцена и не работи за 3-4к, а за 30-40 и то в евро?

3то за тъпият ти предходен постинг: Не смятам да се превръщам в адвокат на 'Епъл', но истината изисква да кажем следното:
- 'Фокскон' в трите си завода, произвежда продукти не само на 'Епъл', а и на 'Майкрософт', 'Дел', 'ХП', 'Самсунг'.... Целогодишно там работят 1,4 млн. работника, а при пускането на нов продукт, се наемат още 200-220 хил.
- През 2012та год. минималната раб. заплата в Китай е 149$, а в 'Фокскон' 186$. Да, болшинството работят за мин. раб. запл. почти, но нима в България не е така? А и каква е вината на 'Епъл', 'Фокскон' е техен подизпълнител, имащ си собствена политика. Защо написалият статията не я е написал спрямо 'Фокскон', а спрямо 'Епъл'? Ако не знаеш отговора, какво да говорим тогава?
- В момента, следвайки се социалната програма в страната за увеличаване на мин. раб. запл., средната в Китай е, ако се не лъжа към 420$, а във 'Фокскон' - 450$, т.е., не са под средното за страната.
цитирай
22. cortana - Изтрит коментар от 00:31 Но да продължа с фактите, решила съм да се помъча именно от Айфон. :)))
03.10.2016 12:01
- За да го има смартфонът въобще, това се дължи именно на 'Епъл'. И тя (компанията) продължава да диктува тенденциите в бранша години наред и това ще се запази още дълго време.
- Не е вярно (както говори в статията си източникът ти), че 'Епъл' нямат идеи и иновации. Само за тази година имат 28 нови патента, 3 от които са свързани с новия Айфон8, който вече е на бета-тест ниво.
- Естествено, че премахването на жака за слушалки е смело. Но тепърва всички ще ги последват.
Предполага се, че 8цата ще се зарежда безжично и не бързай да казваш (Закси), че 'Самсунг' вече го имат, защото при Айфон няма да има 'подложка'.
А и 'Епъл' осъдиха 'Самсунг' за 1,5 млрд. $, факт.
- Бившият ми приятел притежаваше лаптоп на 'Епъл' и за 4 години нито веднъж не направи системен проблем. А говорим за програмист, които не просто си блогува и гледа филмчета, а активно го товари с какво ли не при работата си.
Тоест, и към момента хардуерът и софтуерът на 'Епъл' е на най-високо ниво.
А за данъците, Юлия, всяка компания би се възползвала (и го прави), ако има възможност.
Роптай с/у Дубай (например).

И накрая (при все, че съм решила с малко помощ аз да те 'разбия' (цитирам те) с факти, с не празнословията), не търси 'Гогооо' в моето тяло. :)))))
А какво казва 'Силва', не го прави меродавно. Или греша?

ПП към Закси: Момче младо и празнословно, на мене технологиите също са хоби. Да поведем дискусия, както вече го направих, с факти, а не тъпи подмятания, какво ще кажеш?
Започни например с батерийката, но стигни и до профила manfredman, става ли?
(Да изброя ли през кои други да преминеш?)
цитирай
23. cortana - Изтрит коментар от 01:14 Юлия, опитваш се да се измъкнеш ти, не аз. :))))
03.10.2016 12:03
Многократно ти си говорила за пари в тъпите си, без грам лични съждения постинги. Факт!! Това е една от причините да го вметна. Втората е, че именно за заплащане и социална политика се говори в предходния ти постинг
Но третата е най-важната: Като всяка комплексирана душица, успехите на другите те изнервят, вместо да те радват. А това показва и колко злобна и завистлива си, на успехите на младеж БЪЛГАРСКИ да не се кефиш, а да го наричаш 'пъпчив тинейджър'.
Пъпчив, пъпчив, но живее вече самостоятелно, беше с брат си и баща си (аз също бях с тях) на кино, в момента гостува на майка си. Схващаш ли смисъла? Че не са пръснати ратаи, а са по на 20 мин. един от друг.
Същото направи и Закси на лични, показа завист и липса на мъжество да говори за заплащане, ето затова и него исках да издразня с подхвърленото. Как се намерихте само.....

Защо намесваш постоянно други хора, Юлия?
'Закс помагай'.....
'Силва' това....
'Веската' онова....
Мене в започнатото не можеш 'разби' (цитирам те), та 'Гогооо'....
Нали искаш дискусия, спор, защо се измъква тогава?
(Твоята ОС е ДНКто, но е за преинсталиране, Юлия. И си качи нещо на 'Епъл', та дори червейчето от ябълката да е:)))))

Е, чакам Ви с помощника да дискутираме.
цитирай
24. zax - Айде стига с великите си копирания. и ние чуваме от това
03.10.2016 12:06
10. cortana - Но да продължа с фактите, решила съм да се помъча именно от Айфон. :)))
00:31

- За да го има смартфонът въобще, това се дължи именно на 'Епъл'. И тя (компанията) продължава да диктува тенденциите в бранша години наред и това ще се запази още дълго време.
- Не е вярно (както говори в статията си източникът ти), че 'Епъл' нямат идеи и иновации. Само за тази година имат 28 нови патента, 3 от които са свързани с новия Айфон8, който вече е на бета-тест ниво.
- Естествено, че премахването на жака за слушалки е смело. Но тепърва всички ще ги последват.
Предполага се, че 8цата ще се зарежда безжично и не бързай да казваш (Закси), че 'Самсунг' вече го имат, защото при Айфон няма да има 'подложка'.
А и 'Епъл' осъдиха 'Самсунг' за 1,5 млрд. $, факт.
- Бившият ми приятел притежаваше лаптоп на 'Епъл' и за 4 години нито веднъж не направи системен проблем. А говорим за програмист, които не просто си блогува и гледа филмчета, а активно го товари с какво ли не при работата си.
Тоест, и към момента хардуерът и софтуерът на 'Епъл' е на най-високо ниво.
А за данъците, Юлия, всяка компания би се възползвала (и го прави), ако има възможност.
Роптай с/у Дубай (например).

И накрая (при все, че съм решила с малко помощ аз да те 'разбия' (цитирам те) с факти, с не празнословията), не търси 'Гогооо' в моето тяло. :)))))
А какво казва 'Силва', не го прави меродавно. Или греша?

ПП към Закси: Момче младо и празнословно, на мене технологиите също са хоби. Да поведем дискусия, както вече го направих, с факти, а не тъпи подмятания, какво ще кажеш?
Започни например с батерийката, но стигни и до профила manfredman, става ли?
(Да изброя ли през кои други да преминеш?)
цитирай


11. saankii - имам само един ТЪп въпрос, Гого..
00:40

теб лично това..какво те топли...Апъл. Епъл. Мепъл...тва и онова..
аз лично ненавиждаам лъжата и измамата, и..манипулациите ..
а ,ти продължи по този начин ,да доказваш,че ги..обичаш...
Тук е Ядката на нашият 3 год .Спор....
цитирай
25. cortana - Изтрит коментар от 01:21 @12: Напротив, Закси, момче младо :)))
03.10.2016 12:07
Жицата ще изчезне. Максимум до 3-5 години.

А спорове не ти се водят, защото не си подготвен.
Защото празнословието е твоето лоно.

Може ли 2 въпроса?
1ви: Колко часа към момента зад Win10 имаш?
2ри: колко часа си ползвал iPhone?

ПП и за двама ви:
С магарето бъди магаре, недей оголва своя лик!
Попиташ ли го, то ще каже: 'Кой – аз ли, да, аз съм велик!'
Но щом на някое магаре му липсват клепнали уши,
то за магаретата умни ще бъде явен еретик.
цитирай
26. zax - 14. cortana - @12: Напротив, Закси. ...
03.10.2016 12:09
14. cortana - @12: Напротив, Закси.
01:21

'Жицата' ще изчезне максимум до 2-3 години. Ти май не си запознат какви технологии за батерии предстои да се внедрят серийно.

А спорове не ти се водят, защото не си подготвен.
Защото празнословието е твоето лоно.

Може ли 2 въпроса?
1ви: Колко часа към момента зад Win10 имаш?
2ри: Колко часа си ползвал iPhone?
На тях ми отговори, за да видиш колко си смешен.

ПП и за двама ви:
С магарето бъди магаре, недей оголва своя лик!
Попиташ ли го, то ще каже: 'Кой – аз ли, да, аз съм велик!'
Но щом на някое магаре му липсват клепнали уши,
то за магаретата умни ще бъде явен еретик.
цитирай


15. saankii - гусин мастъре,айде зопри са..
08:19

и,кажи„мерси“че ти дадохме Думата..

едно си баба знае, едно бае...

цитирай
цитирай
27. zax - 17. cortana - А малко по-късно ще се ...
03.10.2016 12:11
17. cortana - А малко по-късно ще се включа отново,
09:33

За да покажа и други жалки твои позиции и твърдения.
Нали няма да ми отнемаш думата и ще пишеш конкретни и обосновани неща, а не приказки на пазара? :))))
цитирай


18. zax - https://www.youtube/watch?v=5tqH-Un9SFU
09:35

Ало-у-у, Седналия на Винт10 с Абълка в ръка.
След като Майкрософт осъзнаха в дълбочина каква ИТ-грешка е Вин8 и колко по-голяма ще направят с девятката, решиха да се отсрамят с десятка като публично заявиха че повече да не творят ОС-ми.
Същото ще стане и с инженерната грешка наречена iPhone 7 докато потребителите продължат да му дупчат дупчица за да му втикнат жакчето.

... Но има и такива грешки за които няма лек и оправия.
:)))
цитирай
цитирай
28. cortana - :))) Не съм съгласна, че метро-версията Win8 беше грешка.
03.10.2016 12:18
По-скоро маркетингов трик. :)))
А за дупчицата за жака, освен смях, друго не будиш. Гледаш клипчета, за това те бива.
Не отговори на въпросите ми, двата, Закси, момче младо. :))))

@24: :)))) Естествено, че си водиш 'записки' :)))

Те комплексиранит така правят.
А защо не дискутираш? Аргументирано.
Това можеш ли го?

ПП: Хайде цитирай коментарите ми от тази сутрин, че ме домързя със слабаци да се занимавам. :))))
цитирай
29. zax - С анонимни няма причина да говоря а с ...
03.10.2016 12:21
С анонимни няма причина да говоря а с комплексари - още повече.
Може ли 2 въпроса?
1ви: Колко часа към момента зад Win10 имаш?
2ри: Колко часа си ползвал iPhone?
На тях ми отговори, за да видиш колко си смешен.
-------------------------------------------------------------------

Но и като ти отговоря нямаш капацитет да разбереш отговора ми:
"...... Но има и такива грешки за които няма лек и оправия."
цитирай
30. zax - Аз нямам нужда от себе-доказване но ...
03.10.2016 12:26
Аз нямам нужда от себе-доказване но при някои, нещата не стоят така.
:)))))
цитирай
31. cortana - Отново индиректни, мъгливи алабала :))))
03.10.2016 12:29
Толкова ли е трудно да кажеш, че и с 10 и с Айфон не си имал допир?
И нищо лошо в това.
Но да изказваш мнения при това обстоятелство и да се пъчиш, че си прав, ей т'ва не го разбирам. :)))
цитирай
32. zax - Ха-ха, разбирам удобствата с които ...
03.10.2016 12:41
Ха-ха, разбирам удобствата с които си обграден като във совалка - седиш пред монитор с win10 и приятно Айфон те гали с вибрация.
Направо отлиташ, .... :)))))

цитирай
33. saankii - Гошке тъпоЪгълна,Поста ми беше изтрит,аз никога не се отричам от Думата си,и НЕ съм „анонимна.
03.10.2016 12:45
zax написа:
Ха-ха, разбирам удобствата с които си обграден като във совалка - седиш пред монитор с win10 и приятно Айфон те гали с вибрация.
Направо отлиташ, .... :)))))

нали....;))))))))


цитирай
34. cortana - @32: Закси,з наеш ли кое е смешното?
03.10.2016 14:42
Смешното е това, че продължаваш да си мислиш, че жена ме може да ги знае по-добре нещата от тебе и да си вменяваш, че аз съм той. :)))))
Няма проблем и то да съм, това не променя факта, че говориш наизуст и глупости.
И досега все се е виждало, че е така.

Затова по-добре мълчи, вместо да подхвърля неверни твърдения, които не можеш да отстоиш. :)))))
цитирай
35. cortana - @33: Юлия, ти пък 3 изречения собствени не можеш да формулираш. :)
03.10.2016 15:02
Както вече писах, във 'Фокскон' работят 1 МИЛИОН и 400 ХИЛЯДИ работника + 200-250 ХИЛЯДИ 'сезонни'.
17 направили опит за самоубийство от МИЛИОН И ПОЛОВИНА за година, не е ужасяваща статистика.
Ценя живота на тези хора естествено, не ми харесва и това, че работят за малко пари, много часове, но това е действителността в Китай!! Глупаво е да обвиняваме 'Епъл' за това, че законите и политиката в страната допускат несправедливости.
Така, че, трансхуманизъм, ОК, но нека говорят фактите.
Защото така поднесена информацията 'завода на „Фокскон” в Лонхуа е произвеждал по 137 000айфона на ден, или по 90 на минута' за четящия звучи стресиращо, но това е само поради факта, че той не си представя, че все едно цяла София да изработва това.
Защото съгласи се, МИЛИОН И ПОЛОВИНА работници са сериозен ресурс. Повечето големи, световни компании не разполагат и с 1/10та от тази работна ръка.
Направи си сама справка колко служителя имат изброените от мене по-горе компании и съпостави.

Както и открий информация коя е втората високотехнологична компания в света. Смартфонът на този, с когото ме припознаваш е нейно производство. Просто защото не харесва Айфон (при все, че има такъв).

Факти, Юлия, факти. Описвани аргументирано от самата мене, а не копирани от тебе без капчица разсъждение.
цитирай
36. katara - Корти,скъпи :) и 1000 факта да ми представиш, аз съм заклет Хуманист...
03.10.2016 16:02
и съм го доказала 100 пъти тук,в живота и в работата си,разбира се..
иначе и аз мога да копирам доказателства, като теб за Епъл,Майкрософт и др.
от къв зор бе,Гошке? Няма техника и технология, скъпи кУртане..
която да ми даде Живот,Радост,Любов, или Здраве...
айде ,опитай да спориш с Cortana :))
/ а какво е Трансхуманизъм H+
и дали е ,„тъп и смешен“...
потърси инфо,намери, прочети...
няма с какво да ме „комплексираш!!
в грешна посока си, по дифолт,джоре..
аз съм Шампионка от последната здрава,нормална генерация...
айде, и целуни Cortana от мен...
цитирай
37. zax - Корти, отречи ако можеш това което доказах:
03.10.2016 16:15
cortana написа:
Смешното е това, че продължаваш да си мислиш, че жена ме може да ги знае по-добре нещата от тебе и да си вменяваш, че аз съм той. :)))))
Няма проблем и то да съм, това не променя факта, че говориш наизуст и глупости.
И досега все се е виждало, че е така.

Затова по-добре мълчи, вместо да подхвърля неверни твърдения, които не можеш да отстоиш. :)))))



Корти, отречи ако можеш това което доказах:

1. От Вин10 по-големо нема, нема и да има.
2. От Айфоно по-големо нема, нема и да има.
3. От Кортана по-големо нема, нема и да има.

:))))
цитирай
38. cortana - @36: Юлия, не е нужно да чета.
03.10.2016 17:14
Но ти си на погрешно становище, че аз не съм за хуманизма и против ПРЕКАЛЕНАТА технологизация.
Искам, обичам и общувам с ХОРА.
Обичам да докосна събеседника си. Да го прегърна. Да го сритам по кокалчето когато е заслужил.
И аз в спор с тебе по такива въпроси не съм влизала.
Опитах се в дискусия (не, че ти влезе в такава, а самата приканваме към това) да покажа слабите места на статията, която си копирала, а именно:
- 'Епъл' следват една политика, която е присъща за всяка една фирма, била тя мултинационална компания или ЕТ. Политиката на оптималното. На постигане на макс. печалба при възможни мин. разходи за определено качество.
'Фокскон' Китай дали оферта, че ще го реализират в рамките на Х цена за устройство, при спазване на Ноу хауто на 'Епъл' и спечелили партньорството.
Ако ЕТ 'Бай Иван' беше дал по-добра оферта, щеше да е той подизпълнителя.
И тогава ти щеше да плюеш отново по адрес на 'Епъл', вместо не дори и по този на ЕТ 'Бай Иван', а по системата, позволяваща ниското заплащане в държавата му.
Защо?
Кое му е хуманното и полезното в това ти действие?

- В статията 'Епъл' са изкарани самото Зло, а същото касае всички големи производители на смартфони, таблети, лаптопи и т.н.
Себестойността на всички компоненти при въпросните е почти еднаква. Еднакво са надути цените. Едни и същи са подизпълнителите.
Защо тогава точно 'Епъл'?
Не ги браня естествено, просто ме дразни, че статията преекспонира.
И 'Спиди', и 'Еконт' дистрибутират една и съща услуга. Ако едната обаче прави нещата много по-добре и си иска за това по-високо заплащане, никой не ни кара насила да избираме нея. Имаме алтернатива.
Така е и в случая: по-заможният избира Айфон (Порше, Версаче, Джони Уокър.....), доверявайки се на качество, доказало се през годинте, а този с по-скромен бюджет - Леново (Форд, Данини, Грандс....).
Защо вторият трябва да плюе по първият?

- В статията се набиват поне две противоречия.
Но явно ти не ги съзираш.

Така, че, Юлия, статията и постинга ти изобщо НЕ СА по темата 'хуманизъм - 'трансхуманизъм'.
цитирай
39. cortana - А е по-скоро:
03.10.2016 17:16
'Моят е по къс от твоят и затова ще те плюя, при все, че не си виновен и стартът ни е бил равен.'
:)
цитирай
40. cortana - @37: Мислиш се за интересен? Е не си! :) (Поне за мене)
03.10.2016 17:37
С първите две към момента съм съгласна.
С третото не, тъй като е насочено не към асистента (който определено е отличен), а към НИКа ми тук.

А отговорът ми, Закси, вече ти го дадох.
В 39ти коментар.
И аз нямам вина, че твоят явно е къс. :)))))))
цитирай
41. saankii - Е, тук просто те признах! Къс е,но пък...чаршафите са дълги. Корти,ти нямаше ли..многоо приятели „корти?
03.10.2016 18:10
cortana написа:
'Моят е по къс от твоят и затова ще те плюя, при все, че не си виновен и стартът ни е бил равен.'
:)


Кога ще ходиш при Веската на свиждане?
да си направим една блогова седянка...
ще донеса Бирата...
Наздраве, днес имаме Национален празник
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saankii
Категория: Хоби
Прочетен: 1780010
Постинги: 585
Коментари: 3415
Гласове: 3254
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930