Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2016 19:24 - Чалгариооо незабравима!!!
Автор: saankii Категория: Хоби   
Прочетен: 399 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 19.09.2016 19:24


 


Митьо Пищова:
Поканих Сашка Васева за вице, но тя отказа Последна редакция на 17/09/16 10:20


Митьо Пищова
 

На президентските избори няма да гласувам за мене, а за кандидата на ГЕРБ – с тях съм се родил и с тях ще умра, коментира култовият търновец

Поканих Сашка Васева за вицепрезидент, но тя отказа м- страхува се да не я оплюят, че има големи деца. Въпреки това ще пеят още Орхан Мурад, Сашо Роман и Тони Дачева, а от пенсията ще дам на бабите за кебапчета и кюфтета. По този начин култовият Митьо Пищова обобщи визията си за президентската кампания, която ще го изстреля на „Донкуков“.

Опонент ми е ген. Румен Радев, него ще го накарам да хвърка без самолет, а Дончева е добър оратор, но не става за президент На президентските избори няма да гласувам за мене, а за кандидата на ГЕРБ – с тях съм се родил и с тях ще умра. Който и да им е кандидатът, ще е най-чистият “, отсече той, убеден, че въпреки, че има ушити 1800 костюма, през кампанията ще носи предимно патриотичен анцуг.

Няма да раздавам вече фафли, да не дебелеят хората. Аз вече се храня здравословно - само доматки и динка. Година и половина имах инфаркт и счупени ръце, крака, гръбначен стълб, бях на легло, коментира Пищова, който сензационно призна, че няма гадже до себе си и е сложил край на безразборния си полов живот с манекенки в джакузита. „Нямам пари за кампанията, пенсионер съм. Пари ще искам от тез", дето имат комбинати. Ще направя така, че ще кажа истината на България. Няма нито един реален кандидат“ отсече той. Нашата двойка с Радо Шишарката е шоуто на България. Това заяви в ефира на Нова телевизия Митьо Пищова, който е твърдо решен да се кандидатира за президент. „Не ме притеснява, че според хората кандидатурата ни е смешна.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. saankii - аз съм туш..
19.09.2016 19:26
На президентските избори няма да гласувам за мене, а за кандидата на ГЕРБ – с тях съм се родил и с тях ще умра, коментира култовият търновец
Поканих Сашка Васева за вицепрезидент, но тя отказа м- страхува се да не я оплюят, че има големи деца. Въпреки това ще пеят още Орхан Мурад, Сашо Роман и Тони Дачева, а от пенсията ще дам на бабите за кебапчета и кюфтета. По този начин култовият Митьо Пищова обобщи визията си за президентската кампания, която ще го изстреля на „Донкуков“.

Опонент ми е ген. Румен Радев, него ще го накарам да хвърка без самолет, а Дончева е добър оратор, но не става за президент На президентските избори няма да гласувам за мене, а за кандидата на ГЕРБ – с тях съм се родил и с тях ще умра. Който и да им е кандидатът, ще е най-чистият “, отсече той, убеден, че въпреки, че има ушити 1800 костюма, през кампанията ще носи предимно патриотичен анцуг.

Няма да раздавам вече фафли, да не дебелеят хората. Аз вече се храня здравословно - само доматки и динка. Година и половина имах инфаркт и счупени ръце, крака, гръбначен стълб, бях на легло, коментира Пищова, който сензационно призна, че няма гадже до себе си и е сложил край на безразборния си полов живот с манекенки в джакузита. „Нямам пари за кампанията, пенсионер съм. Пари ще искам от тез', дето имат комбинати. Ще направя така, че ще кажа истината на България. Няма нито един реален кандидат“ отсече той. Нашата двойка с Радо Шишарката е шоуто на България. Това заяви в ефира на Нова телевизия Митьо Пищова, който е твърдо решен да се кандидатира за президент. „Не ме притеснява, че според хората кандидатурата ни е смешна.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saankii
Категория: Хоби
Прочетен: 1775781
Постинги: 585
Коментари: 3415
Гласове: 3254
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930