Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2016 19:36 - алоплант!!? или Ръката на Бога
Автор: saankii Категория: Хоби   
Прочетен: 3792 Коментари: 8 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
                 image               Проф. Мулдашев: Алоплант - революция в медицината

             “ЕДНА ИДЕЯ Е ВЯРНА, АКО Е ДОСТАТЪЧНО НАЛУДНИЧАВА” 

      Проф. Ернст Мулдашев е доктор по медицина, директор на Руския център за очна и пластична хирургия, почетен консултант на Луисвилския университет (САЩ), член на Американската академия по офталмология, дипломиран офталмолог на Мексико, член на Международната академия на науките към ООН, майстор на спорта по спортен туризъм, трикратен шампион на бившия СССР, депутат в Руската дума по времето на президента Елцин. 
Той е първият лекар в света, извършил успешно трансплантация на око, създател на ново направление в медицината – регенеративната хирургия. Чудодейните биоматериали, изработени от него и наречени алопланти, активират скритите възможности на организма за възстановяване на собствените тъкани, а биополето на растящите клетки потиска патологичната регенерация (рака) и нормализира функциите на болните клетки. 
Той е разработил 90 принципно нови очни и пластични операции, спасил е хиляди безнадеждно болни, отписани от консервативната медицина. 
Под негово ръководство в Центъра са внедрени 58 вида алопланти, патентовани в Русия, САЩ, Германия, Франция, Швейцария и Италия. Бил е в повече от 44 държави, където е извършвал операции и е чел лекции. 
Има над 300 научни публикации в руския и чуждестранния печат. 

“ЕДНА ИДЕЯ Е ВЯРНА, АКО Е ДОСТАТЪЧНО НАЛУДНИЧАВА” 
Изреждаме всичко това за професор Мулдашев, защото по повод неговата първа книга се появиха мнения, че неговите методи противоречат на религията и на други официални твърдения. 
Може да не им харесва на някои скептици, но велики учени и медици нито за момент не са се усъмнили в новите открития на професора. Където и да отиде, той винаги е посрещан и слушан с голям интерес. Няма да бъде пресилено, ако кажем, че неговата поява на форуми и срещи се превръща в сензация. А защо в сензация, ще разберете сами от това, което ще прочетете по-нататък. 

Изобретението и прилагането на алоплантите – препарати, приготвени от парчета тъкан на мъртъв човек - и потресаващите резултати от такава операция, както и експедицията на професор Мулдашев до Хималаите наистина могат да обвият името му в легенди. 
Един наш читател казва: “Интересно защо уважаваният професор Мулдашев, който несъмнено е един преуспял учен и лекар, би рискувал авторитета си в една интересна, но далечна от пряката му професия тема. Може би защото иска да ни каже нещо, в което е дълбоко убеден, че е вярно и важно. Спомням си една мисъл на известния датски физик Нилс Бор. Той казва: “Тази идея не е достатъчно налудничава, за да е вярна”. Така че дали лансираните от професор Мулдашев идеи са верни само бъдещето ще покаже” – завършва писмото си нашият читател. 
Гонен в недалечното минало, той дори е работил като еленовъд. Умее да лекува цироза на черния дроб, но отказал да помогне на руския президент Елцин. 


ПРОФ. ЕРНСТ МУЛДАШЕВ: ХИМАЛАИТЕ КРИЯТ ГЕННИЯ ФОНД НА ЧОВЕЧЕСТВОТО 
Непалските лами и индийските свани по ниво на образование стоят по-високо от нашите академици, разказва великият учен, който първи в света започна да лекува хора чрез имплантиране на мъртва плът 

- Как се решихте на такъв експеримент? 
- За да разбера как “работи” моето изобретение, аз се обърнах към Древния изток, към наследството на отдавна отишли си цивилизации. Това наследство аз тръгнах да търся в Хималаите, при народите от Индия и Китай. По време на хималайските експедиции се срещах с йоги и лами. Тези уникални хора умеят да доведат тялото си до такова състояние, което те наричат саманти. А това е нещо подобно на познатата ни още от уроците по биология анабиоза. Такива хора живеят по 100, 200, 300 и дори по 1000 години. В Хималаите съществуват пещери, където е скрит генофондът на човечеството. Представителите на древните цивилизации стоят там в състояние на саманти (анабиоза) при температура 4 градуса по Целзий. За тези хора в пещерите се грижат монаси. За да приведе човек тялото си в състояние на саманти, трябва да преодолее няколко степени на психоенергийна защита. Обикновен човек не може да проникне в такава пещера, защото за тази цел са нужни определен начин на живот, подготовка и много тренировки. За тези неща са необходими цели 20 години от живота. Ако подготвеният вече човек не получи разрешение, по пътя към пещерата той изпитва страх, негодувание, главоболие и страшна слабост. След това настъпва смърт. Аз изпитах всичко това върху себе си, освен последния стадий. 
- Какво се случи там? 
- Ние дойдохме при вас като учени - се обърнах аз към тези хора, - защото се уморихме от магьосници, знахари и разни други лечители. Аз и моите колеги искаме да направим изследвания, които да можем да използваме в хирургията, като приложим нов биоматериал, който ще наречем алоплант. 
- А какво се случи в Русия? 
- В град Уфа бе създаден Център за очна пластична хирургия на базата на изобретения биоматериал алоплант, който се приготвя от тъкани на умрели хора. Центърът е млад и немного голям. Но в тези трудни времена успяваме да запазим научния потенциал. Ние извършваме три хиляди операции на година и се гордеем с това. При присаждането на алоплант на болния човек свойствата на тъканта се променят по такъв начин, че се получава приспособяване в сто процента от случаите. Най-интересното е, че в такава ситуация имунните клетки получават информация, която гласи: “Аз съм свой, не ме атакувай!”.

  
- А можете ли да дадете примери от своята практика, професор Мулдашев? 
- Веднага ще ви дам примери и вярвайте - те са поразителни. На едно момиче някакъв маниак му избол и двете очи, но едва след две седмици тя успява да се добере до нашата клиника, по-точно в нашия център. Очите й бяха загинали, вътре беше пълна каша, но направихме серия операции, вкарахме алоплант. Сега момичето вижда на 40 процента. 
- Как си обяснявате вие като учен всичко това? 
- Аз не разбирам същността на своето изобретение, признавам си. Но методът широко се използва, защото в нашия Център лекуваме умиращи хора. Какво е това, което лекува – се питам самият аз. Това според мен е някаква мощна енергия, някаква невидима енергия. Мъртвата тъкан явно продължава да отделя някаква енергия. Но ученият не може да се доверява само на своите усещания. Аз съм убеден, че науката ще започне да се занимава с изследвания, с измервания. Ние ще ви покажем видеофилм, заснет от творческия ни екип по време на експедицията в Хималаите. Предприехме тази експедиция, за да разберем какво е изобретено и защо оздравяват хора, които е трябвало или да ослепеят, или да умрат. 

- Това ни звучи като фантастика. Тази информация за нас е шокираща. Нашият физически свят е възникнал благодарение на материализацията на енергията. 
- Преди осем години аз обърнах внимание на една човешка особеност – за да разбереш дали твоят събеседник ти говори истината, го гледай в очите. Оказва се, че окото, като сканиращ лъчите орган, отброява двадесет и два параметра. По очите ние можем да определим волев или безволев е човекът пред нас, зъл или добър е той. Всичко това го проанализирахме и създадохме специална програма. Така се появи офталмогеометрията
С помощта на офталмогеометрията реконструирахме образа на човек, представляващ минала, стара цивилизация. Това дори ми послужи като своеобразен пропуск за Тибет. Хората, охраняващи пещерите, където са разположени самантите, поглеждайки нашия портрет, ме питаха дали и аз съм бил в пещерата. 
- А можем ли да получим от тези хора отговорите на много въпроси, смятани едва ли не за окултни? 
- Аз наскоро написах книга на тази тема “От кого сме произлезли”, тя скоро ще излезе на пазара. Очаквам да подпиша документи за по-нататъшно сътрудничество, за да се снабдим с необходимия ни лазер за разкрояване на тънките (фините) тъкани. Очаквам и една следваща съвместна експедиция в Далечния изток. Въобще очаквам всичко да тръгне по нов път. 

  Едно интервю на 
Силвия СТОЯНОВА

   любимо/ моля, проследете .....


                           image
          



Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. saankii - тази книга ме запали преди 15 год,да чета Езотерична Наука
18.09.2016 19:37
„От къде сме произлезли“
Ернст Мулдашев...
жалко че няма нови тиражи...
цитирай
2. aip55 - Звучи
18.09.2016 20:45
невероятно, налудничево, но явно фактите говорят повече!
Интересен материал Ю...
цитирай
3. milady - даа ,ачо, аз обичам да чета ..необичайни неща...
18.09.2016 21:26
Езотериката е Наука за нещата ,които не можем
да видим, и да докоснем..
тя идва да обясни Тайните и скритите „неща “
там е тРъпката ....
благодаря ,че хареса ,Френд !
цитирай
4. mt46 - Поздрав!...
18.09.2016 22:06
По принцип съм скептичен, но ако видя, може да повярвам...
Приятна вечер!...
цитирай
5. milady - Оо ,марине, жалко,чак толкова ли си ..скептичен? има излекувани..
18.09.2016 22:18
mt46 написа:
По принцип съм скептичен, но ако видя, може да повярвам...
Приятна вечер!...


аз пък вярвам в Чудеса/ и в себе си/
и, те „вървят “ след мен...
книгите ,които аз коментирам,
съм ги чела по 3 пъти..
просто ,защото имам безпогрешен усет за книги..
:)))
цитирай
6. anin - Както е казано,
19.09.2016 08:00
mt46 написа:
По принцип съм скептичен, но ако видя, може да повярвам...
Приятна вечер!...

"Повярвай, за да видиш!" :))
цитирай
7. milady - anni ,и така може....
19.09.2016 10:23
anin написа:
mt46 написа:
По принцип съм скептичен, но ако видя, може да повярвам...
Приятна вечер!...

"Повярвай, за да видиш!" :))


a,Христос Учителят казва нa ТомА Неверний...
„ Блажени тези ,които не видяха ,а повярваха“
то е същото,де...
спорна седмица ,сладурке умна :)
цитирай
8. mara886 - лудото Гече пак си натрака 300 Броя, и на Лудата Веса ,същооо..
19.09.2016 18:24
anin написа:
mt46 написа:
По принцип съм скептичен, но ако видя, може да повярвам...
Приятна вечер!...

"Повярвай, за да видиш!" :))


Баахмааму ,Идиотия!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saankii
Категория: Хоби
Прочетен: 1777835
Постинги: 585
Коментари: 3415
Гласове: 3254
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930