Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2015 09:25 - Хепиенда на Ху*Кенда .....
Автор: saankii Категория: Хоби   
Прочетен: 3411 Коментари: 8 Гласове:
6

Последна промяна: 19.07.2015 21:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

                  

Който чака пИчели, който търси ...намира…

Здравейте, любими читатели с новия Хуйкенд Дайджест ...

/ знам, че много сте заети, и затова

накратко/ избраното  от мен/ Вашата Джули.

Тъй, като аз съм свободна блогова Единица

с неограничен радиус на  поразяване ,и не

непредвидима тролска сила и Хъс ,ето за вас

най най пресните и горещи новини от ….

“ Курника  на анка“ / помните, нали ,възлюбени мои ?

все още за жалост кака анка “киното“ е самотна в блога ,и на бу/дзлука, и скоро ,
 не се вижда нов “лавър “от Панагюрско

да и обърне Фнимание.Лош тренд, Саанке.
Явно, тъй ша си отиди нашта мома

анчето  недолюбена, и най вече не донаебана ;((

за сметка на секса / и неговата липса - най вече/ ... обаче ,представете си ....

при тези  екстремни обстоятелства  !!!

...Четвъртото Око  на анка се отворило спонтанно и експлозивно, и сега ни  залива с “розАви “и жълти

ароматни екскременти, с аромат  на рози,

маргаритки, сакъсче и пембено панагюрско мушкато ,което е

/ подарък на  анка от  лавъря Го….

Тъй ,като пък лично ТОЙ, е многооо зает,  да пише новата серия “извинителни “

Сонети за Мъжката си Чест

и достойнство пред СаанкиТу СилВи,
ще му простим липсата ,заради важни сем.задължения, да

до “образова “ смутеното пъпчиво  Вундеркинд4е,галеника на Съдбата, и Гордостта на Големия мастър Джи...

с което ша  превземат  Аулата на Софийското УНИ, a скоро след

това и Станфорд /Good ,help them !!
моля, да имате тЪрпение ,мастър G екпериментира ново Ноу Хау за правене на пищови..добре чухте/ безопасни mini:))

Лавъря името си  мени, но Нрава ...неее….

още преди ви насочих към Новият му “образователен блог “ с още по претенциозното куул “име“ divergent.blog.bg/profile.php

  •  

 

Тъй като скука и досада изнервиха дори мара866 / по известна, като Мара от

Кърджали, която се умори и зацикли на Втора Част от нейните дългоочаквани

Пътеписа за най Големите /и добре осветени/ Летища по Света и Европата,

а бай €кономичний спря Фотосесията

 на най най  итересното  място/ когато го

запитах недвусмислено за мъжкото му “богатство“ .....
и ... настана ...летен мор и досада ...
и, беше ден, и дойде нощта...и писах аз,
че , писах за вас , братие по оружие....
И, в тоз миг бууммм, мама тера изригна ...
кът Ботев на “Дръзки “,запенена и бойНа..
Къде сте вие ,о блогови Опълченци .....

Не издържам тъз шайка веке тук от “тъпи “неграмотни“, и некултурни  

селяни / от Шоплука /.дойде ми до гуша.
и ,решила тя да се  оплаче на ...арменския поп,
 да тропне с  крак и
аха, да ми зашие един шамар

в навалицата от мисирките на анка.
каква жена ,бряххх , мар4е !!
Уплаших  са аз ,и отидох на масаж с вулка

нични  камъни в  Long Beach Resort& Spa - Varna и положих морно тяло....

Какво ли ГО прави у  дома  своя Личен домашен  Любимец тъз жена ??
 Огън Жена ви казвам ...тц ...тц  тц ...

следва ...........






Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - държа ,да бъда точна...
19.07.2015 09:53
този фейк е на гого лудия охранител ,
или на малкото блонди с големата Уста ...
17.07 22:23
1. milady007 - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ?????????????????
10.07 00:20
Хай техникааа...... колеегата http://divergent/profile.php ти отправя предизвикателствооо .Доказвай ай кюто сиии. То не че имааа какво де ,нооо .......
ХО Хо хооо
ха ХА хаааааа
цитирай
2. saankii - бат ГойКо, дай ми друга Задача ....Тази е обидна дори и за една Блондинчица 09 кила
19.07.2015 10:01
9. divergent - Сега. . . Първо да се извиня за това, ...
18.07 20:46
bryunetsnakovalnia10 написа:
Сега...
Първо да се извиня за това, че те взех за дама.
От друга страна да изкажа допускането, че тогава си от Y-поколението.
Прав ли съм?!

А за задачата:
На пръв поглед нищо трудно - една рекурсия /за по-лесно косвена/ и Иво е готов.
Но това е само на пръв поглед.
Предполагам "молбата" за "помощ" не е актуална вече и затова няма да се впускам в конкретно решение. Още повече, че коментарите тук не се славят със свобода на въвеждане на стрингове, различни от нормални текстове и то с по един интервал м/у низовете.

Поздрави и да кажа, че и аз... както моята Приятелка Бло, въпреки, че съм страшно ангажиран - ще се опитам да следя бъдещи интересни постинги.

:)))))))))))))))))
цитирай
3. saankii - гогата играе три /3 / роли / в Театрото ....
19.07.2015 10:07
Реплики му подава ,както винаги верната Саанкии....
по делата им ще ги познаете .....
Амин !!

цитирай
4. mara886 - eeee ,не се е родил друг такъв лаладжия , ма Саанкее ,ти каишка немаш ли ?
19.07.2015 10:51
9. divergent - Сега ....
18.07 20:46
bryunetsnakovalnia10 написа:
Сега...
Първо да се извиня за това, че те взех за дама.
От друга страна да изкажа допускането, че тогава си от Y-поколението.
Прав ли съм?!
цитирай
5. saankii - еххх , терО, терО......
19.07.2015 12:39
аз съм нова блогерка, терО, права си ,
по тъпа съм от теб / верноо ли?
и , по стара съм / не ми пречи /

Но...такива ,като теб са ми любими “героини“....
като онази кокошка, дето бягала ....мноого бързо/ ха ха/
поздрави твоя чехлъо от мен , да не забраиш ?
тъпааа мухлясала еснафка,
koято поздравява “благоверния “ си за Св .Валентин в блога
!!!!!!!!
цитирай
6. anin - Трол/ке,
20.07.2015 08:33
Тролке Петрова - Тодорова, с тоя Ник /САнки/си само за "Курника"  :)
цитирай
7. saankii - anke, аз си имам Компания, ама ти нали си като конска муха ..къъшш, ма !!
20.07.2015 12:45
anin написа:
Тролке Петрова - Тодорова, с тоя Ник /САнки/си само за "Курника"  :)



пс .нали си имаш женски КУРник и педерация ,Ко праиш туК?
цитирай
8. saankii - майстор Гого, не си прави реклама на мой гръб...Не можеш я плати...
20.07.2015 12:48
Поздрави и... умната, ей - щото нали знаеш, че все някога този маратон при мен ще свърши и тогава...
пак ще те почна, ако така продължаваш.“

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saankii
Категория: Хоби
Прочетен: 1779090
Постинги: 585
Коментари: 3415
Гласове: 3254
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930