Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.07.2015 14:05 - Бай Ганъо модератор ?
Автор: saankii Категория: Хоби   
Прочетен: 2022 Коментари: 4 Гласове:
5

Последна промяна: 02.07.2015 15:45


  
                          image
                       

Здравейте ,колеги. Сагата „Бай Ганъо Хай “

върви  към  своя край. Наш Ганъо има Пост модератор / от днес ?! ша МУ гледаме сеира...

                 

След дълги солови игри пред огледалото, абитуриентски ентусиазъм пред екрана , безкрайни монолози в чаршафи , и тъпи
коменти за презрели , загорели блогърКИ,
след 9 години мъкa, немотия ,и....недоебия ,
бай ганъо / типичен bek панагюрски,
най сетне ахаа, да оближе ...топките на Бога.
.... след като знаете коя е
най голямата мъка на един мъж / с 10 см / ,
няма какво ,да се смайвате,
драги мои читатели и колеги.
След като маестро MG,не можа да сътвoри своя платформа и приличен “блогов“ аналог,
и да “овладее“разпасаната блогова седянка, блогера Брю е пред БИГ дилема /и той корем има/....
дали , да стои охрана в кланицата ,или да мутира
набързо от манипулатор на ...предател ,т.е.
модератор..оттам до ..Диктатор колко му е..
... хляб няма ,нооо...кифли в блога ,дал Бог...
и, не мислете ,моля, че търся нарочна рима,
не преследвам суета и слава на пУтеса магесница.
Аз го разбирам ,бай Ганя ,а вие;)
Ноо, въпреки това избора е сложен ,саанки!
Даже за демагога на блога ,
дето не му казвам името
;))))
пс.
само едно ми е смехотворно ,ге4е, извинявай..
на кого се обясняваш ,когато излизаш от блога,
къде ще ходиш, колко големи крака има “дангълака“,
защо “обичаш“ маршрутки, и защо Боса ти плаща
в натура ?!! Колко “саанкита“ имаш ,и що им миеш
прозорците и...каретите .И ,защо не ги чукаш
като най - нормален 45г. Хамсалак / 120 кила/ ,
а, ги нервиш цели ....9 години ?!
Ей тези питанки ме измъчват... вече 2 год...
Спокоо , ге4е! Свободно!!Не бързай с отговора ...
Саанкито са оСанки,но блога и инвестора са под твой контрол, и БП не та пита ве4е що си такъв тъп ръб ... .....многууу ясну защоо ;))
Но, аз съм многолюбознателна , и винаги имам съмнения.. колко време още ще изкараш така, георге ,сам да се питаш ..

и , сам да си даваш отговорите ?!

само питам ,де ...;)))
                11:24 - Такааа - да взема отношение. Защото нали това се иска от мен.

от: bryunetsnakovalnia10 За постинг: Публично Извинение !!??




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. saankii - гого лъжеш ,като 300 сигани.....изтрих ти комента ,защото адреса НЕ е мой...
02.07.2015 14:07
НО ,разбира се е в Архива....
нали знаеш ,майсторе, че съм 2 крачки пред теб...
цитирай
2. saankii - жал ми е , да те осъдя ..за преследване ,клевета и....заплахи...
02.07.2015 14:09
имаш двама сина ..още са ...Незрели....

11:24 - Такааа - да взема отношение. Защото нали това се иска от мен.
от: bryunetsnakovalnia10 За постинг: Публично Извинение !!??

Хем ми "даваш думата" и "искаш" да говоря, а хем не ми позволяваш.
(и дори сега виждам, че си изтрила отговора ми)
Или ще отречеш, че saankii и milady са твои профили?! На Юлия Петрова Тодорова, гр. Добрич, ул. "Петко Д. Петков" №4, ет 3-ти, ап. 3-ти, вдясно?!
Лека нощ от Георги Стоименов /без уточнението "Панагюрище"/ и дано в сънищата си поне не ме припознаваш във всеки втори блогър/"
цитирай
3. mara886 - да си такъв елементарен клоун, и да имаш ...
02.07.2015 14:57
претенции за 176 Ай Кю летва ,
трябва ,да си имал доста жалка компания ....
логично ,нали...
цитирай
4. milady - блога беше 2 дни без “помпа “....
02.07.2015 15:35
етооо днес вече имаме “ нов“ Помпадур/ инвестора 100 %
старите курви в стария бардак ....

4у4елото , бай захари, роззата / theexman/ и...КУКУшеля , понятно ;)))

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saankii
Категория: Хоби
Прочетен: 1774658
Постинги: 585
Коментари: 3415
Гласове: 3254
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930