Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2015 14:57 - Child in Us - Enigma...
Автор: saankii Категория: Хоби   
Прочетен: 692 Коментари: 0 Гласове:
1



 
                                            image

    Ние сме деца , но знаем добре 
това е нашата тайна игра...
когато  те изгубих  ,разбрах,
това беше Съдба...

Още помня  докосна  ме  нежно,
и   погали лицето ми...
с  прикрита  тъга...
сякаш знаеше,..какво ще се случи
 скоро  подир това..

Помня.. имаше топъл, летен дъжд,
и  ти ми изглеждаше,така ..могъщ..
щто за филм беше това , и
кой измисли  тази сложна игра ......

°Чаках те толкова дългоо..
виках те насън, като мАлко дете,
тъгувах те, и..сънувах те..
и някак пророкувах те..

Знам , ще дойде   друг ден ...
летен  и омаен , и неслучаен..
и ти ще положиш края фатален....
на твоето търсене,и на моето чакане.

... и след толкова дъжд..,
ще се питаме пак ...
кой измисли тази луда игра ,
и как тя стана наша шарада. .

Ти беше за мен ,като слънце,
като въздуха, ефирен   и прозрачен,
пълен с  нега , и като  дъжда ,
който напоява  жадната земя ..

Някъде далече светкавица удари ,
и  в миг  Сърцето ми запали ...
усетих ,как сълзите потекоха топли,
и превърнаха в радост  моите вопли .

Тайната бе тук, ти я разкри ...
и Бог прошепна  нежно в моите уши..
Ние  никога  не сме сами...
 ние сме  завинаги деца ...

които  споделят  една  Душа.....

  July in Neverland- 2013 

https://youtu.be/B1wUVExfkkM

Child in us - Enigma -












Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: saankii
Категория: Хоби
Прочетен: 1779212
Постинги: 585
Коментари: 3415
Гласове: 3254
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930