Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2015 21:00 - Eто това е 100% жена!! Благодаря Сърдечно и аз ,Гошо!
Автор: saankii Категория: Хоби   
Прочетен: 3795 Коментари: 10 Гласове:
5

Последна промяна: 18.05.2015 18:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
                            

image

https://youtu.be/E1mrkV88IE0

Моля ви  ,изгледайте  клипа

Такова нещо  се случва   изключително

и многоо рядко…

Мадам Анна Нетребко

“Устните ми целуват така горещо“





                 5. bryunetsnakovalnia10 - Благодаря, Юлия!  01:36 saankii написа: гошеее ,искам да ти кажа нещо хубавоо .... 16.05 22:40
айде ..наздраве.... 
Попътен Вятър на момъка...
знам колко го обичаш.....
!!!
Ето така те искам, Душа!
Карай я така и гаранте ти давам, че ще те запозная /ако искаш де/ с едно Момиченце от 4-тия етаж, което е виртуоз на цигулката.
А ти съдейки по Анна Нетребко - обичаш такъв вид музика.
Още веднъж БЛАГОДАРЯ!
Нека се замислят другите, че ти си първата, която ме поздравява за бала на сина ми.
https://www.youtube.com/watch?v=rHkTjLRW_X0&spfreload=10


  



Гласувай:
5



1. saankii - малко е да кажа ,че обичам Анна ....
17.05.2015 21:06
Тя е Уникална .....
насладете се ,колеги ........

https://youtu.be/MwrjokWvHgs
O ,mio babbino caro ......
цитирай
2. saankii - поздрави и за всички вас , колеги и мои читатели .....
17.05.2015 21:11

предавам се , “Доброто “ победи ...
и от днес ставам ...добра.....
Благодаря ви за Огромното търпение...
Обичам ви „Ваша съм !!

цитирай
3. blondinkas4uk09 - Какво ти казвам аз, Мармаладка,
17.05.2015 21:26
доброто винаги побеждава накрая! :)
цитирай
4. milady - мила Blo , ами няма спасение , блога е Океан от Любов ;))..
17.05.2015 21:43
за вас специално..
“Гласът на Любовта “
тя побеждава и...Доброто, дори ....

https://youtu.be/M8JHXf78jqM
цитирай
5. bryunetsnakovalnia10 - Добър вечер, Юлия!
18.05.2015 22:09
Дано си разбрала, че не само не съм ти враг, а дори ме боли, че сме си развалили Приятелството.
Аз нито за миг не съм забравил, че ти обожаваш Нетребко.
И зрънце Магия беше нужно вчера да изкара както казах при Хло онези 0,01% доброта в мен и те да вземат връх над 99,99% лошотия.
хах
Утре, ако ми остане време ще ти направя специално клипче.
Надявам се така да станат 0,02%, а и да заслужа нова "доза" Магия.

Адмирации за решението ти да си добра.
Всъщност - ти си си - просто не показвай това, което не е куул.
Остеви простаци като мен да го правят 8не напразно на терца аватара беше магарешки бодил/ - ти бъди Цвете.
Всяка Жена е Цвете.

Поздрави!
Ж

ПС: Май запознавайки те с цигуларчето, с което утре след обяд ще хапваме пастички в махалата - ще се запознаем и с една Магьосница, ако реши да остави за малко спасяването на лошите, непорастнали дечица като Брю10 за час и ни удостои с присъствието си.
Какво ще кажеш?!
цитирай
6. milady - здр ,Гошо ..знаеш ли ,загубвам интерес, да пиша повече....
18.05.2015 22:41
скоро ,ще спра и да чета ,най вероятно...
Обичам флирта и приятелс. разговори, но мразя манипулациите...
мисля ,че го разбра....
нямам място във някакъв Виртуален ПетоТъпоъгълник....
Успех с момичетата /ха ха / ...
Приятно блогуване!
цитирай
7. bryunetsnakovalnia10 - Въпрос: Ако едно малко, сляпо момиче му е тредна да пресече улицата - бихте ли му помогнали?!
19.05.2015 02:22
Моят отговор:
Ех, Юле, Юле...
Грешиш, Мила!
Грешиш в това, което влагаш в "мразя манипулациите".
И грешиш не само ти - има и разни незнайни войни, които са като теб.
А грешиш в това, че си мислиш, че аз наистина имам десетки НИКове и манипулирам с тях.
Или аз греша в това, че така съм приел думите ти тук и сега?!

Не е нужно да разбирам нещо, което би трябвало да е естествено за всеки нормален човек.
Имам предвид да мрази манипулациите.
Именно поради тази причина аз също "намекнах" на някои НИКове /подчертавам/, че не е редно това, което са правили.
Намеквам го и на теб.
И да кажа нещо, което не държа особено да изпълниш, но все пак ще е готино да покажеш по този начин, че наистина ще показваш само добрата си страна.
А то всъщност няма лошо да показваш и лошата си - въпросът е да е малко по-... разумно да кажем.
Та: държа не просто да деактивираш всичките си постинги, в които говориш един куп... некуул неща по мой и напоследък беше почнала и по адрес на Петър неща.
Във Фейсбук също. Особено спрямо Божидар.
Дори може би най-добре ще е да отправиш заявка към "Инвестор" /аз ще ти кажа как/ да изтрият всичките ти профили /за по-лесно/ и да си направиш един и да си пишеш и общуваш нормално.
Аз съм сигурен, че поне 5-6 човека редовно ще те посещаваМЕ когато можем и ще общуваМЕ с теб.
Защо вместо да се забавляваме тук - трябва да се плюем и "скубем"?!
Това е все едно в Живота да не садиш Цветя, а плевели.
И също като при това сравнение - те по-лесно се хващат.
А кой търси лесното?!
Утре предполагам ще продължа последния си постинг.
Да напишеш 3-4 куплета стих отнема примерно 15-20 мин.
А да го очерниш - 15-20 сек.
Тъпо! Но факт!
И една последна молба: Нека евентуалния ти нов НИК не е нещо от сорта на "saankkkiii", м?!
Моля!
( нали си наясно, Санкии, че чрез това показвам "уязвимост" и си създавам условието незнайни войни да заместят Юлето по отношение запълването на тази "празнина" :))

https://www.youtube.com/watch?v=8q3jAQkuyTo
цитирай
8. bryunetsnakovalnia10 - ПС:
19.05.2015 02:27
Само да вмъкна, че "Гого" и "Гошо" никога не са ми харесвали и почти никога не са ме наричали така.
В интерес на истината "Гого" някак си ми стана нормално звучащо покрай "вица", който се роди тук, че всеки втори е г0г0.
А за една "поема" за /посветена на/ г0г0 - да не говорим.
"Чула" си колежката от Варна предполагам да ме нарича така и си решила, че ми харесва, предполагам.
Е - не ми!
Но, ако на теб ти е кеф така - на мен не ми е проблем.

ж
цитирай
9. saankii - ре /Георге 7, 8, 9 ....
20.05.2015 13:14
Не ми налагай Цензура точно ти !!!
.. ставаш още по смешен....
цитирай
10. milady - алка “патката“ от долно брЪцигово ша “оправя“ на Гого лудата Глава/ ха ха
21.05.2015 12:36
Како Гиноо ,ти още ли търсиш Работа ,или са образоваш по европейски ...
Акъл ша дава у блогу ,давай акъл на дружките у фейсо....
дето никой не та ебава и за слива /освен турболудия
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saankii
Категория: Хоби
Прочетен: 1767759
Постинги: 585
Коментари: 3415
Гласове: 3254
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031