Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.05.2015 15:20 - СваБдата на СаанкитУ и из!Вади гоГого !!
Автор: saankii Категория: Хоби   
Прочетен: 3735 Коментари: 10 Гласове:
3

Последна промяна: 19.05.2015 12:04


                                                  image
 
 
                      АЗ кЪт пиша   испЪрвооо...рАзмишляваам /за  вас  не знам.....
                      А,  вие ,мОе само , да Читете, любими  читатели....
                      и да се .....кис кискатее без  пари... 
                     Благодаря  ви за  Фниманието и КритикатЪ ,но тук е  Бунга Бунга ... 
                      и , знаете ..никога  НЕ  се извинявам ,нъл  съм  Фърст Лейди .
                     КазАх ли още  преди  две  /2 г./   в  Личния ми блог milady  ,
                     Че , шъ  тропаме на Първата Блогова  СваБда....
                      казаахх ГО...  ами , пак съм  правааа ,благодаря ви...

                 пс. И  ,нали съм АристоКратка  с Фатка, от мен /Кумата/ .....
                       комплект сатенени Чаршафи  на ХЛОРални мотиви
                       за  Младото  Блогово СемействУ ...
                        а, за  Първата  брачна  нощ, Билет за Хавай с Pan American от Париж ....
                        Сичкото блогЪри ,Кой здрав ,кой Прав ,Кой  КУРав  ,да заповяда ...
                       немаме време  9 г.  да ГО чакаме ....
                       шъ на  прощава  нашият романтичен  Жених...

                      Наздравее.....и   горчивоооо......горчивооо....горчивооо.......

                         
                               
                              

let s dancee together....
https://youtu.be/firCcQksaiA

Cu Cu Ru Cu Cu, Paloma ;))
image

Oт мен  попътен вятър в платната,и винаги две педи под кила....

усмиффки ;))
Pachangaaa - Loco /луд/

https://youtu.be/YkZmXN216Q0

 




Гласувай:
4



1. saankii - Блоо...този Пост НЕ е за теб. Може ,да си го мислиш ,но само толкова ,колкото аз ..наредя .Казах Хау !!
14.05.2015 15:22
12. bryunetsnakovalnia10 - Здравей, Хло!
09:32
Аз съм ти го казвал и съм готов реално да го докажа:
Не съм против теб. Както всъщност не съм против никого тук.
Да, понякога Методите ми са... особени!
Но ВИНАГИ УСПЕШНИ!
Досега провал НЯМАМ!
С едно чаршафеене примерно исках да постигна провокирането на Женска Солидарност и... УСПЯХ.
( и тук не намеквам за теб, Бло - света не се върти около теб, представи си :))
цитирай
2. milady - хъмм..Хлоркътъ за малко напуснаЛо блогЪт....тююхххх мойту късмет..
14.05.2015 15:51
15:49 - Ни думай ,ма какоо.....ко ша Го праим сега турбобрюнетко ..
Тюю... тююю....
blondinkas4uk09 написа:
женските никове могат и да не са жени, мъжките: могат и да не са мъже: стара перуанска поговорка! :)

Коментарът чака одобрение
Постинг: Доверието е...
Автор на постинга: hloris
цитирай
3. saankii - Хлорке ,къзъм ,викам... СамоОбеси са....Алааахх Керим ,мърдаш още..
14.05.2015 15:54
Последни 20 регистрирани посетителя

15:17 - hloris
цитирай
4. hloris - В напрегнато очакване съм....
14.05.2015 16:18
saankii написа:
Последни 20 регистрирани посетителя

15:17 - hloris


не ма притесняй ся...
чeкам вратовръзката на женихо,ша се беся с нея:))))
цитирай
5. saankii - Вратовръзката е у мен,Флъорке, ша ти я праштам с инструктаж зъ ПървЪтъ Бра4на Ношт
14.05.2015 17:54
7. blondinkas4uk09 - Dear Mr. ХХХ,
11:58
разбирам, че сте на ръба! Toва е вълнуващо! :) Всеки момент ще бъдете отвъд! Тогава вероятно за пореден път ще покажете на околните вашата истинска същност! Дано успеете да я видите и вие и да разберете защо нямам, не съм имала и няма да имам нищо общо с Вас - дам, точно това, което правите очаквам от Вас :), не съм се излъгала във Вас, такъв сте си.... сложете си сам епитетите! Не се е родил човекът, който ще ме заплашва! :)
Не очаквайте повече отговори от мен, дори и да ме обвините, че и в момента съм до вас, че допреди малко сме закусвали бисквитки и кафенце в леглото, а точно в този момент, докато пиша, ви правя свирка... Не ми пука!!! Разбирате ли?
цитирай
6. marmalady - А, бе ,колеги ...
14.05.2015 18:45
как така един не чух ,да предложи...
да пием по една бира, Мартини ,или
по един сладолед ,да изядем/ изкл.моята дружка блонди09...
Аз пък си мисля, че всички ние сме ПОдобри в Реала....
Айде някой ,да ме обори.
Хлорке ,и аз почнах Анкетите ,като теб.
Ти си първа, дай едно мнение по темата ..
цитирай
7. hloris - Абе,Мармаладке,
14.05.2015 21:32
ти май си на две водки вече...
ако има свадба,то аз определено ще бъда
кумата в нея...да,давам предложения...
налейте си едно в реала,кой със салата,кой със сладолед,
а може и едно мартини с зелена маслинка с много лед...
аз съм с кремче в ръка,а в другата ти пиша ей това...
цитирай
8. saankii - хлорке ,мила...
14.05.2015 21:46
знаех си ,аз ,чи си едно смело момиче....
което търси още себе си.
Ако не помогне психолога на блога,обади се !
наздраве ,аз пия по една бира на ..7 дни ....
на диета съм / 7 дни блогуване по 24 ч. + H2O...
ако няма ефект ,спирам....Водата
ха ха хаааа....

цитирай
9. blondinkas4uk09 - Ето ме, мацки,
14.05.2015 22:09
виждам започнали сте да купонясвате без мен! Чакайте да ударя две... я да видя какво има в шкафа: а, два лакочистителя, дано свършат работа... Всичко друго съм изпила вече: много ми е напрегнато и нервно тези дни, но знаете-кой ме предупреди, че така ще се чувствам известно време! :)
цитирай
10. saankii - бло милаа ,ако ти липсва мезе....
14.05.2015 22:28
сфиркай само..
ша ти пращам по кабело
храна за малките кученца ,които те обикалят.
/ марката е бутикова “Ромео“/ нема майтап..;))
липсваш ,шугър...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saankii
Категория: Хоби
Прочетен: 1776223
Постинги: 585
Коментари: 3415
Гласове: 3254
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930