Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2015 21:14 - АНТИ Санкизъм ,Софизъм ,или просто фригиден Изъм...
Автор: saankii Категория: Хоби   
Прочетен: 3371 Коментари: 10 Гласове:
5

Последна промяна: 14.05.2015 19:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
      Колежке tezko, питайте Патника и ..Пътника......  все пак годините  имат значение, нъл Бай Пешо?
Никак  не обичам думичката  “анти“ ,защото  аз съм 
по принцип  винаги  “за“. т.е . съм анти фригидна...
дори и на ръба  на пропастта  на моя Живот ,
 а , камо ли в тази  лежерна , забавна ...
 инфантилна и Сюрреална  среда  /тук и сега/..
 такаааа.......продължавам...
тъй като Скуката е немски Синдром за Недостатъчност,а пък Мързелът  е БГ синдром за нашата самодостатъчност/ хъхъ/ ,опитвам се да синхронизирам това недоразумение  ,и  да ни
 бъде малко по интересно ,и  забавно заедно...
Имате  нещо  против ?! Не ви разбирам тогава ,как 
во правите  тук/ и в моя блог лично ? Аз съм отворен
човек, екстроверт, космополит,че и полиглот/спирам;)
 И ,не съм  приканвала никога, НИКОй , да напуска
 блога !!! /най малкото Гошо,моят Блогов кръстник /.
 За  Бога !!!
Това че ние имаме общи теми на разговор, симпатия и
 интерес/ все още и след 660 дни, би трябвало ,да ви
 респектира малко .Що за  перверзна  наглост/или 
 женска  завист  усещам във  вас .......
Ако нямаше  такиви идиоти като нас , та как щяхме  
 да разберем..Ти коя си, кой си ,или щТо си,tezko ??!
Аз нямам  претенции  към твоята реална и виртуална
самоличност/ отбележи си  на ум, макар анонимна/  
напротив, доставяш ми спонтанна ,детска радост  и  ментално задоволство / не преигравам/.
Най вероятно,идват времена , когато ще 
общуваме  предимноо “виртуално“т.е. духовно .
Аз съм готова за това .Това е част от Космогонията,
и ли1но мен ме радва , особено, някак  вълнуващо е !
Ако вашите  вибрации са още  “ниски “ и не са отработени в  3 ниво/ отработете ги/насочвам ви
 към 1 Чакра .Безплатна  консултация/ имам диплом/.


Повече на: Първа чакра (Муладхара) - Чакри - NewAge.bg 
Асоциации с Първа чакра
Санскритско име Муладхара.
Значение Корен/опора.
Разположение Перинеум, основата на гръбнака.
Елемент Земя.
Функция Оцеляване, заземяване.
Вътрешно състояние Спокойствие, устойчивост, стабилност.
Външна проява Твърдост.
Жлези Надбъбречни жлези.
Други телесни части Крака, стъпала, кости, дебело черво.
Нарушени функции Затлъстяване, хемороиди, запек, ишиас, дегенеративни артрити, анорексия, проблеми с коленете.

2. Функция на Първа чакра - Оцеляване

Основният елемент на съзнанието, който формира тази основа, е инстинктът за оцеляването. Този инстинкт е древен, фундаментален и неизбежен и изпълнява базисната програма на нашето физическо съществува...

3. Функция на Първа чакра - Заземяване

Здравата първа чакра позволява на личността да бъде енергийно заземена - представа, която критикува схващането на основната живост и добро самочувствие. Заземяването ни ориентира във времето и простра...

4. Демон на Първа чакра - Страх

Когато оцеляването ни е застрашеше ние изпитваме страх. Страхът усилва нашето съзнание и изпълва тялото с естествени химически вещества (като например адреналин), за да му даде енергия, та да действа....

5. Формиране на Първа чакра

Възраст Утроба до 12 месеца Задачи Физически растеж Двигателно развитие Свързване Потребности и резултати Доверие Хранене Сигурност Правото да бъдеш тук ...



Повече на: Първа чакра (Муладхара) - Чакри - NewAge.bg 


Повече на: Първа чакра (Муладхара) - Чакри - NewAge.bg 

  Проблемата е  ваша,како! Но имате още време...
Мисля, че ве4е  някъде разказвах, коя съм,от къде идвам, и така  нататък.Когато и Вие  имате моя живот,
дано пожелавам го ,млада сте  още/ 33 ?/ то тогава
сигурно най сетне, ще  пожелаете ,да си седите на Дъто у дома ,пред ПС/то ..на меко и  топлоо...
и да се кефите на всяка  калинка, песничка ,
 закачка  или фантазиийка  в ефира.Защо не ?
Използувайте  ума и таланта си за нещо по полезно,
ако тук не ви допада .  Живота е индивидуална практика ,модели  няма , а  Роли има  многоо ....
 Всеки има Свободата ,да си  подбира репертоара,
 или  амплоато  ,което  му пасва и ГО
 РАДВА .... На вас Ви  отива ,да бъдете Хейтър, дерзайте !

Добре дошли на Въртележката ,како tezko ;)))

 
 



Гласувай:
5



1. saankii - тъй ,като съм по стара от вас....
13.05.2015 21:31
и не ми ПУка ,да пиша НЕанонимно....
да ви споделя на Ухо..........
на 33 г,имах Мъж. 170. 90 кила/ 100 хил €
двама сина /6 г. и на 1г./
Кола ..бизнес и....две гаджета......
а и...къща 300 м..........
Действай !! Не се май тук, тежкоо!
цитирай
2. tezko - !
13.05.2015 21:52
СЕГА! СЕГА е единственият момент, който съществува!

СЕГА СТЕ КАКВА ПО-тОЧНО? СТе ли, драга Юлия, смешна и жалка, а? СТЕ ЛИ ДРАГА ЮЛИЯ недоебана от Георги или не сте? СТе ли увиснала драга ЮЛИЯ? СТе ли ЗАРЯЗАНА И НЕПОЖЕЛАНА?! СТЕ ЛИ?! ЮЛИЯ!

СЕГА Е ВАЖНО!

НЕ МИ ПУКА КАКВА СТЕ БИЛА! НЕ МИ ДРЕМЕ ЗА МАТЕРИАЛНИТЕ ВИ БЕЗСМИСЛИЯ!
СЕГА КАКВА СТЕ!

ОТ БИНДУ ти говоря скапана приземена недоОТВОРЕНА муладаро!

СЕГА! НЕ ПРЕДИ 30 години!
цитирай
3. tezko - !
13.05.2015 21:55
В Германия бях преди много години, духовно и я намразих вовеки! Е, тя ми се отблагодари сега, в този живот с МНОГО ПАРИ, обаче аз душата си за немски камънаци не давам, а май ти, ГОСПОЖО си я дала! РЕВИ си из блогчето и си показвай циците на Герги, който О, ПО ДЯВОЛИТЕ, мислех, че поне може да ЕБЕ, а той 9 години ЧАКАЛ да наебе ЖЕНА СИ! ТИ ТАКЪВ ЛИ ХАРЕСА, ма умрелячко! СРАМ И ПОЗОР!
цитирай
4. tezko - ТИ!
13.05.2015 21:56
ТИ РЕВЕШ ЗА ЗАДОВОЛЯВАНЕ НА МУлаДАрката ти, патко! ТИ! Аз нямам нужда от това. Ебала съм се много! НА ТЕБ ОБАЧЕ ТИ ЛИЧИ! ЖОРКАТА, а?!
цитирай
5. saankii - 300 дяволи, таман си викам....
13.05.2015 22:08
пак си лягаам...сама с вибратора
и опп ти ме задоволи лингвистично и оралнооооо ,Принцессоо ...
За Ебане си говоря само с мъже , извини ме .
И отпусни кълките .....
благодаря за отговора
пак ела.....
цитирай
6. marmalady - малее ,какоо Къф е тоз Резил публичен тук....
13.05.2015 22:14
tezko написа:
СЕГА! СЕГА е единственият момент, който съществува!

СЕГА СТЕ КАКВА ПО-тОЧНО? СТе ли, драга Юлия, смешна и жалка, а? СТЕ ЛИ ДРАГА ЮЛИЯ недоебана от Георги или не сте? СТе ли увиснала драга ЮЛИЯ? СТе ли ЗАРЯЗАНА И НЕПОЖЕЛАНА?! СТЕ ЛИ?! ЮЛИЯ!


СЕГА Е ВАЖНО!

НЕ МИ ПУКА КАКВА СТЕ БИЛА! НЕ МИ ДРЕМЕ ЗА МАТЕРИАЛНИТЕ ВИ БЕЗСМИСЛИЯ!
СЕГА КАКВА СТЕ!

ОТ БИНДУ ти говоря скапана приземена недоОТВОРЕНА муладаро!

СЕГА! НЕ ПРЕДИ 30 години!


пс .стана тя Гого....пак ние да им вършим Работата на младежите
Офффф...еби ,учи ...еби, учи... 4е и пиши......
А ти ,кО ша праиш ма ,НЕсанкии ,ша ни ръкоплескаш ли
ако напраим с гогата 3 тека ,а ??!!!
маааа ..завистливооо племе туй българското..
цитирай
7. tezko - .
13.05.2015 22:22
Няма да дойда повече. Не ставаш за нищо.
цитирай
8. saankii - Удоволствието бе мое ,Принцессо / имаш ли си име ,мила ?
13.05.2015 22:46
tezko написа:
Няма да дойда повече. Не ставаш за нищо.



Ето тук е твоята “болка“...разбирам те
В Къолн учих и работих 4 г.
холистична медицина ,psychotherapie und preavantive Medizin .
това по долу е накратко ....

3. Функция на Първа чакра - Заземяване
Здравата първа чакра позволява на личността да бъде енергийно заземена - представа, която критикува схващането на основната живост и добро самочувствие. Заземяването ни ориентира във времето и пространството ...
цитирай
9. marmalady - ейй това ми е лЮбимоо....от БИнду да ма хокат ..вай вай , Саанки ,ти да скивааш...
14.05.2015 13:43
tezko написа:
СЕГА! СЕГА е единственият момент, който съществува!

СЕГА СТЕ КАКВА ПО-тОЧНО? СТе ли, драга Юлия, смешна и жалка, а? СТЕ ЛИ ДРАГА ЮЛИЯ недоебана от Георги или не сте? СТе ли увиснала драга ЮЛИЯ? СТе ли ЗАРЯЗАНА И НЕПОЖЕЛАНА?! СТЕ ЛИ?! ЮЛИЯ!


СЕГА Е ВАЖНО!

НЕ МИ ПУКА КАКВА СТЕ БИЛА! НЕ МИ ДРЕМЕ ЗА МАТЕРИАЛНИТЕ ВИ БЕЗСМИСЛИЯ!
СЕГА КАКВА СТЕ!

ОТ БИНДУ ти говоря скапана приземена недоОТВОРЕНА муладаро!

СЕГА! НЕ ПРЕДИ 30 години!
цитирай
10. milady - многоо интересна тема ,да добавя и аз нещо...
14.05.2015 14:48
Муладхара чакра е фината основа или рамка на човешкото съществуване. Мула означава “корен”, адхара означава “да подкрепяш”. В мъжкото тяло тази чакра се намира между ануса и половия орган. В женското тяло се намира в шийката на матката – сервикса, където вагината и матката се събират.

Принцессо ,трябва ,да се отвори 1 чакра/ Муладхара/ най напред...
и постепенно се работи върху Чакрите нагоре по сушумна/гръбн.стълб/,
за да се пробуди Кундалини/ Змията/ т.е .Просветлението/ .
Не е възможен обратен път, от теменната/ Бинду / чакра надолу...
разбирате ли тънката разлика ?
Никой не ви говори за секс , трябва ,да родите дете/ по естеств. път/
за да се “отработи “ муладхара .
И после нагореее ..нагореее...пъплим всички ние
към съвършенство ,мъдрост и познание ..
с най добри пожелания /юлия
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saankii
Категория: Хоби
Прочетен: 1776699
Постинги: 585
Коментари: 3415
Гласове: 3254
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930