Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2017 13:09 - за „бикините на Ю“ и безполезните д-идиоти..
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 629 Коментари: 3 Гласове:
7

Последна промяна: 23.06.2017 13:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 



А вие виждали ли сте дърво господин Добронамерен?... а гора господине?

руссофил цитирай
  2. dobronameren - Тоя русофил, како Пенке,
11:16 е неспасяемо, природно глупав. Както казват младите - тотално тъп. Къде в писмото ми до теб се говори за Бойко Борисов, та този ми се е възбудил на тая тема?!
Някакво изкопаемо, което си живее със спомени за комунизмите ("А вие виждали ли сте дърво господин Добронамерен?... а гора господине?"), миришейки на "аз съм Юлия" бикините.

 image



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - кажете, как да му..простиш..на такова..човече..
23.06.2017 13:11
- Много се лютат те на това. Даже оня ден за първи път получих коментар-уведомление, от една, дето съм я нарекъл курва - ЩЯЛА “ДА МЕ СЪДИ ДО ДУПКА”. Преместих си го в другия крачол. Аз цитирам нейни постинги! И на всичкото отгоре тази, представяща се за все още млада мераклийка, че и “8 в 1”, е анонимна. Някояси “аз съм Юлия”. Нали, за да я конституира като страна, Съдът ще пита първо: Коя е тази “Юлия?”
цитирай
2. milady - zax, на какво прилича това ..
23.06.2017 19:09
добре, че съм много добра и..мързелива..
винаги съм го казвала..
благодаря ти за солидарността
цитирай
3. milady - това са алабалистики, и то пред мен, ЕДИН лаик закс,правилно е Лаик/ нз , че аз съм Дама
24.06.2017 17:52
23. starforlife - Виж сега, Юлия...
16:57
Както надявам се и от разговора ни стана ясно - аз не се заяждам с теб.
И ОК - ти си пуснала снимка, но...
НО!
Има едно огромно "НО" и то е:
Едно е да можеш да кликнеш в/у някаква иконка, да ти се активира режим на въвеждане на текст на конкретно място и ти да говориш и НЕ КОРТАНА (никога и пред никого не се твърди това, за което спореше с мен, защото ще ти се смеят...), която е асистент на Майкрософт и работи "ЕДИНСТВЕНО" под Уиндоус, а нещо коренно различно и направено от Гугъл, да пише и то на някой известен, западен език...
Съвсем друго е да може гласово да управляваш 99% от функциите на компютъра или смартфона (което кореспондира със същото де).

Тоест: Ти би могла да активираш, говориш и след това евентуално с copy и paste би могла да прехвърлиш текста като коментар например тук, в блога...

------------------------------------
мастър,по късно ще се опитам, да те оборя..
макар, че ти на гъзО си не падаш..

тъп и умен , като..Биволь
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2262797
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол