Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2019 15:19 - ПАННА КОТА
Автор: radi2018 Категория: Рецепти   
Прочетен: 1054 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ПАННА КОТА!Любим десерт!За пръв път видях как я приготвят в едно кулинарно предаване в Индонезия!Останах с впечатлението,че приготвянето и е трудно,почти невъзможно!Но късметът на начинаещия проработи и ми се получи от първия път!Хареса ми и изпробвах различни варианти на една рецепта.След това пробвах рецепти и с други съставки,като внасях промени според вкуса си.Тях ще публикувам след няколко дни.

 



 

image





image





image





image



НЕОБХОДИМИ ПРОДУКТИ:



- 300 мл прясно мляко

- 500 мл течна сладкарска сметана с над 30% масленост

- 150 гр захар

- ванилия

- 2 пакетчета желатин на Dr. Oetker

- 200 гр горски плодове (използвах замразени ягоди)

- 5 с. л захар

 

 НАЧИН НА ПРИГОТВЯНЕ:



Приготвяме двата слоя отделно - първо желирания слой с горските плодове и след това самата панна кота.

За горният слой с плодовете  - загряваме  ги с малко вода/колкото да ги покрие/, добавяме захарта, разбъркваме и добавяме предварително набъбналия и втечнен пакет желатин/аз го втечнявам за секунди в микровълновата/. Изсипах тази смес във формичките /или в голяма форма/ и охладих желето във фризера за около 20 минути. През това време приготвих панна котата.

За основната смес - накисваме цялото пакетче желатин в няколко супени лъжици хладка вода ,докато набъбне.

Загряваме на умерен огън млякото, ванилията и захарта. Охлаждаме и прибавяме сметаната. Разтопяваме желатина на водна баня или в микровълнова фурна, като внимаваме да не заври. Постепенно добавяме по малко от желатина към млечната смес.

 

Към вече охладените желирани плодове, добавяме панна котата и оставяме в хладилника за 5 часа, може и една нощ.Идеалният десерт за топлите дни,които ,надявам се,предстоят!



 

image

 


 

 

 

 

 

image

 

 

 

 

image

 



Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. ard - След цял ден облизване
19.05.2019 16:19
Най-накрая го направих - Панна Кота по твоята рецепта Ради!
Утре ще споделя как е на вкус :)

Благодаря за чудесните рецепти, кото споделяш в блога.

Хубав неделен ден ти желая!
цитирай
2. radi2018 - Аз благодаря за хубавите думи!Т...
22.05.2019 06:53
Аз благодаря за хубавите думи!Тъкмо мислех да го закрия,защото понякога получавам коментари,че мястото ми не е тук!Но Вашите думи ме правят щастлива и ме амбицират да продължа!Хубав ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: radi2018
Категория: Рецепти
Прочетен: 530084
Постинги: 269
Коментари: 150
Гласове: 288
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031