Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2013 06:12 - Time for fitness
Автор: lovertosimplicity Категория: Музика   
Прочетен: 2971 Коментари: 9 Гласове:
17

Последна промяна: 14.10.2013 03:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

 



Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. beautifulcreature - "Човек може да е спокоен, че животът му няма да мине незабелязан, защото аз ще го забележа."
04.06.2013 06:56
Добро утро!
Пожелавам лек и усмихнат ден.
цитирай
2. ellia - :)
04.06.2013 09:24
С такъв фитнес как няма да е успешен денят ни-
чувствам се точно като рижавата мацка,обожавам
такъв вид фитнес....мммммм:)))
Хубав ден и от мен!
цитирай
3. pvdaskalov - Дами и господа, предупреждавам...
04.06.2013 11:39
Предупреждавам, че ако този фитнес-клип бъде пратен в Космоса, в обозримото бъдеще ще довтасат най-разнообразни извънземни да се радват на оригинала.
А котето, че е сладко, сладко е. Иде ми да го погъделичкам по коремчето, но е невъзможно.
Ха, понеже сте все приятели тук, да Ви кажа какъв виц измислих. Отива един човек при Гробищната управа и пита колко да плати, та никога, ама никога, докато свят светува, неговият гроб да не бъде разкопаван. Да го пазят най-вече от археолози...
Изненадани, попитали го "Защо?".
"Имам страшен гъдел!"
цитирай
4. lovertosimplicity - Reply 1. beautifulcreature
04.06.2013 14:51
"О Боже, ти наистина си призрак!", появяващ се по всяко време на денонощието.
Тенкс за пожеланието!
цитирай
5. lovertosimplicity - Reply 2. ellia - :)
04.06.2013 14:55
Нали?
Рижава, руса, черна... извънземна дори (както би казал моят приятел, pvdaskalov) - важното е да е "мацка".
Която харесва фитнеса (във всичките му форми) и... мммммърка, а не мъррррмори.

Лек остатък от деня.
цитирай
6. lovertosimplicity - Reply 3. pvdaskalov
04.06.2013 15:00
Здравей, приятелю.
На половината от "екзистенциалното" ти есе отговорих в предходното, отправено към elia.
А за вица за гъдела...
Ако това се случва в БГ ще го разкопават редовно самата гробищна управа.
Сещаш се, нарича се гъделико-муфтене.
Така е, човек с гъдел да не се е раждал тук.
хе хе хе
цитирай
7. pvdaskalov - И това ми било приятел!
04.06.2013 15:45
Вместо да каже "Благодаря" за оригиналния ми коментар, вместо да ме изчетка с думите "Ти си българският Итало Калвино", той ми вика "Да не си се раждал тук, щом имаш гъдел". Сега, за наказание, ще разкажа, понеже стана дума за извънземни, една отколешна карикатура. Аз стихотворения не помня, но няколко карикатури - да. Представяйте си:
Море, Евин плаж, девойка, палещо Слънце. Зад девойката, кацнала чиния. Към момичето директно се упътил марсианец, без скафандър, с рогца на главата.
Следваща картина: Върху тялото на девойката - бял отпечатък с формата на марсианеца (там дето е лежал; останалите части от тялото й - черни като катран; Слънцето - на залез). Девойката остава да лежи с лъчезарно-щастлива усмивка, а марсианецът, с преплитащи се крака, се е упътил към кораба-чиния... Моля да бъда извинен, че помня такива работи.
И моля, не отмъщавайте на моите постинги с палец надолу. Хумор - може.
цитирай
8. lovertosimplicity - ха ха
04.06.2013 16:16
И сега ще ме изнасяш така на показ в публичното пространство ли?
Ок!
Така беше, както го разказваш, признавам.
Но... "рога"?
Туй беше каската за мотора ми.
Тя е рогата.
Освен това момата си остана цялата бяла - не намеквай плийс, че съм дребен щото не е така.
А гърбът ми и гъ_ът ми... наистина добиха тена на Червената планета.
"Преплитаща походка"?
Това беше симулация!
Първо, за да не обидим момата, но не толкова, щото тя отсрами "землянките" достойно (изключая японките и китайките).
Второ, за да не разбере, че "чинията" просто отива на друг плаж.
ха ха
Забавни истории ме провокираш да признавам, приятелю.
цитирай
9. pvdaskalov - Край!
04.06.2013 16:58
Това беше за отмора отвреме-навреме. Ние с теб сме сериозни хора и трябва да го докажем. И все пак ще кажа, че да си нон-стоп сериозен в живота е някакъв ужас.
То затова едната театрална маска е с усмивка. Затова има Сатиричен театър, комедии, водевили (дано не греша), оперети.
Ще издам една тайна. Следващият ми постинг ще е със заглавие "Размисли в деня на Ботев" (Нали съм полукалоферец), а черешката на тортата е твърдението на някои идиоти, че "Левски и Хайтов са най-светлите личности на България". Ясен ли съм? Вече няма Ботев! Мамка им мръсна и безпросветна! Аз не мога да псувам. Не съм се научил. Приемете последните ми думи като ругатня, изригнала от дън-душа. Защото, ако имаме гений, то най-лесен за удостояване с това признание е Христо Ботев.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lovertosimplicity
Категория: Технологии
Прочетен: 317573
Постинги: 161
Коментари: 1317
Гласове: 1535
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930