Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2018 12:42 - Няколко реплики по (безсмислен) постинг и някои (неправдиви) конентари под него
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4051 Коментари: 32 Гласове:
35

Последна промяна: 13.03.2018 12:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
http://blackpredator.blog.bg/zabavlenie/2018/03/12/trevojnost-guliama.1598455

image



По отношение на постинга:
Б(л)ек, ти до тях да не спиш по нощница,
че знаеш такива интимни подробности?

По отношение на някои коментари:

rustam написа:
...руските жени се пенсионират на 50 г, в Сибир им плащат двойни заплати, на пладите семейства раздават безплатни участъци от 2 хектара плодородна земя и плащат около 50 кинта за газ, парно и ток на месец.

Няма по-социална държава от Русия. Туй то.

 Моя милост репликира:
image

Няма такова нещо (прочети на руските сайтове свързани със социалната полигика, а не на такива с мъгляв произход).

В момента при рашите статдартната пенсионна възраст за предстоящата втора половина на 2018-та при жените е 56 години за родените през втората половина на 1962-ра година, а при мъжете - 61 години за родените през втората половина на 1957-ма. На по-ниска възраст, Рустам (има и 45 години), се пенсионират жени:
- Работилите седем години опасна здравословна работа (рентгенови лаборанти например, флотационни фабрики и т.н.). В този случай жените могат да се пенсионират на 45-годишна възраст. Но така е по цял свят.
- Постоянно пребиваващите в Далечния север и занимаващи се с отглеждане на елени жени, също могат да се пенсионират на 45.
- Работилите при тежки условия (в ЖП транспорта, в метрото и т.н.) или отглеждащите 8 или повече (!!!) деца. В този случай жените могат да се пенсионират на 50-годишна възраст
- На 50 години могат да се пенсионират и тези жени, които имат две или повече деца и са работили най-малко 12 години в условията на COP (северни отдалечени райони) или 17 години в области, приравнени към COP.



vaquero написа:
Всички задръстеняци се чувстват задължени да оплакват Русия.

 Моя милост репликира:
image

Градски, аз принципно жалея за руския народ.
Означава ли това, че съм задръстеняк?
(Защото аз съм на друго мнение, а и обстоятелствата в реалния живот го опровергават тотално.)



theeconomist написа:
Ето тежките последици от комунизма върху "безпартийните" комунисти. "Да докладвам" - клепар веднъж - клепар "всю жызнь".
Целият си съзнателен живот ще ни докладвате. И вие и децата ви и внуците и правнуците...Това е.

 Моя милост репликира:
image

~ Че какво му е комунистическото на докладването? Това си е световна практика, която няма да изчезне. Във всяка сериозна компания (например), всяка сутрин има оперативка, на която по-нискостоящите началници докладват.
~ А ти откъде накъде си сигурен, че ще е така? Че чак и децата и внуците им ще докладват на вашите? Смешно е някак си, не мислиш ли?
Може пък твоите да докладват на тези на Гети (примерно).



blackpredator написа:
... руските танкове са хубоу нещо
донесоха демокрацията у Германия...

 Моя милост репликира:
image

Е да де, но като заговорихме за пенсии:
В победителката Русия, средната пенсия е 269 евро, а в "победена" Германия - 1266 и то при положение, че все още се наливат милиарди в бивша Източна Германия (била с "победителите"), за да има приблизителна еднаквост.
Освен това:
- На победена Германия пенсионната система е идеално балансирана и дори на плюс, а на "победителката" Русия е на минус 46, 7 млрд. евро дефицит!
- В класацията на Световната здрвавна организация за качество на живот на пенсионерите, победена Германия е на 3-то място, а "победителката" Русия - на 78-мо от 91 държави!

Та какво казваше, Рустам, за социалния климат в Русия?



Гласувай:
35



Следващ постинг
Предишен постинг

1. starforlife - Извинявам се за постното оформяне, но от смартфона докато сина ми ме вози - толкоз.
13.03.2018 12:52
цитирай
2. starforlife - ~ 1. qaufland
13.03.2018 12:57
Те комплексираните дребни човечета така правят.
цитирай
3. troina - жоро,мн.уместен ре-Постинг си шернал..
13.03.2018 13:56
пр.години тук заварих една шайка празнодумци/кресливи,заядливи..сеирджии..
и това няма спирка, става и все по-зле..подобно селски панаир..
не искам да се намесвам с лични пристрастия и обидни епитети,
ноо...
така не се блогува, момчета/ребьята..
Блеки, тъй като ме мързи да правя нов постинг,
репликирам тук,забележително е,че Ж не е мързеливи,и
..винаги има логични доводи и разумна лексика...
до какъв извод стигнах сл 5г наблюдение в блога..
вие правите една безумно упорита и..инфантилна/да не кажа и по-силна дума/
грешка в поведението си,и респ.постването..
не бива да се мешат ведно руския/славянски народ/братушките,
и те клетници по съдба подобно бълг.народ..
и агресивната, военолюбива, Еднолична политика и Власт на Путин..
/ и разб се, който и да е друг авторитарен,проимперски режим..

Това е детинско, наивно, дебилно,и неприемливо за хора над 55 65г..
все пак Трибуната блогова е безплатна, но не я превръщайте
в селски Хоремаг..
това се вижда отстрани..
/жалко ,че някои имали ..Мерседес с ТВ
без усмивки, г-жа Юлия
поздрави на всички!



цитирай
4. vaquero - starforlife,
13.03.2018 15:57
Градски,
не си задръстеняк. Освен това ти не оплакваш Русия, а я критикуваш основателно в определени области.
цитирай
5. getmans1 - . . . Наглоста им стига до там, че да ...
13.03.2018 16:20
... Наглоста им стига до там, че да обвиняват мен дори за ланския сняг.
Аз изрично им казвам, че няма да ги докладвам макар, че непредизвикано ме засягат убавците ме обвиняват в „доносник“.
Тия двамата и няколко около тях са пундеци от всякъде и въпреки си свидетел на разговора ето го и доказателството:

„19. getmans1 - :))) Достойно!
10:19
... 15. theeconomist - Ето тежките последици от комунизма върху
06:44
getmans1 написа:
Аз няма те докладвам както вие го правите.


"безпартийните" комунисти. "Да докладвам" - клепар веднъж - клепар "всю жызнь".
Целият си съзнателен живот ще ни докладвате. И вие и децата ви и внуците и правнуците...Това е!
Само че сега тук в блога са оплаквачки......като баба Резун с букета.:-)))
цитирай


[quote=blackpredator]руските танкове са хубоу нещо
донесоха демокрацията у Германия
баба Резун се дърпа, ама ще я окъпем, нема де да ходи..;)
при Гетю не оди „с какъвто се събереш, такъв ставаш”
той си Е

цитирай
Редактирай | Изтрий“

Какво искат тези хора, аз си пиша глупостите според тях а това, че ме четат и после сънуват кошмари съпроводени с напикаване това не е мой проблем!

Гледам, че ЧП го няма в категория „забавление“ и ако това е БАН съм сигурен, че ще обвинят мен за това или пък си го е знаел предварително и пак мен да джиросат.
Жалка работа!
цитирай
6. cortana - Политиката към анонимните коментари се знае. Делвам. :)
13.03.2018 16:52
анонимен написа:
Той и онзи нарекъл се "икономист" е същия. Дай им с бляки да се подиграват на някои блогъри тук. Цяла дружинка са всъщност. Но на автора тук не смеят да се отварят. :-)
Така е, не са готинки тези практики. А към автора, не смеят явно, да, защото Жоро не цепи басма. :)
цитирай
7. cortana - :)
13.03.2018 16:56
troina написа:
пр.години тук заварих една шайка празнодумци/кресливи,заядливи..сеирджии..
и това няма спирка, става и все по-зле..подобно селски панаир..
не искам да се намесвам с лични пристрастия и обидни епитети,
ноо...
така не се блогува, момчета/ребьята..
Блеки, тъй като ме мързи да правя нов постинг,
репликирам тук,забележително е,че Ж не е мързеливи,и
..винаги има логични доводи и разумна лексика...
до какъв извод стигнах сл 5г наблюдение в блога..
вие правите една безумно упорита и..инфантилна/да не кажа и по-силна дума/
грешка в поведението си,и респ.постването..
не бива да се мешат ведно руския/славянски народ/братушките,
и те клетници по съдба подобно бълг.народ..
и агресивната, военолюбива, Еднолична политика и Власт на Путин..
/ и разб се, който и да е друг авторитарен,проимперски режим..

Това е детинско, наивно, дебилно,и неприемливо за хора над 55 65г..
все пак Трибуната блогова е безплатна, но не я превръщайте
в селски Хоремаг..
това се вижда отстрани..
/жалко ,че някои имали ..Мерседес с ТВ
без усмивки, г-жа Юлия
поздрави на всички!
Преди години бях се отказала от това място. Говоря за периода от началото на 2011та до към края на 2012та. Тогава, в края на 2012та се мернах и случайно попаднах на коментар на Жоро. В него, с типичната си фактология и логика, разбиваше на пух и прах писал за следенето в Интернет младеж. След това прочетох негов коментар към пишещ за кемтрейлса. Отново в стила, който споменаваш. И......
Така станахме приятечета. :)
цитирай
8. qaufland - Изтрили са ми коментарите за лош ...
13.03.2018 17:19
Изтрили са ми коментарите за лош език, та да ги повторя по- културно.
Това е правилно, да се трият коментари с лош език.
Бях писал, че в тоя постинг за стотен път бяха отправени обидни думи към Гетю и Пулю, т.е, мен в постинга и коментарите.
И още, че във всеки постинг на въпросния се напада някой блогър, за което е уточнението за дребните комплексирани човечета.

цитирай
9. predatorkapredatorka - този €кономичен от към акъл..уличен дилър..
13.03.2018 17:20
"Да докладвам" - клепар веднъж - клепар "всю жызнь".

е Единствената кодошка тук..
не допускам някой ист.мъж, да седне..
да донася..клюки..
за едно“черно пиленце“ пр 3 мес, три пъти рева на модерацията,
той накова и добронамерен..
превъзходна улична..ма.тия си, батко Скрудж, ако питат мен..
Юлия,разб се..
цитирай
10. qaufland - Няколко души по недопустим начин натрапват на сайта своята путинофилия..
13.03.2018 17:24
troina написа:
пр.години тук заварих една шайка празнодумци/кресливи,заядливи..сеирджии..
и това няма спирка, става и все по-зле..подобно селски панаир..
не искам да се намесвам с лични пристрастия и обидни епитети,
ноо...
така не се блогува, момчета/ребьята..
Блеки, тъй като ме мързи да правя нов постинг,
репликирам тук,забележително е,че Ж не е мързеливи,и
..винаги има логични доводи и разумна лексика...
до какъв извод стигнах сл 5г наблюдение в блога..
вие правите една безумно упорита и..инфантилна/да не кажа и по-силна дума/
грешка в поведението си,и респ.постването..
не бива да се мешат ведно руския/славянски народ/братушките,
и те клетници по съдба подобно бълг.народ..
и агресивната, военолюбива, Еднолична политика и Власт на Путин..
/ и разб се, който и да е друг авторитарен,проимперски режим..

Това е детинско, наивно, дебилно,и неприемливо за хора над 55 65г..
все пак Трибуната блогова е безплатна, но не я превръщайте
в селски Хоремаг..
това се вижда отстрани..
/жалко ,че някои имали ..Мерседес с ТВ
без усмивки, г-жа Юлия
поздрави на всички!





Няма ненапомпан постинг с путинска пропаганда.
Особено двата с възхвала на Сатаната Сталин.
Впрочем един от поклонниците на тоя сатана се е изказал.
цитирай
11. cortana - Одеве забравих да вметна нещо.
13.03.2018 17:43
"в Сибир им плащат двойни заплати, на пладите семейства раздават безплатни участъци от 2 хектара плодородна земя"
Интересно ми е каква може да бъде плодородната земя в Сибир при температури средно -40 градуса?
Предполагам орат с динамит. :) :)))))
цитирай
12. theeconomist - Добра вечер...
13.03.2018 18:33
Принципно нямам практика да коментирам коментари на мои коментари
/ неправдиви /, но в случая имам излишни пет минути за внасяне на яснота по въпроса:
1. Всеки има право на мнение, но мисля, че е редно, когато се квалифицира чужд постинг / безсмислен /, каквито и да са квалификациите, да се предхождат от "АЗ мисля"..
2.Докладвам е използвано в смисъл "доноснича". Тук съм от доста години, но никога, когато модерацията ми е изтрила постинг не съм се жалвал и не съм опищявал блога. Преценили - изтрили.
Оправдаващите се тук доста пъти са ревали по този повод.А обясненията са второ нахалство. Абсолютен факт са и повтарящите се доносничества към модераторите от явно обясняващите се, включително и с техни самопризнания.
3. Прекрасен пример е езика на Юлия Тодорова. Само да припомня, че до скоро тя обсипваше с обиди автора на този постинг, викаше му Гого......да не споменавам епитетите, а сега е на Жоро, Мастър и други подмазвания. Тогава го заплашваше с разобличаване, а автора на постинга и хакваше профилите.....:-)))
Компютрите помнят всичко!
При мен преди време се мазнеше и ръгаше плюсчета - сега съм....., просто защото няколко пъти я изобличих в откровени лъжи и неграмотност. Нали г-жо Резун?:-))
Отношението с такива е само майтап. Това им скъсва джигеря.
Желая ви спокойна вечер.Отпуснете се - ease up!
Искрено ваш "пундел", "мастия",хем "превъзходна улична", хем "уличен дилър"...Смех!
цитирай
13. predatorkapredatorka - лъжеш, ти клеветиш често/ и майтапа си..ти,ИкиМаус,
13.03.2018 18:42
казаха ти го доста хора..
а, аз се държа според..поведението на съответния блогер..
така смятам за правилно...
само Глупака/уверен в себе си, не се променя..
не се е родил този,който ще ме уплаши с книжки,
или пък с нещо друго..да не ти се мяркам на живо,Ико бакшишо..
за мен ,ти си дребен блогорейски анимационен герой..
а, за 5г ,аз имам Блогова Академия, с Отличен 6
айде, бегай да нахраниш..щастливите кокошки..
цитирай
14. cobracapelo - Празнодумци
13.03.2018 18:44
Ти пък си намерил на кои да отговаряш. От споменатите само икономиста понякога показва някаква мисъл. Другите са хейтъри графомани, които между две злобни реплики се надяват да забият гадже.
цитирай
15. cortana - Явно изобщо не познаваш характера на 'автора' :)
13.03.2018 19:14
theeconomist написа:
....Прекрасен пример е езика на Юлия Тодорова. Само да припомня, че до скоро тя обсипваше с обиди автора на този постинг, викаше му Гого......да не споменавам епитетите, а сега е на Жоро, Мастър и други подмазвания. Тогава го заплашваше с разобличаване, а автора на постинга и хакваше профилите.....:-)))
Компютрите помнят всичко!
По-търпелив човек от него не съм срещала. Въпреки, че понякога имитира яд и тогава е много смешно от реакциите на околните, защото човек може да си помисли, че ще се чупят кости. :) :) :))
Юлия мисля, че беше подвеждана в началото от доста хора и обстоятелства. И когато тогава съм склонявала Ж да 'и даде урок, той типично е отговарял: 'Времето ще намести нещата както е редно'. Ето, намести ги. Юлия осъзна кой е принципният човек и кой....
цитирай
16. cortana - Абсолютно!
13.03.2018 19:16
predatorka написа:
аз се държа според..поведението на съответния блогер..
така смятам за правилно...
само Глупака/уверен в себе си, не се променя..

цитирай
17. milady - тъй като стана хубав дебат, открит..
13.03.2018 19:54
мога да докажа ,защо съм..такава, каквато съм..
ако, не досаждам на любезния домакин..
Ико,и ще те разрева..публично,ако реша..
защото...защото..всички знаят защо..
БП ви извади очите, наместо да ви изпише веждите..
ее, сега ще се обяснявате...до Второ пришествие
на оня ,дето духа..в клоните..
баба уондърица
мара шапшала
€кономичният ул.дилър
кукушеля
фриийчо
рустам
мерлин 68
и още 5-6 от Блоговия прайд на маймуните,
които имат по..5 -7 млн четенки..
а бе...кукли на конци,мамини смешни...
вие баахте маама му..на тоз чудесен сайт..

ИЗТРИВАНЕ профила blackpredator...
that s mean Freedom..
Julia von Neverland -fb
цитирай
18. newsoftheworld - Жоро,
13.03.2018 20:23
явно не познаваш хората, за които говориш.
Рустам много добре знае, че написаното от него не е истина, но го пуска за да дразни. Със същото настървение би го написал и за САЩ стига да му е изгодно. Фурнаджийска лопата е определението за такива хора.
цитирай
19. getmans1 - . . . В какво се заричаш бе тарикат ...
13.03.2018 22:50
... В какво се заричаш бе тарикат /мога и да ползвам, и по нелицеприятна дума/?
Не бил коментирал чужди коментари, дрън-дрън.
Коментираш не, ами и лъжеш като циганин само погледни ком. №5, еба си наглеца!
Тук си бил от години ама си скри историята защото си много почтен ли?

Фукльо безподобен да се поровя ли из блога и да покажа на всички как казваш на ЧП, „Като ме видиш ме помпи, че мен ме мързи!“, а?

Сега стиска ли те да ме наречеш лъжец, а? Бил „паметлив“ ама дрън-дрън.


theeconomist написа:
Принципно нямам практика да коментирам коментари на мои коментари
/ неправдиви /, но в случая имам излишни пет минути за внасяне на яснота по въпроса:
1. Всеки има право на мнение, но мисля, че е редно, когато се квалифицира чужд постинг / безсмислен /, каквито и да са квалификациите, да се предхождат от "АЗ мисля"..
2.Докладвам е използвано в смисъл "доноснича". Тук съм от доста години, но никога, когато модерацията ми е изтрила постинг не съм се жалвал и не съм опищявал блога. Преценили - изтрили.
Оправдаващите се тук доста пъти са ревали по този повод.А обясненията са второ нахалство. Абсолютен факт са и повтарящите се доносничества към модераторите от явно обясняващите се, включително и с техни самопризнания.
3. Прекрасен пример е езика на Юлия Тодорова. Само да припомня, че до скоро тя обсипваше с обиди автора на този постинг, викаше му Гого......да не споменавам епитетите, а сега е на Жоро, Мастър и други подмазвания. Тогава го заплашваше с разобличаване, а автора на постинга и хакваше профилите.....:-)))
Компютрите помнят всичко!
При мен преди време се мазнеше и ръгаше плюсчета - сега съм....., просто защото няколко пъти я изобличих в откровени лъжи и неграмотност. Нали г-жо Резун?:-))
Отношението с такива е само майтап. Това им скъсва джигеря.
Желая ви спокойна вечер.Отпуснете се - ease up!
Искрено ваш "пундел", "мастия",хем "превъзходна улична", хем "уличен дилър"...Смех!

цитирай
20. omv - Не че има кой да прочете
13.03.2018 23:20
в този сайт-мъртвило от фалшиви профили, но като даваш линк към блога на Блякчу това му прави реклама.
Той за него живее, едничка радост в скучния и сив живот, тука да понаплюе и понадраска.
Блякчу отдавна е станал за посмешище и не си струва дори да го плеснеш по муцуната.
цитирай
21. starforlife - Мальчики и девочки, добры вечер.
13.03.2018 23:37
~ 3. troina - Спасибо, девушка неземная.
90% от блогърите правят всичко друго, но не и да блогуват.
Просто са намерили поле за изява, в което собствената им безличност е маскирана зад куп неща, които няма смисъл да изброявам.
Пример за блогър е Рамоне да кажем. Абсолютен пример.
Б(л)еки (примерно) е абсолютен трол. Ама абсолютен.

~ 4. vaquero - Конечно что я не захламлен.
Просто съм правдив. А рашките политици не са направили от тази богата на природни ресурси страна един... Кувейт примерно.
Знаеш ли коя е Наталия Касперски?
Ще опитам да намеря време да напиша постинг от лични впечатления, и тогава ще проличи колко "стока" е рашката върхушка.
Напротив, оплаквам я Русия!
Оплаквам я, защото просто е... гола вода.

~ 5. getmans1 - Я в полностью согласен с тебя, Гети.
Именно затова реших да взема отношение. Защото някакви си лекета - постоянно дъвчат някои от вас (нас).
Пълни лекета. И най-вече и абсолютни страхливи путьовци.

~ 6. cortana - Привет, сука умная. Хаааа ха ха
Анонимни, прочети последните две изречения от предходната ми реплика.

~ 7. cortana - Все правильно сказала.
Помниш ли колко беше гот да сме неизвестни? А сега... Като сополи на носа на сииганче.

~ 8. qaufland - И почему тебя это волнует?
Изтрили-изтрили. Голяма работа.

~ 9. predatorka - Это не хорошо, Ю.
Не е гот да определяш някой като дилър.
А по неща, които не зная (не съм сигурен, а и не ме интересуват) - отношение не вземам. Говоря за твърденията ти.

~ 10. qaufland - Я согласен для вторжением пророссийских публикаций.
Но някой ден ще се издразня и... Ще имате (нататък) "първа-турулюгювеч".

~ 11. cortana - Я не сказал это вне уважения к Рустам.
А още колко можеше да се репликира...

~ 12. theeconomist - Один товарищ говорит, что объяснение - это вторая наглость. Ха ха ха
Не е готино поведението ти, Ико. Олекваш да се заяждаш като малко сополанче с някои блогъри.
Заяждай се с мен, моля.
И още нещо: Бутнах всичките профили на Ю само, защото я предупредих не еднократно да не меси постоянно... една Дама. Не вменявай, моля, че съм го правил тенденциозно, защото... "Компютрите помнят всичко!" Ха ха ха

~ 13. predatorka - Ты одна такая... Умная...
...

~ 14. cobracapelo - Ты правы.
Но пътувахме със сина ми от Варна за София, и запълних време.

~ 15. cortana - Ты выпускаешь секреты для меня.
Вярно е, че ям деца и пия човешка кръв, но не плаши хората, моля.

~ 16. cortana - Больше, чем абсолютно.
...

~ 17. milady - Ты правая по крайней мере, для одного, Ю.
Сайтът беше без аналог.
Уви...

~ 18. newsoftheworld - Как персонажи я их прекрасно знаю.
Все пак тук съм пръв и всички ща не ща ми са се набивали на очи.

~ 19. getmans1 - Это правда он так сказал?
Ти се майтапиш. Че кой нормален човек ще го мързи да се помпи бре?
Това е много важна и отговорна работа.

~ 20. omv - Это большая реклама...
"Внимание, лайно."
цитирай
22. starforlife - Добро утро!
14.03.2018 07:03
Държа да поясня нещо на Градския ми.

Коментарът при Б(л)еки го писах първоначално под онзи постинг, за който леекичко ми намекваше, че уж го няма. Пътувах, обхвата често се губеше, и ми отне време да го сглобя (коментара), за да го пусна.
Това за протокола, защото зная, че обикновено човек измисля какви ли не неща, когато неговата логика се опита да обясни нещо нетипично, подчиняващо се на чужда логика.

'Айде лек ден от мен: За разлика от... рашите (ха ха ха), моят работен ден не започва с водка, а често е 18 часов, започва в 6 с 3-4 бъркани яйца с шунка и завъшва към полунощ с... 6 пилешки бутчета (както снощи) примерно.
И не съм дебел, мамка му, а як като бивол и почти толкова умен. Ха ха ха
цитирай
23. anngry - Добро утро, Жор-Стар! :D
14.03.2018 07:26
Пак политика?
Скоро не си пускал филм. :D
цитирай
24. anngry - :D:D:D
14.03.2018 07:28
starforlife написа:
моят работен ден не започва с водка, а често е 18 часов, започва в 6 с 3-4 бъркани яйца с шунка и завъшва към полунощ с... 6 пилешки бутчета (както снощи) примерно.
И не съм дебел, мамка му, а як като бивол и почти толкова умен. Ха ха ха

Забавен си. :D
цитирай
25. анонимен - Здравей!
14.03.2018 11:52
Това са си чисти лъжи, но, за съжаление, много хора се хващат на тях.
Този тип "информация" е насочена към масовия българин, който не мисли. Достатъчно е да му звучи като красива приказка, за да се улови на въдицата.
Същото важи и за онези сайтове, в които изобилстват врачки и гадателки, чудеса и какви ли не подобни бръщолевения, да не говорим за чудотворното изучаване на чужд език за 2-3 седмици.
За съжаление, както съм писала и друг път, такива "информация" хваща дикиш. И стратегията е добре разчетена в хибридната война, която се води и тук. С анонимни профили в повечето случаи, впрочем.
цитирай
26. kvg55 - До 22. starforlife
14.03.2018 12:24
Гледал ли си руските филми "Особености на руския риболов, ... лов, ... политика и прочие национални особености"? Такива филми помагат за опознаване на руската душа.
цитирай
27. анонимен - ПП
14.03.2018 13:06
Върнах се, защото забравих да гласувам за блога ти.
Надявам се да оцениш - правя го между дебатите за американските мита върху стоманата и алуминия и гласуването на резолюция по Брекзит в Европейския парламент в Страсбург, които следя:)
цитирай
28. starforlife - ~
17.03.2018 21:28
~ 23. anngry - Това не е политика, а цитиране на факти. Политиката е нещо, което можеше да ме направи "вървежен" (имам в предвед в реалния живот, да не стане (блогова) грешка), но никога не съм й се поддавал и така съм възпитал и Децата си.
Политиката те прави мързелив - това е 100% сигурно. Или поне те лишава от креативност. А мен това не ме кефи.
А за филмчетата е по-"сложно" за обяснение.

~ 24. anngry - Така е. Забавлението е едно от основните ми креда в живота. "Мразя" хора, глътнали бастун.

~ 25. angpiskova - Здрасти. В днешно време доста се говори за хибридна война. Това е нещо, което именно рашите измислиха.
А, че се води от анонимни отрепки - това го говори самото й наименование. Това не са Личности. Хибриди са. Тоест - полуидиоти.

~ 26. kvg55 - Както почти всяко нещо - рашите не могат да правят и кино. С това не казвам, че нямат добри изяви. "Кухня" примерно. Но никого не го печелят проблясъци, Градски. Освен слепците.

~ 27. angpiskova - Имах си хас да не се върнеш. Че той, Страсбург, да не е по-важен от мен, баси?
Ха ха ха
цитирай
29. анонимен - ~ 25. angpiskova - Здрасти. В днешно ...
17.03.2018 21:37
~ 25. angpiskova - Здрасти. В днешно време доста се говори за хибридна война. Това е нещо, което именно рашите измислиха.
А, че се води от анонимни отрепки - това го говори самото й наименование. Това не са Личности. Хибриди са. Тоест - полуидиоти.

Дори не подозираш колко си прав!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2590320
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031