Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2017 19:41 - Чудя се?
Автор: tessa97 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 518 Коментари: 2 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Категория:Лични дневници - Някой изобщо пише ли дневник или само други неща се качват?Защото аз не съм видяла нито един "дневник",не че аз пиша често за личният си живот, но пиша все пак от време на време.



Гласувай:
0



1. sofisofi - Личният живот...
06.03.2017 07:53
Трябва да си остане личен. Въпреки това, често споделяме с познати и непознати. Включително и аз. Всъщност всеки сам решава за себе си. Хубав и усмихнат ден!
цитирай
2. smilet - Няма проблеми да си пишеш дневник, ...
06.03.2017 09:27
Няма проблеми да си пишеш дневник, но в сайтове, в които ще можеш да го изтриеш после, иначе си изливаш душата в някой форум и после те е яд, че си споделила твърде много с много непознати и не можеш да го изтриеш. Тук се трие споко.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tessa97
Категория: Лични дневници
Прочетен: 53745
Постинги: 276
Коментари: 23
Гласове: 35
Архив