Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2019 22:00 - Танца на Траверса@
Автор: saankii Категория: Хоби   
Прочетен: 1139 Коментари: 2 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 


Дами и Господа, скъпи гости на моят блог,
добре дошли във вечерното ми ТокШоу...
Котки и кучки @ сега го измислих, МуЗ имам за 3ма..знаете..
Темата е банална..защо това клето анонимно с-во, ни рак, ни щука
ни..котка, ни..кучка...а простоо  една киФла без пълнеж..
тръгва да се бори за някви..джендърски права, с няква олигофренска
измисл..просташка снимка, от нечий Интернет Шоп,или..дийп дарк нет!!
и защо..са ни нужни.някви..скромни изк..циКци..сякаш,тук има..
..некой нормален/мъж/ под 60...щот,нали, Златната ливада)))
била любимото на тате...
момиче....ооохх,колко ми е познатооо..а ,на вас?
колко клиширана, еФтина реплика, из Солунските пазари) не, ли?
видноо,Траверсата отчаяно търси подкрепа..където и пуснат  аванта, и пливе
и драска, и се праЙ на млада коткомацка
 а,комай  ще да  излезе...червена..леличка, с брада
 и мустачки./под сурдинка...
 някой нормален, виждал ли го е...това Природно 8 чудо?

 и това третополово НЛО, да се изправя на кака си Джу..
 що за весели майтапи..битуват тук..мистерична моя!


тва го може..само един отч.Траверс, на сухо от поне 1 год..



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - когато кажем, че 2 + 2 е 4, оттам нататък, всичко ще се..изясни /Дж. Оруел..
24.10.2019 22:33

хло, аз не мога да...сервилнича...

23.10 22:31
просто, казвам..каквото мисля, имам..силна интуиция,а тук видях мн..идиотии...
даже, свалих, всякакви задръжки...това ми помага, да съм..по спокойна
не знам..просто, как издържат хората в лицемерие, и празни приказки,
и лиготии/ уж, емоции....ето, такава съм, ужасно сериозна, и безмилостна.
и никъде, не съм излъгала, или....клеветила.../както напр..Роса...

отчуждена съм от..хората..струват ми се..в голяма част...зомбирани..буболечки
/ето , пример, току що му казах на мърчо46, че е смешен и жалък.. възрастен мъж ...
как бих могла да кажа нещо хубаво за такава простотия/ и не е само тази
или да му гласувам/ майкооо милаа....ужаснооо..жалка история
лека нощ

На местните избори някои ще се наместят на първия кур, а други ще се надяват на втория кур...

М. Тачков
цитирай
2. eva666 - кой ме..накова..вчера за 2 поста?
26.10.2019 13:49

тъпа селска пръчка..
ти ли се обади вчера,
да ми свалят джендърските..пости?
амии..Свиня, от кладенчова Вода, не отбира
също и буля пУткарловска...мистрия.

и след 50г.надали, ще опиташ това, което Джулия
не се мисли за анонимна, с таз мръсна уста
ти, лъжеш и клеветиш, мърло..
както и онова третополово1355
защото,просто умирате от Г.злоба, и ч.завист!
това е Истината.
Изпратено: 13:46 От: eva666
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saankii
Категория: Хоби
Прочетен: 1767953
Постинги: 585
Коментари: 3415
Гласове: 3254
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031