Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2019 21:19 - Хитра като Змията, и нежна като Гълъбица!
Автор: saankii Категория: Хоби   
Прочетен: 1099 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

Благодаря на инж.Иван Дунчев/ безистена/ за Посвещението!! 


за мен е Голяма чест!

 с уважение и Любов,Юлия..
    


Може ли змия със смъртоносна отрова в зъбите да бъде смирена и свята и да не съска?
Има ли сигурна защита от отровата на смъртоносната змия и по силно оръжие от нея?

Във Фейсбук– групата БЕЗУСЛОВНА ЛЮБОВ СВОБОДА НЕЗАВИСИМОСТ www.facebook.com/groups/392168134166311/  


Имало една змия, която всявала ужас в едно село.Тя хапела и убивала хора.  
Там пристигнал мъдрец, проповядващ своята философия за Любов и духовно разбиране. 
Змията случайно чула една от лекциите на мъдреца и така се трогнала, че решила да приложи поученията му на практика.През нощта преживяла „внезапно просветление“ и се зарекла да не хапе хората и вече да не бъде гадна. 

Около месец след това преобразената змия се държала като светец. 
Междувременно мъдрецът отишъл в друго село,защото обикалял селата. 
Накрая се завърнал в селището на змията. Пак я срещнал, но могъщата някога змия била в окаяно състояние – изтормозена,бита,подритвана и използвана. 

Змията заговорила мъдреца и казала: 

– Искам си парите обратно.Опитах от твоята философия на Любов и духовност и виж докъде ме докара.Сега се предполага да съм просветена, но я ме погледни – полумъртва съм.

Мъдрецът и отговорил кратко: 
 
 – Никога не съм ти казвал да не съскаш.

------------------------------------------- 
 


   image



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: saankii
Категория: Хоби
Прочетен: 1760404
Постинги: 585
Коментари: 3415
Гласове: 3254
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031