Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2017 21:02 - ХохДойч...ard.blog.bg/profile.php
Автор: saankii Категория: Хоби   
Прочетен: 1612 Коментари: 8 Гласове:
4

Последна промяна: 25.03.2020 07:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

ТРУДНО Е ДА БЪДЕШ НОРМАЛЕН  в НЕНОРМАЛНА СРЕДА..



 по повод предложението на..ГТ, да пишем разкази, по тази тема
  
що за безумие, като грозните приказки и картинки на..анкатроиа..

 това не е никаквао народно творчество, а окултизъм, фентъзи и ню-ейдж боза..


Картинката е от тв сериала "Murdoch Mysteries".

 
а,това фон Турн унд Таксис го пиша вече 3г..
тигърче,ти комай този сайт за..онанизъм го използуваш
кой те запитал,кво четеш, кви..кошки гледаш,кви чивии избиваш..
освен анка, старата мома, и 2 бабушки над моята възраст..
не виждам някой да ти гледа  умно..срамотиите..
сериала е тъп и окултно перверзен,затова правя ремарка..
я по-добре..направи си шоуто ..сам...
върнах се да ти кажа,на американска и англ.класика,
ще те скъсъм..муте крисливо..
благодари се,че съм мързелива,и не стоя като теб 18ч в нета
маняк злобен,самотен  и нещастен,верно,
само за лесбийки ставаш, и то 20г. инфантилки..
чао,и се огледай, къде се  дървиш из целия блог...
като малък чикиджия на 12г..тръгнал да се  обяснява
на лудата уондърица, с 95 имена




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - имал още 160 фотки, аз мислих че Въскъ най-лудата, тя била слаба ракия пред тозз кукундрел
10.11.2017 21:24
29.12.2011 20:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog

КРАСОТА - ПРЕКРАСНО
КАРТИНИ - ЕЛЕМЕНТИ - НАКРАТКО
ВПОСЛЕДСТВИЕ ЩЕ ИМА КЛИП ВЪВ VBOX7 С НАД 160 ФОТОСИ
Част от стиховете благодарение на Надежда Бракалова!
Кликвайте на фотографиите, "големи" са по-впечатляващи
цитирай
2. troina - !!? ти ли го вкара този патент,Германецо..
10.11.2017 21:40
21:37 -
!!? ти ли го вкара този патент,
да се копират книги,които си чел..
що за предвзета снобария, и балкански комплекси,
има си линкове, заглавия, който иска намира..
и, освен за Гьоте и Шилер, и за Томас Харди, къде да те подххвана..
че,ми писна на хурката, да ти гледам циклофренните напъни..
малко вродена култура и такт се иска..
но, на кого съм седнала да говоря..
Бай Ганьо като чуе за нещо „без пари“..
върви го спри..
покой в ума ти желая, и радост в сърцето..
Джулия

Коментарът чака одобрение
Постинг: ГЬОТЕ - Драми и трагедии
Автор на постинга: germantiger
цитирай
3. saankii - още една ненормална карамелла...нъл си имаш оня 40г с 28 санта..Махай се, дърта кранто
10.11.2017 21:57
4. getoveyoselph - Не е ли грозно жена на вашата възраст да се слага на малки деца?
21:42

за 10 мин снощи си ми натракала 4 комента,
досрамя ме, изтрих ги,
кременова,изчезни, многоо Тежък случай си


цитирай
4. saankii - за ква ,любов и секс ми..говориш, бабет измет..
10.11.2017 22:21
поста е за литература и изкуство,
пиши си чалгата сама ..
нямаш думата повече..
жал ми е за миссана..
човека за главата се хвана с теб..
психото на Ст Загора не е тук..
айде, 5-6 хапа и утре още 5-6, и така..
цитирай
5. krumbelosvet - Май момче е чико, а не чеко,
11.11.2017 06:15
а "джия" е наставка.
цитирай
6. saankii - да даа,прав си ,круме..
11.11.2017 08:18
чикиджия
блг..
цитирай
7. saankii - кременова, ти си НАЙ-лудата, признах те, а сега изчезни до века! казах!!
12.11.2017 15:27
5. kremenova -
11.11 00:32


4. getoveyoselph - Не е ли грозно жена на вашата възраст да се слага на малки деца?
21:42

Юлия,струва ми се, че това е моят внук и прави опит да пише,не съм сигурна...просто го насърчавам да пише.Той е ужасно особен човек, в момента се е изолирал от всички роднини и иска да е съвсем самостоятелен, уви прилича на мен...избягал е и от майка си и е наранен,не говори с никой.Иска да бъде мъж и сам да си оправя живота,да се докаже пред себе си.И сина ми беше така и изчезна за 7 години, после се появи.Аз си зная сама какво преживявам и защо ми са разклатени нервите...Не го закачай,може и да не е той ,но нещо ме кара да мисля,че е той...Аз нямам мъж и не мисля да се ангажирам, тук само си измислям истории от скука.Стига си фалшифицирала профили,че е подсъдно.Остави го този,не го занимавай с мен, аз няма да го притеснявам повече, ако е внука ми,да си пише там...да се занимава,да не прави глупости.Той е с подбито самочувствие,нека да пише да има там бройка да го чете някой...дано се вземе в ръце.
цитирай
8. saankii - дъртата мома пак ги подкукоросва, да си губят времето с...нея, вместо да си намерят хубави хора или хоби..
13.11.2017 11:29
7. troia - Веси,
12.11 23:09
щом имаш идея веднага сядай и пиши. И да не се получи перфектно важно е да уловиш емоцията. После може да поправяш, когато имаш повече време.
Не се съобразявай изобщо с мен. Бъди себе си! Точно това му е хубавото, че всеки пише различно и така е по-интересно. Ние сме различни хора и съответно с различни Музи.:))
Успех!
Виж, за Краско там..не знам. Не ми е казвал, че ще пише.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saankii
Категория: Хоби
Прочетен: 1766966
Постинги: 585
Коментари: 3415
Гласове: 3254
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031