Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2017 12:23 - само за напреднали..
Автор: saankii Категория: Хоби   
Прочетен: 3249 Коментари: 19 Гласове:
9

Последна промяна: 19.04.2017 22:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
   Темата на  ramone-  Маркс „Капитала“..и ..Хармонията ..

  Наздраве, рамон..;)))

Принципът на функционирането му е много прост – колкото повече нарастват и се усавършенстват средствата за производство, толкова повече стоки излизат на пазара. „Експлоататорите” установяват, че в такива условия нямат нужда от „експлоатирани”, а от потребители. Така те са принудени (за да осъшествят по-големи печалби) все повече да разширяват производството, измисляйки нови и нови стоки. Т.е. те вече са заинтересовани, от наличието на относително заможен пролетариат, разпологащ със свободно време (която ниша се запълва от стоки, предназначени за свободното време – т.е. това не са „стоки за необходимост, а „стоки за лукс”). Бизнесът, свързан със свободното време е безпрецедентен във всички досегашни обществени формации и е типичен за зрелия капитализъм.

         Т.е., това което днес помпа печалбите на капитализма е не експлоатацията, а непрекъснатото разширяване на пазара - кръга на потребителите. Той вече технологично може да задоволи всяко разширяване.

         Така, пролетариата се сдобива с 8-часов работен ден, 5-дневна работна седмица, право на отпуска, социално подпомогане и всичко останало без да се налага „експроприация на експроприаторите”.

         Т.е. съвременния капитализъм изглежда като общество на класовата хармония  – и двете класи изглеждат еднакво задоволени в нуждите си.

         …

         Тук слагам многоточие, защото иначе ще взема да почна да обяснявам противоречията на съвременния капитализъм и ще стане досадно...

аз пък слагам ???!!!

Ужасът наречен Ротшилд | ANONYMOUS BULGARIA https://anonybulgaria.wordpress.com/2013/02/01/ужасът-наречен-ротшилд/



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. saankii - кой ми играе по нервите...
19.04.2017 12:27
1760: През това десетилетие Майер Амшел Бауер работи в банка, чийто собственици са фамилията Опенхаймер в Хановер, Германия. Майер прави много успешна кариера и става младши съдружник в банката. Докато работи в банката се запознава с Генерал вон Есторф.

След като баща му Амшел умира, Майер се завръща във Франкфурт, за да оглави бащиния бизнес
След като баща му Амшел умира, Майер се завръща във Франкфурт, за да оглави бащиния бизнес. Той знае значението на червения хексаграм и сменя фамилията си от Бауер на Ротшилд (“Rot,” на немски е “червен” “Schild” е ”щит/знак”).

/////////////
Френската революция от 1848 г. е буржоазно-демократическа революция, избухнала през февруари 1848 г. във Франция и довела до замяната на монархията с република.
цитирай
2. saankii - хихихихиихи...
19.04.2017 12:35
за домашно, брат рамоне..

5. ramone - И понеже съм сериозен автор : )),
00:17

Сестро,
очевидно, вече Маркс ще бъде отговорен не само за това за което е писал, но и за това което не е. Тая логика ми е ясна.
Защо е писал за това което е писал и защо не е за това което не е, аз мога да ти обясня, но няма да го разбереш.
Впрочем веднага намерих отде си ми ги копнала тия лайна.
И понеже най-отдолу там, се мъдрят едни... изводи (да ги кажем така), барабар с една рисунка (не е рисунка, а офорт, впрочем, но както и да е) на Ленин и Хитлер дето играят шах през 1908...
Преди време обяснявах тук (бесуспешно) на един глупак като тебе, че такава партия шах никога не се е играла и защо не се е. Нема да си губя времето втори път...
А, под нумеро уно в изводите се мъдри гениалното "Ротшилд е финансирал Френската революция".
Само да ти отбележа, че по времето на Френската революция, Ротшилд е бил обикновен вехтошар, живеещ в една съборетина в еврейското гето на Франкфурт.
Толко по тия неща
цитирай
3. katara - ами ..Сладур си..с гл С..
19.04.2017 12:40
18.04 12:49 -
хахах , аз съм още по сериозен..читател/ извинявай , Голем си..сладур..

И понеже съм сериозен автор : )), мисля да не обръщам внимание на разните му там конспирологии, само пътьом ще кажа:

Маркс не е измислил социализма.

Маркс не е финансиран от Ротшилд

Маркс не е заговорник срещу православието, в частност Русията

Толко по тия въпроси.

Постинг: Карл Маркс и капитализма (без Айн Ранд тоя път)
Автор на постинга: ramone
цитирай
4. milady - рамоне ,не се сърди човече..
19.04.2017 13:34
от цялата полит–чалга, която ни
предостави така щедро и изобилно,
най–забавни / и реални.
аз намирам коментариите на
€кономичнийй..
за което,Гранде салюте,ико.
за „Червената табела “..
и Демона на КомунизЪма..
повече..довечера..
цитирай
5. saankii - рамоне,ако си търсил скандал..е ,намери го..
19.04.2017 16:49
а пък ,защо БП те надува с помпата..
нямам разумен отговор, а също така ,
и защо те свали/но,мисля ,че се досещам..
ядката в твоя постинг, за Хармонията/вж по-горе..
ме развълнува, тъй като ме порази с твоя симпатичен
откровен екстатичен комуАнален патос
/ на който ,признавам, и както спомена
колегата, би завидял даже ..Маркс..
аз не съм чела Капитала, но пък съм чела Хегел „ Имануел Кант..
и разбира се, много други критици, в по късен етап,
според мен, Маркс би могъл, да изведе Синтез, но защо не го прави ?
остави тези димки, че умрял рано/на 65 ! и от секс не му останало
достатъчно време..плюс това ,Той определено не е по–прост от мен..
между базата и надстройката липсва звено /Синтеза /
но ти НЕ даде никакъв /умен/ отговор..за това..
Учението на Маркс някак увисва без капитала/разб. парите
на банко притежателите и разпределители / Ротшилд..
моля те , не ме препращай към „конспиралогии и фейк картинки..
това беше моята контраидея, и въпрос..
а не твоята куха блогова слава и..5 500 прочита
със здраве
/Юлия
цитирай
6. milady - бат 'ramone сигурно заработва ..
19.04.2017 17:31
охрана в некое казино,
или бар с 200 девици, и
решил,че туй то Хармоничната надстройка“..
или даже Рая..
ква веселба настана тукЪ, а ?
цитирай
7. starforlife - Готино е да не прибързваме, не мислиш ли, муцунка? Имам предвид при комуникацията, ограничавайки я дори и единствено м/у двама ни, с теб.
19.04.2017 21:08
В този ред на мисли те приканвам да продължиш положителната нотка в диалога ни, защото (както винаги е било всъщност) аз не те критикувам и/или да се заяждам, а по-скоро приятелски ти обръщам внимание на някои неща. Естествено не претендирайки да съм авторитет, но сама каза (и всеки знае), че умният човек се учи от всички около него, а само глупавият се смята за капацитет.
(капацитети тук - дал Господ)
Та:
saankii написа:
рамоне,ако си търсил скандал..е ,намери го..
Определено Рамоне не е Автор, търсещ скандал. Той дори не търси читатели, а оценява мнения. Пример за идеалният блогър, ако мога да изнеса в императив такова понятие. Така, че - сори, но ти... грешиш.

saankii написа:
а пък ,защо БП те надува с помпата..
нямам разумен отговор, а също така ,
и защо те свали/но,мисля ,че се досещам..
Не бих могъл (Не, че не мога да го правя, ако искам, но това е толкова тъпо, че се чудя на акъла на някои тук. Особено пък като зная как събират информацията). Та: не бих могъл да твърдя еднозначно (а ти как го правиш - да ти се чуди човек), че блеки го е напомпал, но който и да е - по принцип одобрявам.
Защото, ако не става ясно - ключовото от думите ми горе беше "Рамоне е Автор". Автор! С позиции и то подплатени с богата култура по въпросите, по които пише. Тоест: той е един от малкото тук, който не пише, за да си чеше езика, а за да се обогати. Подготвен е (по въпросите, по които в даден момент къдри мисли) и дори и да допуска грешки - има основа, култура, разсъждава и най-вече дискутира с необходимата доза фактология и стегнатост на изказа. Не се прави на голЕмата работа с мъгляви шитни, а говори прямо и по темата.
Затова, отново: За мен Рамоне е пример за блогър.
И е добре такива да са на "първа", отколкото...

Друго: Който и да е тук може да (се научи да) качва постинги на първа, но НИКОЙ, освен модераторите НЕ МОЖЕ ДА СВАЛЯ ОТ ТАМ.
И, ако не знаеш, муцунка - максимума престой на "първа" е 24 часа от часа на публикуване. Плюс-минус до... час да кажем.
цитирай
8. mt46 - Към Маркс
19.04.2017 21:14
има различни гледни точки. Мисля, че "Капиталът" е значим труд, признат и от съвременните икономисти...
цитирай
9. starforlife - Продължавам диалога с теб.
19.04.2017 21:36
saankii написа:
според мен, Маркс би могъл, да изведе Синтез, но защо не го прави ?
Как да не го е направил? Той именно синтез е направил. Написал е трудове, които удивляват не само със своето дълбоко и толкова правилно и точно описване на какво ли не, свързано с капитализма-социализма, а през годините почти всичко е получило потвърждение и се е развивало както в редица от случаите той е "предсказал".
Абсолютен синтез, муцунка, са философиите му. Цялостен и завършен.

saankii написа:
между базата и надстройката липсва звено /Синтеза /
Коя база? Коя надстройка?
Защото реално базата във философиите на Маркс е икономическата структура, а надстройката е политическата такава с произтичащите от това обществени процеси.
И Маркс отлично е описал и трите. Именно синтезирано и най-вече, казах, гениално. Самите негови противници го доказват. Няма такива, които да не са съгласни с гениалността на обосновките и трактатите му.
(Защо тогава са му противници?)

saankii написа:
Учението на Маркс някак увисва без капитала/разб. парите
Напротив!
УчениЯтА на Маркс описват капитала. Те обясняват капитала. Както икономически, така и политически. Капиталът (в лицето на капиталистите) се е учил (дори да не го е съзнавал даден капиталист) от тези учения.
Не съжденията на Маркс зависят от капитала, защото той ги изучава и облича в система, а самият капитал следва теориите, описани в тези учения. Както казах - често предначертани, в други случаи синтезирани като Познание за съществуваща действителност.

Излез на "бостана" и кресни "Кой има пари?" (с уточнението, че "пари" и "капитал" не са баш едно и също). Ще ти отговорят 99% от... бостанаджийте - хах

След това кресни "Кой има Идеи?" Няколко плахо ще кажат "Аз". Те нямат!
Един(ици) ще креснат "Аз!" и ще те попитат имаш ли капитал, за да ги реализирате.

Маркс е бил по идеите. И реализацията им на идейно, не... капиталистическо (материално) ниво.
Той е създавал (основи за) революции.
Капиталът се е пригаждал към тях.
цитирай
10. saankii - рамоне е автор даа, Г Ст100ов,зачитам го, но нали все пак търсим...Кучето..Истината, дее..
19.04.2017 21:36
Друго: Който и да е тук може да (се научи да) качва постинги на първа, но НИКОЙ, освен модераторите НЕ МОЖЕ ДА СВАЛЯ ОТ ТАМ.
И, ако не знаеш, муцунка - максимума престой на "първа" е 24 часа от този на публикуване. Плюс-минус до... час да кажем.

все пак има си начини за манипулация, усещам аз
нищо че съм боса по ИТ..
друсаш друг Пост и съответният ..изпаада..
нали ти се признах в Любов публично, гош ?
мразя те и..те обичам .заради тъз пуста ..Техника..
закси, каза, че такаав Лю'бов била...Кармична/т е безкрайна и необяснима..
айде да не ставам..мелодраматичнаа..
не ми отива..
благодаря ти за отзива..
цитирай
11. saankii - Божее,как ме мързи, шТо я подхванах тази сл.Тема/ четеш ли Ян ван Хелсинг? веска , нее ,ама ТИ ?
19.04.2017 21:42
Маркс е бил по идеите. И реализацията им на идейно, не... капиталистическо (материално) ниво.
Той е създавал (основи за) революции.
Капиталът се е пригаждал към тях.
///////////
защо не говориш за пари, бе Гош?
ееее, моля те, поне ти си един здраво стъпил на Земята...Магьосник/ хахахха
Кой, и защо дава “Парите за Революциите“, за които Маркс си плете Езика..
М?
цитирай
12. starforlife - ~~~
19.04.2017 22:02
saankii написа:
рамоне е автор даа, Г Ст100ов,зачитам го, но нали все пак търсим...Кучето..Истината, дее..
Именно де!
Той никога, нищо нелогично и тъпо (доколкото съм го чел) не е казал! И както вече казах:
- чете и е начетен (и, муцунка, няма значение дали е охранител или... разносвач на пици - журивадита като "С" харесват такива хора - това смятам, че ти е достатъчен показател)
- не словоблудства (както правят някои тук) и не се влияе (като мен), че видиш ли трябвало да се пише (коментира) кратко. Кой го каза? Тези, които няма какво да говорят (поради липса на умствен багаж)? Отново журивади-С ми го е казвала, препоръчвайки ми да не пиша дълги коментари, защото дразня комплексарите. А аз пък като я послушах... ха ха ха
- отстоява мнение и то фактологизирайки и подковавайки го с подплатени с достоверност или логика разсъждения
- НЕ ИЗПОЛЗВА КЛИШЕТА И ЗАУЧЕНИ ФРАЗИ В КОНТЕКСТА "ВИЖТЕ МЕ - ПОЧУДЕТЕ СЕ"!

Какво повече да иска интелигентния човек, за да харесва автора?
Но неее - тъпаците ще се включват (в коментиране под постингите му) с било то според тях интересни, а в действителност тъпи и/или просташки изказвания; било то с глупавите, отвлечени, неконкретни, мъгляви, уж интелигентни празнословия, целящи да оставят впечатление, че се казва нещо точно и значимо, а реално биващи пътека за измъкване в посоката, в която повее вятъра

saankii написа:
все пак има си начини за манипулация, усещам аз
нищо че съм боса по ИТ..
друсаш друг Пост и съответният ..изпаада..
Е и?
Какво от това, питам аз?
"Дразнещо" е, да. Но затова този сайт няма да е на световната сцена, при все, че има не можеш дори да си представиш какъв потенциал (чисто технически потенциал иде реч), а ще е в трета глуха в България.
Повтарям: в трета глуха! И то прецаквайки се (технически) с всеки изминал ден.

saankii написа:
нали ти се признах в Любов публично, гош ?
Кога?
Къде?
Ще има май женски бой! ха ха ха
Много станахте брееее.
А аз, горкият, с тази микроскопична пишка...
Поне полов атлет да бях - па да си направим харем - ха ха ха

saankii написа:
мразя те и..те обичам .заради тъз пуста ..Техника..
https://www.youtube.com/watch?v=Ul7Rp6ov0LU
Така де, понеже не го 'аресваш Слави - та да ме повечко намразиш. ха ха ха

saankii написа:
закси, каза...
Не му ли омръзна да ме говори?
Забавното е, че си мисли, че ме познава, че знае какво мога.
цитирай
13. starforlife - Да уточня: Горната песен е бъзик - не ти пея с гласа на Слави - ха ха ха
19.04.2017 22:08
saankii написа:
защо не говориш за пари, бе Гош?
ееее, моля те, поне ти си един здраво стъпил на Земята...Магьосник/ хахахха
Кой, и защо дава “Парите за Революциите“, за които Маркс си плете Езика..
М?
А ти не си ли даваш сметка?
Защото темата на Рамоне НЕ Е парите!
НЕ Е дори учението на Маркс.
Постингът му е РАЗСЪЖДЕНИЯ, ЛИЧНИ ВИЖДАНИЯ, МНЕНИЯ под шапката на
това!
И за разлика от... блеки (без извинение) например, Рамоне ГОВОРИ!
ТВОРИ!
Има какво да каже и го прави безапелативно!
Другият (като обобщаващ образ) - си прави вятър!
(щях да кажа самосвирки - ха ха ха)


А като отговор към теб и то вече с извинение:
Не вземам отношение към парите, защото постингът ти не ме кефи.
- Започва с конфронтация и то разсмиваща, защото казах, че никой нищо не е скрил, а времето на постинга на "първа" е изтекло.
- Продължава с цитати от постинга на Рамоне (с някои от нещата аз не съм съгласен - например за работното време), които ми кажи защо присъстват, след като не ги подлагаш на анализ или критика? Теза по теза.
- Завършваш с някакъв линк, който не съм (и няма да) чел

Къде точно става въпрос за пари, че да взема отношение към тях, Юле?
Ти (идеята на постинга ти - видно особено от коментарите ти отдолу) критикуваш Рамоне и аз взех отношение по това.
Ако се забъбрим за пари (конкретизирай кои пари и кои революции, моля) - естествено, че ще дискутирам (ако ми е кеф) това.
Както стана с ВВ под постинга на блеки примерно.

Ето го, извинението, идва:
https://www.youtube.com/watch?v=vDctl_P5pqo
цитирай
14. saankii - знаеш ли, станал си..някак много по-концентриран в коментариите..Браво!
19.04.2017 22:15
признах веднага, прав си за рамоне/охх..момчето, много страдание
отнесе днес, аз ако не го зачитаХ за дебат,нямаше и да
отворя лаф и този Пост..
инак Теми, не ми липсват ,знаеш..
по скоро, липсват ми такива като него, и теб..хора със свои мисли..
как да чуя песента/нали тук не се отварат линкове?!!
Ти Го каза, Мастър...
цитирай
15. saankii - олеее..как я набара тъз песньовка?
19.04.2017 22:20
добрее, 4е имам усет за Хумор
хах хах аа..А кой ни липсва тук..
Журивади, мила моя Сааанкее..
шугър, незаменима си..
и аз те обичам!
цитирай
16. starforlife - https://www.youtube.com/watch?v=56LjFMfzAFk
19.04.2017 22:41
saankii написа:
знаеш ли, станал си..някак много по-концентриран в коментариите..Браво!
Зная, разбира се. Аз винаги съм владеел поведението си.
Но знаеш ли защо е така както казваш?
- Първо, защото мога да съм какъвто реша на момента - и интелигентен, и простак, и смешник (така сме свободните хора - сами определяме ризата си)
- Второ, средата, в която се подвизавам вече близо година... не, не ме е променила, не - същият съм си. Просто... барвам от по-другите ризи все по-често.
("от ден на ден - съм по-..." ха ха ха)

saankii написа:
признах веднага, прав си за рамоне/охх..момчето, много страдание
отнесе днес, аз ако не го зачитаХ за дебат,нямаше и да
отворя лаф и този Пост..
Рамоне?
(как ли хълца пича...)
Мисли си!
Мисли си, че някой му е накривил шапката.
Страдание?!?!?!!!
Ама ти сериозно ли?
Някои сте си изгубили времето пишейки и мислейки си, че ви чете, докато той си е бил яхнал мАтора, надул е бил... "Металика" (например) и вятъра му е вял перчема, летейки към някое крайпътно капанче с готина бира ("Корона" например)...
Да го попитаме ли кой е прав, м?

saankii написа:
по скоро, липсват ми такива като него, и теб..хора със свои мисли..
Айде четки ся!
Ами... бъди по-толерантна... Дискутирай, а не се заяждай... Пиши индивидуализми, а не шитни...
И ще имаш такива читатели и коментарите ти ще са десетки и то от блогъри като... коментиралият по-горе мт46 например - а не от локумо-бозяци.

'Айде, лека от мен. Беше ми приятно да лафим без напрежение и нотки на... сексуална вражда. ха ха ха

https://www.youtube.com/watch?v=mqokRsCibrY

ПС: Нали си даваш сметка, че кретен-блогоблуждаещ, прочете ли ни тези лИбовни раздумки - ше улетиш на първа на връо?
Но да не ти пука!
цитирай
17. milady - жоре, знаеш че имам мн. време за четене../винаги съм била така..
19.04.2017 22:44
в противен случай, нямаше да коментирам така..самоуверено..
нямам нерви и търпение да се обяснявам, тук си прав..
то , Кой ли ме е запитал..
дала съм линк за Династията Банкери Ротшилд, за които
имам натрупана информация поне от около 15–20 г..
именно ,защото Съзнанието ми е такова,
за да определя Битието, което заслужавам..
стана късно, и се отпускам от умора..
но за каква „Хармония в капитализма“,може да говорим ?!
това звучи ..екзалтирано, и доста наивно..
не ли ?
цитирай
18. milady - Оо дааа..браваа..Замунда ..
19.04.2017 22:47
съм..мнооооГу убав..
хах хахах хаа..
цитирай
19. marmalady - „хармония на капитализма???!!
20.04.2017 18:55
но, така и така, не чух отговора ..
за парите и Ролята на Ротшилдови
във /всички /Революции..
бат рамоне ?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saankii
Категория: Хоби
Прочетен: 1767113
Постинги: 585
Коментари: 3415
Гласове: 3254
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031