Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.02.2017 17:06 - кьорфишек...
Автор: saankii Категория: Хоби   
Прочетен: 3829 Коментари: 13 Гласове:
11

Последна промяна: 19.02.2017 10:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
                  image


Резултати от търсенето The Bulgarian Times bultimes.com/
Иво Христов е завършил Школа в Москва, обявена от Русия за „чуждестранен агент“ Публикувано на 15.02.2017  в България
image
image

Тук нещата са зловещи.
Прочети!
Така професионално ни баламосват, че чак ми става жал за този наивен народ.
Не може за човек, който, както е видно е от Статуквото, когото издига Статуквото, да вярвате, че ще руши Статуквото чрез самото Статукво.
Статуквото лансира винаги само хора, които са му УДОБНИ да го затвърдят.
Този човек е ПРОДУКТ на Статуквото.
Знам, че ви е мъчно, че сме излъгани, на мене също, но това са горчивите факти.
Прочети внимателно и мисли. Който се съмнява, има линкове, да провери. / Петя Паликрушева


 

Да видим къде е изградил кариерата си Иво Христо, водач на листата на БСП в Пловдив-град.

следва...
..........
................
.....................

 Да се върнем към Московската школа, която е завършил Иво Христов:

     На 20 юли 2012 г. Министерството на правосъдието на Русия вкарва Московската Школа за гражданско просвещение» в списъка на «чуждестранен агент». Отново проверихме дали действително Иво Христов е завършил таза забранена от Русия Школа в Москва и открихме потвърждение от Сайта на Школата:

 

Иво
Ангелов Христов

 

Выпускник 2002 года Страна: Болгария Регион: Болгария Должность: Эксперт Национального Парламента Знание языков: русский

Ето и линк: http://msps.su/user/1688/

News Front – Bulgaria




Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. saankii - ейй така стоят„ нещата “ с..Истината..която неуморно търся..
18.02.2017 17:11
Този човек е ПРОДУКТ на Статуквото.
Знам, че ви е мъчно, че сме излъгани, на мене също, но това са горчивите факти.
Прочети внимателно и мисли. Който се съмнява, има линкове, да провери. / Петя Паликрушева
цитирай
2. milady - Човека Хомо Сапиенс Сапиенс е...
18.02.2017 17:29
просто един тъп ..Ембрион..
който има бъг в системата
разб.ДНК командите ..
писна ми..от тази Игра..
докоогаа ?
цитирай
3. mt46 - И какво?...
18.02.2017 22:07
Кои кандидати за депутати и за президенти в света не са част от Статуквото?!...
цитирай
4. saankii - докато има Пари...
18.02.2017 22:13
такова ще бъде статуквото..
после ,ще видим..
нали прочете материала..
аз винаги чета..
преди да гласувам..
благодаря , марине .
цитирай
5. milady - аз не съм пропартйно ориентирана..
19.02.2017 09:34
аз съм философ стоик..
и съм против статуквото..
т.е Матрицата..
и нейните фалшиви демонокреатури..
вие избирате..дали да напуснете ..обора..
цитирай
6. saankii - аз съм доволна много ,обаче..
19.02.2017 09:42
под натиска на технологичния Бум,
статуквото, ще поддаде,и ще се разпадне..
и ние ще прогледнем внезапно за
„Истината ...
и,Тя ще ни направи свободни “
Апостол Йоан
цитирай
7. djani - Чудя се, как с отварянето на блога Ви,
19.02.2017 09:44
Изведнъж цъфна "харесвам" от мое име, без да съм посегнал към зеления бутон? Не знам, коя сте и каква сте, но в какъвто спор и диспут да влезете с въпросния Иво, след 5 минути ще изуе интелектуалните ви прашки и ще си ги закачи като трофей към останалите...
цитирай
8. saanki - джани, Аз съм Юлия, и съм безпартийна, а и не нося прашки от 10г.насам..;)))
19.02.2017 10:41
djani написа:
Изведнъж цъфна "харесвам" от мое име, без да съм посегнал към зеления бутон? Не знам, коя сте и каква сте, но в какъвто спор и диспут да влезете с въпросния Иво, след 5 минути ще изуе интелектуалните ви прашки и ще си ги закачи като трофей към останалите...


Илюзиите трябва да се разбиват своевременно, г-н джани..
и аз го харесвах И.Христов..
и мен ме боли...
така е правилно..
разбира се, аз нямам тези спонсори, и не съм
завършила „института“ Инкубатор за НЛП
/ знаете ли ,какво означава..абревиатурата ?
представете си, ако бях го завършила..
благодаря за вниманието!
цитирай
9. loverka - бай джани, те всички говорят..хубаво..
19.02.2017 12:56
на това ги обучават ..
в Школите за Социален инженеринг..
аз предпочитам, да го наричам НЛП
Нервно лингвинистично програмиране..
още..Гьобелс го изпитва и налага успешно..
Хомо Сапиенс е първосигнален вид..
сорри, но така е при 75% от народонаселението..
а, това е предостатъчно за да се поддържа статуквото..
на Вълка и овцете ..
цитирай
10. djani - Ох, многоликия Янус пак ме подметна...
19.02.2017 14:19
Аман бе, Юлче! Ти си виртуалния Шива, Многоликия Янус, Стоглавата ламя, Горгоната Медуза и още кой знае какво в Blog - то. Отърване от тебе няма. Ако бях жена бих ти разрешил да сучеш от мен на воля, ама съм мъж. И нямам шлифер като Бойко, който приютява мереклийките под него...
цитирай
11. saankii - ехехе, позагубил си форма, джани..
19.02.2017 14:37
инак ,а з не се крия..
камо ли пък..от теб..
лоша е работата с професора, но
кокала никога не се пуска..доброволно, приятелю
и аз го харесвам, о даа как не, има страхотна подготовка,
ум бръснач ,и талант на роден оратор..
мда, хубо са го нацелили от БСП..
аз съм БЕЗпартйна, нали знаеш..
за мен всички са едни и същи маскари..
от едно и също котило..
и Никой ,никога няма да ме разубеди..
благодаря ти за отзива..
цитирай
12. tikvo4 - многоо професори станаха..
19.02.2017 16:40
и тъй бързо ги правят..
цитирай
13. saanki - 09:40 - колега кушель..
21.02.2017 09:42
не знам кога ти остава време ..
да си мръднеш калпавия задник от компа,
и да си вземеш живота в ръце..
друга алтернатива ..няма..
Империи и велики цивилизации
са изчезвали, за какъв изход мечтаеш..
или, дрън дрън на топло, лаф да става ..
ние, които сме навън работим , децата ни учат..
и дори имаме сила ,воля и любов да помагаме..
на тези като теб, които мърморят и ..пцуват..
жалка писарушка си...
аз Юлия

Коментарът чака одобрение
Постинг: Да дръпнем чертата
Автор на постинга: koshava
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saankii
Категория: Хоби
Прочетен: 1774776
Постинги: 585
Коментари: 3415
Гласове: 3254
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930