Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2017 10:04 - мръсни ръчички..
Автор: saankii Категория: Хоби   
Прочетен: 1716 Коментари: 6 Гласове:
6

Последна промяна: 25.02.2017 23:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

                   image

      

  https://youtu.be/JLf9q36UsBk


  kогато откъснеш тревичка..

  цялата Вселена потръпва.

 Упанишади..

Та?
Какво се промени като се появих, блогъри на блог.бг?
0885/844-955 ми е ГСМ-ът, Юлия. Естествено е С да не ти го даде.
Пращай СМС с адреса както си обявила публично или си остани страхливка.
Останалите плюещи ме тук - също можете да ми позвъните и да ми кажете в очите нещата, ако Ви стиска и толкова сте се загрижили за средата тук, а смятате, че аз я тровя.

Георги Стоименов Гевечанов,
(от нищо несрамуващ се да излезе пред Вас с личните си данни, за разлика от Вас, болшинството.
При все, че мои снимки съм качвал достатъчно, хей сега ще актуализирам аватара си с предложената на любимата ми жена)

////////////////////////////

знаем, че спиш по 3 ч, като шизофреник.
ето за добро утро две въпросчета,маГого.
   
Защо се бъркаш в Първа вече 3г...
с безобразната ти и любима помпа ?
защо спамиш блога, защото си психопат ,или
просто от скука.
Твоят ГСМ го има целия блог,също така ИД.
Искам телефона на корти на лично,
и след това ще ти пратя моя адрес..
да ти гледам сеира на Първи Идиот в Родината..

пп 
най на после разбери, че си неадекватен и каквито и 
и действия да предприемаш...тук ,и в Реала, си злощастен карък..
никой не ти е виновен , Гошо, имаш просто тежка карма ..
лош характер, а също и слаби ..ангели..
Колкото и да помпиш този и онзи пенсионер, 
не можа да си изтриеш поне малко лайняните ръчички,
както ,писах по+горе ..
очаквам телефона с нетърпение,за да чуя медения гласец 
на cortana windowska 
благодаря/ следва ..


  а ,ето .и .„мазния  потник“, който Баба Милейди, не можа да  забрави....

    image цитирай  



Гласувай:
6



1. milady - старая се да остана нормална, но никак не ми е лесно, съгласете се, любими читатели, и извинете ме..
09.02.2017 10:23
имам все по тревожното усещане ...
че, в блога се толерират хора с психични
отклонения.Защо е така, може да се
досетите лесно и самички...
и това не е никак безобидно..
а стана закон и..модел...
цитирай
2. saankii - защо пишем при Доктор Димитров..ами. блога му е отворен и..подходящ..
09.02.2017 10:33
37. starforlife - ~ 39: Здравей, добричка щещерке! ха ха ха
01:15
НАИСТИНА БОЛЕН НАРОД!
Вземи ги на акорд, Психолог Димитров. Аз ще плащам!
И без това по нормално време ще ти позвъня с молба

////////////////////////
И аз те каня, да се прегледаме при Доктора, гого..
няма нужда ти да плащащ, папагал на говняна клечка....
дръж си парите за халоперидол..
още си на 45, но след 2, 3 , 5 год, ще си
блъскаш главата в стената, и няма да има ..
наблизо никой, който да ти купи хапчета , дори..
ще поживеем, ще видим..
цитирай
3. saanki - защо фучи кУртана по 20 ч на ден, и това вече 3г и половина...с безбройните си имена тук..
09.02.2017 10:42
ЕДНА ЗАБЕЛЕЖКА, МОЛЯ:
Нека не казваме 'нейния гого'.
Жоро е човек, който като всеки си има своите недостатъци, но не е имал нищо общо (поне не това, за което тя лее помия) с въпросната и именно това е проблемът 'и - че е отхвърлена от него.
Кажи ми: коя нормална жена ще забърква нечии деца в такива простащини?
Аз, ако съм на Жоро на мястото - ще хвана самолета, ще я намеря в Германия, и ще разнеса болния 'и мозък поне по три пресечки там, където я хвана!
Абсолютно сериозна съм...

/ /////////

да извикаме ПИ ЕР за свидетел, а
Кой и защо те изгони от скайп...
АЗ, долен лъжец, защото за 20 дни
ми натресе 20 лъжи ....
и то гОлеми,
защо още пиша ?
За да разберат и ..умрелите..
и мисля ,че се справям отлично..
аз съм такава ..Отличничка...
просто не мога да бъда втора..
цитирай
4. milady - айде , мила корти, очаквам твоя ГСМ на лична...няма те бием/ обещавам пред блога/
09.02.2017 11:04
НАЙ ГОЛЕМИЯТ МАНИПУЛАТОР И МИТОМАН
В БЪЛГАРИЯ и ЕВРОПА / и ,НЕ САМО ....
ЗНАМ „ЧЕ СЕГА СЕ РАДВА НА ВНИМАНИЕ , и
СЪРЦЕТО МУ БИЕ РАДОСТНО В ..ГАЩИТЕ ;)




5. bryunetsnakovalnia10 - G()сп0д "бави, но не забравя"
цитирай
5. katara - milady.blog.bg/tq-i-toi/2015/07/24/pokazni-nakazaniia-v-blog-bg.1378619
09.02.2017 11:12
ето , заради този злобен шизофреник, аз имам 7- 8 Бана !!
сега и на катара ...
така стои въпроса за Свободата на Словото..
в милата татковина МутраЛандия..
благодаря,че ме разбирате..
Юлия
цитирай
6. milady - ето имам отг..на ЛС от...кУртан...
09.02.2017 14:29
. . . ШУНДО ШУГАВА. . . КОН ДА ТЕ ОНОДИ. ... (ново)
...ШУНДО ШУГАВА...КОН ДА ТЕ ОНОДИ...)))...
Изпратено: 14:14 От: lucyfer
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saankii
Категория: Хоби
Прочетен: 1775767
Постинги: 585
Коментари: 3415
Гласове: 3254
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930