Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2017 09:14 - скачай, и по пътя, направи си крила.
Автор: saankii Категория: Хоби   
Прочетен: 10988 Коментари: 28 Гласове:
8

Последна промяна: 06.02.2017 15:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
              image

   

https://youtu.be/E5CNJRxGnEY Paul Kalkbrenner


Роден си с потенциал. Роден си с доброта и вяра. Роден си с идеали и мечти. Роден си с величие. Роден си с криле. Не си роден, за да пълзиш, затова недей. Имаш криле. Научи се да ги използваш и лети. 

Защо стоиш в затвор, когато вратата е толкова широко отворена? 
Престани да действаш толкова на дребно. Ти си Вселената във възторжено движение. /Руми 
image
това НЕ съм аз.
за ,Бога... ооо, мон дьо!!





Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. saankii - тази котарана ..ме грабна за гушата..
06.02.2017 09:35
направо кошмари имах...
цитирай
2. katara - кУртане..да ти дам адрес..
06.02.2017 09:39
Аз, ако съм на Жоро на мястото - ще хвана самолета, ще я намеря в Германия, и ще разнеса болния 'и мозък поне по три пресечки там, където я хвана!
Абсолютно сериозна съм..
цитирай
3. saanki - https://youtu.be/-kIfwcxYmEI....05 02–2017
06.02.2017 09:53
Мамо – Блондин НЕбеснокафявият
лудият идиот с Помпата
Това му е амплоато..
цитирай
4. cortana - Юлче, страхливо нищожество такова,
06.02.2017 10:58
katara написа:
кУртане..да ти дам адрес..
нищо не можеш да дадеш, защото ти можеш само да се криеш зад факта, че си далеч.
Дай де! Дай да те видя!
Лично ще дойда и ще помета двора на старческия дом, в който работиш с трътлестия ти г....ъС. :)))
цитирай
5. saankii - айде да видим, дай телеф. за връзка ..
06.02.2017 15:24
и ти изпращам СМС с моя адрес..
и не прилича такъв език в една публична платформа..
на една много умна и красива госпожица,
па макар и от Панагюрско..
нали?
цитирай
6. saankii - извинявам се, че си бъркам словореда...
06.02.2017 15:32
в сложните изречения..
съдба...
цитирай
7. tikvo4 - моля, куртана, да не пипа ...
06.02.2017 15:50
моята любима Джулия..
да не станем на кълбо..лайф
пред изумената невинна публика..
цитирай
8. saanki - ей, сега влизам във форма..
06.02.2017 16:01
и ще натракам 20 комента..
Куртане, я ми подай Помпата..
да не се мъча..
нали съм стара и проста, помагай ,баби..
тенкю, както казва анка–киното..
цитирай
9. sirius11 - Много лесно може да ти се направи ...
06.02.2017 16:04
Много лесно може да ти се направи "Anzeige" за твоето поведение.
За разлика от България в Deutschland законите се спазват!
Нотариално може да се завери всичко. Да а а! Не си мисли, че не е така.
Анонимността ти в интернет няма да помогне.
Колкото и да не ти се вярва!
Жоро все още е благосклонен към теб, но предполагам не за дълго!
цитирай
10. mileidi46 - :))))
06.02.2017 16:08
Юлке,какъв ти е проблема??Как може да имаш кошмари от едно коте:))
Котето е невинно...:))))Чете си книжките:))
Ще го сложа в клетка!!Обещавам!!
цитирай
11. saankii - мила, ти не си виновна, тормозят ме някакви котараци от Сириус..хихиих, нали съм СуперСтар
06.02.2017 16:10
9. sirius11 - Много лесно може да ти се направи ...
16:04
Много лесно може да ти се направи "Anzeige" за твоето поведение.
За разлика от България в Deutschland законите се спазват!
Нотариално може да се завери всичко. Да а а! Не си мисли, че не е така.
Анонимността ти в интернет няма да помогне.
Колкото и да не ти се вярва!
цитирай
12. saankii - аххх ,колега, старата Либофф ръжда не фаща..тъй тъй..;)))))))
06.02.2017 16:12
Жоро все още е благосклонен към теб, но предполагам не за дълго!
цитирай
13. milady - Sie haben mich falsch verstanden, camarade Sirius111.. I am so beuatifull and good ,am I:))))))
06.02.2017 16:16
9. sirius11 - Много лесно може да ти се направи ...
16:04
Много лесно може да ти се направи "Anzeige" за твоето поведениe...
цитирай
14. katara - аз ще му платя пътя...
06.02.2017 17:08
на идване с Райън Еър/ до Берлин 30 ойро
обратно, обаче по голо Дъ ,на Стоп на Аутобана А4
цитирай
15. saankii - Смехории има доволно, Го не е спирал за почивка от Коледа.... 25 ч. на ден...
06.02.2017 17:11
анонимен написа:
sirius11 написа:
Много лесно може да ти се направи "Anzeige" за твоето поведение.
За разлика от България в Deutschland законите се спазват!
Нотариално може да се завери всичко. Да а а! Не си мисли, че не е така.
Анонимността ти в интернет няма да помогне.
Колкото и да не ти се вярва!
Жоро все още е благосклонен към теб, но предполагам не за дълго!


Ловъре,
Ти бил ли си някога по работа в Германия?
Едва ли! Като гледам какви глупости дрънкаш.
Ако имаш пари отиди в някой нотарият в Берлин (примерно) или прати записките ти на Балето, той да ги носи. Поискай да ти се завери нещо каквото и да било от интернет и в частност блогбъгъ :)
Голям смях ще падне!
Сигурно и до Панагюрище ще се чуе! :)))))))))))))))))))


цитирай
16. cortana - Юлче, бабе, както казва Жоро 'надуваш се като балон в тръни'. :)))
06.02.2017 18:11
saankii написа:
айде да видим, дай телеф. за връзка ..
и ти изпращам СМС с моя адрес..
и не прилича такъв език в една публична платформа..
на една много умна и красива госпожица,
па макар и от Панагюрско..
нали?
Телефон най-лесно ще ти бъде даден, но въпросът е, че ти нямаш топките да пратиш СМС с адреса, защото си страхливо нищожество. :)

ПП: И на мене всичко ми отива и сама си отговорила защо.
Защото съм умна и красива! :)))))
цитирай
17. saankii - куртано, кажи МУ на джорката ..
06.02.2017 18:27
че, той е кавалер, и аз след неГо, ще бъда смела, ама много смела
и на кое се смееш толкова постоянно?
че си най големият балък в блога ли ?
и си губиш времето тук с баби ...
/нема друг такъв лузър да изгуби тук
8 г от най хубавите за един..кОр...
мазохист е Джорето, кажи Му Го на уше..
цитирай
18. milady - а бе Лудкоо, пак ли си безработен ?доживях,гоче, от мен да се страхуваш/аз съм пълен Лаик..
06.02.2017 18:54

Явно когато започнат неудобни въпроси и връзката се разпада! :))))
А сега ще свалят и постинга от първа, но видиш ли отношението било еднакво. :)

По мое мнение коментарите под този постинг например
http://saankii.blog/hobi/2017/02/06/skachai-i-po-pytia-napravi-si-krila.1507960
не са по-малко 'проблемни', но той стои. Защото се кретенее на чужд ръб, а с тези на техен.
цитирай
19. cortana - Юлче, бабе, Жоро в момента обядва, но по-късно ще имам връзка с него. :)
06.02.2017 19:07
Но друго да те попитам:
Ако не е за театър, защо не си напишеш адреса на лични?
Било то на мене или на него?
Какъв е смисълът, защо е нужно ГСМ да ти се дава?
А и защо не си го дадеш ти?
Хайде, напиши ми ГСМа си на лични, аз ще ти изпратя СМС с ГСМа на Жоро и ти ще си пратиш адреса.
Ебати сложното дето стана - това и блондинката, която постоянно развяваш няма да го разбере дори. :)
И като казах 'блондинката' - защо не поискаш ГСМа му от нея?
Както и съм убедена, че има паролата на профила му (аз също я имам и е много готина:) и, ако е така, както казваш за снимката като аватар - може самата тя да я премахне. :)

Въобще.... сложни работи. За програмисти! :)))) А не тъпи бабета като тебе! :))))
цитирай
20. cortana - Забравих да кажа 'и супер страхливи' :)
06.02.2017 19:11
Тъпи и супер страхливи бабета като тебе.
Които си търсят вниманието тук, защото са самотни кукукукувици и се чудят какви да ги въртят и сучат.
'Да си даде ГСМа'.... То някой е луд на тебе ГСМ да даде. Та да няма отърване от тебе, досадо микроцефалоидна. :)
Дори имената не смееш да му изречеш на MasterG. :)))
Защото те е шубе та две не виждаш! :)))) Шубе те е, че раздразниш ли го - ще те навре в кучи г...ъС.
(то гъС в гъС не влиза, но....:)
цитирай
21. saankii - а ТИ ,какво търсиш при мен ?!
06.02.2017 19:25
нали си красива, умна, млада ...
такъв си боклук жорка, че и за виртуал не ставаш
айде, ще попитам моята приятелка за ГСМ а...
и ще те чакам у немско...
да ти гледам сеира..смотан смотаняк загубен..
цитирай
22. cortana - Питай-питай! :)
06.02.2017 19:38
Моят също може да ти даде! :)
Да, Юлче, бабе, без значение от кога и защо, аз имам ГСМа на въпросната. А ти, която постоянно се 'фали, че 'и е приятелка, дори ГСМа 'и нямаш! :))))
Нека ти даде моя, прати ми адреса, и ще дойда да измета както казах двора на старческия дом с трътлестия ти г....ъС. :))))

'Колкото съм добра - два пъти съм по-лоша!' :)
Да ти покажа ли и тази фраза от къде я копира от Жоро?
Защото твоята единствена гънка в мозъка (и то минала през химическо чистене и гладене на преса:) не може друго, освен да копира по някой и друг лаф от превъзхождащите я във всяко едно отношение хора наоколо. :)

Чакам да ти дадат ГСМа ми и да ми пратиш адреса, simpleton nicht ficken! :))))
цитирай
23. cortana - А по повод на това, ще ти разкажа виц. :)
06.02.2017 19:42
saankii написа:
а ТИ ,какво търсиш при мен ?!
нали си красива, умна, млада ...

Стои Юлчето на пейка в двора на старческия дом и почива след поредната смяна на нааканите гащи на германските си старици.... И чува някакво скърцане в главата си.
'Кой е там?' - пита тя звука в главата си. (празната)
'Мозъкояд!' - отговаря и изнемощял гласец отвътре.
'И какво правиш там, вътре?' - продължава с въпросите тя.
'Г Л А Д У В А М !' - отвръща 'и гласеца! :)))

ПП: Ето ти работещ линк, който да сложиш на мястото на настоящия адрес на първата ти картинка
http://saankii.blog.bg/photos/177181/original/3269579.gif
че да те огрее и тебе слънцето. :)
цитирай
24. saankii - и 100 картинки да сложиш,ти си НИКОЯ корти,мила, и все по изолирана ставаш..
06.02.2017 20:03
но,щом държиш целият блог да ти гледа сеира..
С. каза че не пази твоя ГСМ и парола..изхвърлила ги ..
паролата ,която ти раздаваш на всеки/дори и на мен/
само и само интриги да има...
БОЛЕН ЛУД САМОТЕН МОЗЪК...
/аз не работя, живея си живота при Дейвид и снахата..
и чакаме бебето...
успокой се, злобна гадино..
Парички има за всички/тъй е у немско.....
а ,ти си рисувай клипота, картинки и панделки за олигофрени...
цитирай
25. saankii - закси, не се смей, идвай на помощ/ корти била бременна с...99 клонинга ..хахахахха
06.02.2017 20:06
Последни 20 регистрирани посетителя

19:34 - zax
19:30 - cortana
19:24 - cortana
19:13 - born
19:07 - sezoni
19:01 - cortana
18:37 - cortana
18:08 - cortanа
цитирай
26. cortana - Юлче, бабе, ми нали водим 'диалог'. :)
06.02.2017 20:31
Как да те коментирам без да те посещавам? Е, мога анонимно, но не ми е присъщо. :)
Сега, казваш 'аз не работя, живея си живота при Дейвид и снахата..' Много ясно, та то от блог.бг време ти не остава (да работиш). :)
Ето, показвам:
http://saankii.blog.bg - постинги 8, коментари 46
http://saanki.blog.bg - постинги 2, коментари 5
http://katara.blog.bg - постинги 8, коментари 55
http://milady.blog.bg - постинги 3, коментари 59

Ето на това му се вика логорея. Днес е 6-ти, а ти само от тези си основни 4 профила си натворила 21 постинга и 165 коментара.
Да ти имам реалния живот.... :))))
цитирай
27. saankii - сине , ти си будала...
06.02.2017 20:59
щом се интересуваш от моя Реален живот..
ГОЛЯМА БУДАЛА..
по -добре кажи ,кого наЕба след веселка,
или, няма коя да излъжеш вече...
това че Ти пишеш от 100 имена, и анонимно ,
не може да се сравни с моите 3 профила,
които се опитвам да поддържам..
ейй така нарочно , за да умираш от Зелена злоба ..
изпаднал от всички класации мушморок..
цитирай
28. saankii - Милейди, нищо лично, аз наистина имам страх от котки, непредвидими са..
08.02.2017 08:03
mileidi46 написа:
Юлке,какъв ти е проблема??Как може да имаш кошмари от едно коте:))
Котето е невинно...:))))Чете си книжките:))
Ще го сложа в клетка!!Обещавам!!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saankii
Категория: Хоби
Прочетен: 1767382
Постинги: 585
Коментари: 3415
Гласове: 3254
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031