Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2016 11:25 - бих казала...Ууууу!!!!
Автор: saankii Категория: Хоби   
Прочетен: 5545 Коментари: 16 Гласове:
14

Последна промяна: 09.10.2016 21:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
            Катастрофата "Орешарски" - 1 млрд. лева кредит.
Някакви "умни и красиви" подскачаха по площади и реваха всеки ден, но заработиха явно добре от бащицата или от някое загрижено НПО.
Катастрофата "Борисов" - над 20 млрд. лева кредити при неясни и тайни условия за погасяване на гигантския заем.
Това си е НАЦИОНАЛНА КАТАСТРОФА!
"Умните и красивите" ги няма! Изпокриха се!
Въпроси!


                         image Медийна бухалка/ линк                        
393 202 преглеждания   Разни Новини и други Подробности 6 октомври в 11:48 · 

Уууууууу!
Русия е столица, а Брюксел е държава член на ЕС и НАТО!
Мислех си, че няма по-елементарна частица от един "Боко", но съм се заблуждавал много жестоко!
И това нЯщо иска да е президент!!!!!!!!!
Побеснях!!!

Цецка Пищова

 



Гласувай:
14



1. saankii - очаквам някой умен,красив,€нтелегентен, да ми даде поне 5 думи в Отговор..
09.10.2016 11:26
Моля ?
цитирай
2. mt46 - Поздрав!...
09.10.2016 13:01
"Умните и красивите" са продажници... Ако бяха будни, досега поне 10 пъти да бяха излезли на протести срещу системата, срещу статуквото...
цитирай
3. aip55 - Моля ? ''''''''''''''''''''...
09.10.2016 13:09
saankii написа:
Моля ?

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Аз нямам претенция за умен и красив,
но не съм и мазохист да гласувам за предателите и крадците на България.
Трето квадратче ще попълня...
Уф, че се улисах! Написах повече от пет думи, прескочих препоръката ти Ю...
цитирай
4. milady - ачо,ти си един от най Големите ми приятели тук,и най -достоен Мъж.Френд,давам ти още 5 думи..
09.10.2016 14:38
aip55 написа:
saankii написа:
Моля ?

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Аз нямам претенция за умен и красив,
но не съм и мазохист да гласувам за предателите и крадците на България.
Трето квадратче ще попълня...
Уф, че се улисах! Написах повече от пет думи, прескочих препоръката ти Ю...


а ,аз ще дам „формулата “ с пет думички довечера ..
но,кога ще вадим пушкалата,тва питам..
Обаждайте!!
с вас съм..
цитирай
5. merlin68 - На "умните и красивите" ...
09.10.2016 15:28
На "умните и красивите" им плащаха за да протестират, на "глупавите, грозните, бедните..." никой не им плаща за протести та тичат подир залъка. Те изкачат на площадите само когато Червената армия е на Дунава, или пък е задухал вятъра на промяната по Москва река. Изкачат и викат ура, или пък - уууууу и като поскачат малко и видят, че глада остава си се прибират по къщите
цитирай
6. saankii - merline,многоо отчаяно прозвуча...
09.10.2016 15:37
жалко,на вас цял Народ чака..
цитирай
7. sestra - На Орешарски изкуствено дишане не му трябва.
09.10.2016 21:01
Той е от слама. Изхарчените от кабинета Борисов са бомби, заложени от кремълското (орешарско) правителство. Оставаха им дни и те не спираха да вършеят като вампирясали. А те винаги са си в това състояние. А митът за умните и красивите е един кьорфишек. Да, имаше ги сред нас, най-силно викаха, но т.нар. "соросоиди" са хора, които тогава и сега продават протеста. Отказвам да бъда приобщавана с тази шайка, която в крайна сметка работи за хазартния бос Путин. Между другото, всички го видяха тогава - най-дългият протест в новата ни история бе наистина на умни и красиви хора. Независимо от своите природни дадености, всички излъчваха тези качества. Нямаше криви и зли лица, макар да бяхме в безизходица. Защо ли? Заради вътрешната свобода, брат... Заради НЕЯ.
цитирай
8. saankii - Свободата е абсолютно състояние на Духа.Да,сестра !
09.10.2016 21:16
но ,с останалата част от коментара не съм
напълно съгласна/дълго е за спор в в блог бе ге/
иначе и аз съм независима,свободна..
даже и още съм красива..
„Всички са маскари“ и играят ЗАедно..
в това ,Никой Никога не може да ме разубеди.
аз съм била бизнесДама 25г.
и никога сервилна полит.проститутка.
/то, поради това съм и бачкаторка сега,
но това е още по-дълга история..
особено ценя твоето мнение,систър!
Благодаря ти! Добре си дошла!
цитирай
9. merlin68 - Той е от слама. Изхарчените от ка...
09.10.2016 21:50
sestra написа:
Той е от слама. Изхарчените от кабинета Борисов са бомби, заложени от кремълското (орешарско) правителство. Оставаха им дни и те не спираха да вършеят като вампирясали. А те винаги са си в това състояние. А митът за умните и красивите е един кьорфишек. Да, имаше ги сред нас, най-силно викаха, но т.нар. "соросоиди" са хора, които тогава и сега продават протеста. Отказвам да бъда приобщавана с тази шайка, която в крайна сметка работи за хазартния бос Путин. Между другото, всички го видяха тогава - най-дългият протест в новата ни история бе наистина на умни и красиви хора. Независимо от своите природни дадености, всички излъчваха тези качества. Нямаше криви и зли лица, макар да бяхме в безизходица. Защо ли? Заради вътрешната свобода, брат... Заради НЕЯ.


Пить надо меньше!
цитирай
10. sestra - Ето Вам?
09.10.2016 22:18
Вы по болгарскому говорить забыли, Мерлин68?
Юлия, кой да е сервилна проститутка? Не бих хвърлила такова обвинение към никого. Реализмът не ми позволява. Тези теми са смешни по принцип за мен, винаги съм ги подхващала от уважение към опонентите си и няма да мълча и занапред. Ние имаме различни виждания и това е нормалното. Другото е кич. И страхуване от страх.
цитирай
11. sestra - ... И още малко
09.10.2016 22:23
Няма една истина за относителната реалност, в която живеем, както за неполитиците, така и за политиците. И няма да има. Налага се да свикваме. Отдавна се налага.
А за това, че си красива, ЮЛия - факт. Ами да, за тази красота ставаше дума тогава и сега тук.
цитирай
12. saankii - sestra,Моля те, успокой се! Ти,наистина си по емоционална и от мен !!
09.10.2016 22:32
Обещах в края на дебата, да дам моята „диагноза “ за
Болната Българска постКомунистическа Действителност
в само 5 слова...
Ее, признавам си ,доста си вдигнах летвата..
ще ми е нужен още /поне един/ пОстинг..
а ,думита са ;
Средната Софийска Класа са предатели!!
туй то!
И,нищо лично към никого ,моля ви!
Ние с вас не се познаваме? Нали ?
сестро,никого не визирам,допълвам отново заради теб.
Старая се ,да бъда обективна.
Благодаря ви !
цитирай
13. blackpredator - ти пък Юлке
10.10.2016 00:04
те и генерал Мотърс и генерал Електрик земат заеми като генерал Борисов
бомби, заложени от правителството на Обамошарски
на ухо:
требе да се утилизира бацето, щото утилизираните мозъци дето го избират, не могат схвана колко му е мокър барутя :)
цитирай
14. milady - Блеки, на това софистика ли му казваш..ха?!
10.10.2016 08:40
виж ми комента при Гетьо..
освен по боята, не откривам
други съществени разлики м-у теб и него..
тролене и спамерски напъни до..инконтиненция..
може и да си добър инженер, или добър надзирател...
но ,това не е същото,батка..
Юлка
цитирай
15. blackpredator - Юлке,
10.10.2016 10:59
видях ти енкопрезата
не ме учудва, то сфинктера ти е у краниума...
цитирай
16. saankii - БП, ами само потвърждаваш всеобщото впечатление..
10.10.2016 11:16
че ,ставаш..за надзирател,
който се опитва да впечатли
некоя марийка от 3 гъ клас..
с буквара на чичко Гугъл...
завършвам монолога,както и го започнах..
„бих казала ...ха ха хаа“
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saankii
Категория: Хоби
Прочетен: 1775493
Постинги: 585
Коментари: 3415
Гласове: 3254
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930