Постинг
25.04.2016 15:38 -
Вижте още !!
Автор: saankii
Категория: Хоби
Прочетен: 751 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 25.04.2016 15:45
Прочетен: 751 Коментари: 0 Гласове:
3
Последна промяна: 25.04.2016 15:45
Присъединете се към половин милион посетители и посрещнете пролетта с първия панаир на открито след края на зимата, Dippemess. Грандиозни фойерверки откриват и закриват събитието. Панаирът започва като базар за домашни потреби през 14-ти век. Днес това един от най-популярните увеселителни панаири, привличащ над 500 000 души всяка пролет. Ако не сте почитатели на високите скорости, насладете се на традиционното немско вино от ябълки и вкусните наденички.
Повече за събитието тук.
ПРОЛЕТНИ ПАНАИРИ Frankfurt, заяви пред Investor.bg Ивайло Иванов, управител на Интер Експо Център.Българският изложбен комплекс вече е официален представител на третия по големина изложбен център в света Messe Frankfurt за България и партньор при продажбите.
Много български фирми могат да се похвалят с договори след представянето си в чужбина, допълни Иванов и даде пример с участието на наши компании в изданията на Automechanika не само във Франкфурт, но и в Дубай и Куала Лумпур.
"В последно време имаме добри отзиви от български фирми, участвали в Musikmesse, което приключи преди две седмици. Две от компаниите са производители на музикални инструменти – цигулки, и имат контрагенти не само от Европа, но и от Китай и други азиатски страни", каза той.
Messe Frankfurt организира над 100 изложения в цял свят. Има представителства в над 150 страни и над 50 международни партньори.
"Първото изложение извън Германия е организирано през 1987 г. в Хонконг и оттогава успяхме да станем глобален играч", заяви Михаел Йоханес, вицепрезидент "Мобилност и логистика" на Messe Frankfurt.
За 2015 г. той отчете проведени над 130 търговски изложения, над 90 хил. изложители и над 4 млн. B2B посетители.
През миналата година панаирът е организирал 86 изложения извън Германия с 48 хил. изложители. Над 35% от годишния оборот се реализира в чужбина, обясни Михаел Йоханес.
"Засега българските компании са на 39-то място по участие в изложенията, но очаквам тази година България да се изкачи в класацията. От българските партньори очакваме да съдействат за растеж на продадените площи и на посетителите", заяви Йоханес.
Интер експо център може да консултира фирмите как да участват, но най-важното е компаниите да изберат правилното изложение. Крайната цел е фирмите да намерят нови пазари и така да диверсифицират рисковете, коментира Ивайло Иванов.
Засега ръководството на Messe Frankfurt не планира да организира собствени панаири в София, но ще съдейства на българските партньори с ноу-хау, стана ясно от думите на Йоханес.
По публикацията работи: Златко Желев
Прочети още на: http://www.dnes.bg/business/2016/04/25/bg-firmi-se-predstaviat-uspeshno-v-izlojeniiata-na-messe-frankfurt.300484
Einige grоеssere Verluste im Zusammenhan...
kooлегии.ядосвам се ..
ПОЛИНА -"НЕ МИ ГОВОРИ....а замълчи!
kooлегии.ядосвам се ..
ПОЛИНА -"НЕ МИ ГОВОРИ....а замълчи!
Няма коментари