Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2015 22:38 - отворена конференция....
Автор: saankii Категория: Хоби   
Прочетен: 4119 Коментари: 4 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 



          What s on your mind ?/ видео

         https://youtu.be/QxVZYiJKl1Y
T
ъй като имаме някаква относителна свобода в живота,и в частн. в блог.бг.
аз си имам мое лично мнение,и съм
свободна не само да си го изкажа,но
и да го докажа,т.е да го защитя.
Права ли съм, или ..да !?
Знам ,че езикът ми е остър,саркастичен,
но,внимавам, да не изкривявам фактите,
и най важното,не търся нарочен конфликт,
/ без разлика мъже/ жени.
Естествено,като всяко социално животно,
и аз имам нужда от общуване.
/ т.е.обмен на енергия/.
milady.blog.bg/
С моя профил съм тук от около 2г.6 месеца.
и все още намирам в чата много интересни
теми/ и автори/,поради това съм и активна
блогерка.
Тъй като мога да пиша и дебатирам по много
и различни теми,имам 3 активни профила.
/ поради наложен ми бан от 1,г 6 мес !
Тези профили включват лично творчество,
анализи, поезия,музика,литература,изкуство
и ,разбира се актуални обществ.политически
теми.Разбира се имам и около 30%копипейст
според мен е нормално,анонимна viva 1122
не се срамувам и отказвам от това ,тъй като
винаги съм се учила от най най добрите в моя живот, и това продължава и сега.
нямам самоцел в блога/камо ли лични/
контакти и облаги.Лаик съм,дори профан.
Имам,разбира се 2/3 любими приятелки,и 2/3 ма фаворити.Съжалявям,но нямам 250.
Не съм злопаметна,и съм умерено суетна.
Тъй като ненавиждам меркантилни и глупави хора/с нагли претенции,често си
позволявам критика/и никога спор !!
Нещо против ?Аз мисля,че това води до
..напредък. Истината ни прави свободни.

Ако и вие сте от „домашните любимци“ в
блога,които умират безбиберона наВиртуала,
и без розАвите плюнки и задушаващи пре
гръдки,и банални лигавни между хора на
44/73 години,и то по18 ч.на ден..
мога да ви опонирам,че това е инфантилно.
Пак ще повторя,според мен Мярката е
признак на култура ,но изисква добър
характер ,и трезвен ум..
така ли е,мила ми венетовЪ? Това,че имаме безплатна трибуна тук, не означава,че е нормално, да експлоатираме пространството,търпението, и нервите на “беззащитната“ публика.


 

image

 

Явлението ,което визирам тук в този Пост, и в блога, аз го нарекох..
“ блогов картелизъм и непукизъм “...

а ,иначе хумористично „курника на анка“;)

В  “курника на анка “неизменно  присъстват

едни и същи персони с нежни имена на ... па...па..па:))

 

фея ,троиа, тота, катан ,мегг ,стела50... и още около 5-6 неуморни user-ки

Скъпи колеги, а вие как си
 обеснявате тази непресъхваща , и всеoтдайна тяхна любоффф,

 цалуффки и  гушки..от 06 00 до 02.00 ?!!

Имам пример, където „ударената в устата “

блогерка   megg.blog.bg/

не спира ,да пръска мъдрост,акъл,елей..  

и банални лакардии 12 ч.на ден !!

следват  логично още толкоз коментари и сфиррки..бла бла ..бла, и така ,докато...

докато съотв.Пост бъде изтикан на Първа .

Този  пошъл  сценарии се „върти “ до отказ, пред нас скромните ,търпеливи блогери

  и анонимни посетители всеки ден.

Днес “катенцето/ катан/ ,утре меганчето/ мегг/вдругиден баба дончевавъ,бай захари

катоГюро Михайлов,или плодовитата самоука плагиатка троя,и не без джаджа... после следва кака анка „киното “.те така. И ,то се мръкнаалооо...
Тежка е „кризата на възрастта“, даа..

  Ето така се сформира и така се устройва самосиндикализъм с идеална цел;))
т.е. до дупка...

Важно е, да не предаваме Първа

и за час във  вражески  ръце .

Засрамете се ,мили любвеобвилни мисирки!!

Разделете Реала и  Виртуала ….

Любовта ,секса ,приятелството и
комплиментите в Интернет

 свободната  зона са пълна илюзия

за самотни, нещастни  хора ,пропуснали

Славата, радостта, любовта /и секса/
в живота си.
Не лъжете себе си!

/както казваше моята майка/

Никой не ви вярва..
и...нищо не печелите!

Усмиффки от Реала ;)))




Гласувай:
9



1. katara - Джу ,што проваляш... Ситуацията ...
14.12.2015 23:41
м,ВсВ?
цитирай
2. milady - Очаквам Докторска защита на Пишман Психолога ..
15.12.2015 15:34
БОГА на блога...
Защо платформата буксува...
Въпреки неГО,заради неГО, или...напук на неГО !!?
Нали имал 2 Труда по „Психология на виртуалното общуване“...
Очакваме вече с нетърпение и Библията на Крал ГогО
Айде ,стига Пируети пред ОгледалоНето....
цитирай
3. milady - Ops ;)))
15.12.2015 16:02
15:56 -
Кой та пита ТУК ,къде ше ходиш бреее Учителю!!! смееш се на Хло рка..
Виждам,че буксуваш ,май френд...
само да отбележа,имаш неловки грам. грешки отново..
Уртикария е заболяване,а не Ортикария.....
нали съм девиантна, неграмотна ,необучена и недресирана.;))
Просто съм естет..
А ,как ги твориш тези Гениални Научни Трудове без ни една грам.грешка...
само Радио Ереван може да даде умен отговор...
аре ,излизай, гош, няма те задържамее....
хеххехе

Коментарът чака одобрение
Постинг: На модерацията (с "лИбоФФФ")
Автор на постинга: of4arsnakovalnia10
цитирай
4. saankii - лУдото гОче пак ма наковал...долна, страхлива,озлобена твар...Ти си 00 .
16.12.2015 18:01
Последни 20 регистрирани посетителя

16:28 - blogbg
16:18 - starforlife
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saankii
Категория: Хоби
Прочетен: 1767933
Постинги: 585
Коментари: 3415
Гласове: 3254
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031