Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.12.2015 11:47 - Писна Ни...
Автор: saankii Категория: Хоби   
Прочетен: 1496 Коментари: 4 Гласове:
7

Последна промяна: 04.12.2015 12:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
                        

малко музичка за една веселушка…

Unstoppable- Ronny K…

https://youtu.be/UyT6im52vKU

 


 мили мои читатели ,знам че ми вярвате, макар и да имам 5 ник имена... 

Защо е така ? Защо продължавам ,да пиша, 
макар ,че дясната ръка ме боли от скоро/ остарявам, но не се предавам;))
Моята Идея в блога е ,да разкривам Лъжата и Лицемерието/ ахх ,как ги мразя. 
затова още се занимавам с моя главен герой ГО........
знам ,че няма Особен Смисъл, но това ми дава Голяма Морална Удовлетвореност.

погледнете само ,кой е Пак на Първа /14 500 Прочита/ на МАГОГо, 
надрусан , разбира се автоматично..Щот е По по Най най Хай... милосърден.....
 след като затъна в собствените си..ла.на и безброй  сложни  имена ,
ГО започна пак с гадните , лицемерни и тъпи селски номера ..
 E, какво е това  !!!!!
пак САМ на фронта, наранен, неразбран ..ненаЕбан .....
КИФлъо !!!



Гласувай:
7



1. katara - Това ,което прави Г.100 именов тук с аудиторията ,се нарича активен НЛП сеанс.
04.12.2015 13:09
Защо иначе е нужно ,да бъде винаги на Първа ?
Да “надува „ Помпа до Небесата ..за да го четем и...почетем..
Има много хора които всекидневно се борят със
Смъртта. И никой от тях не парадира за Внимание...
плюсове..лайкове...и алабалистики....

разбра ли ме правилно,весела Веселушке на квадрат...
мога и по подробно,но ще те разрева,а аз съм милозлива..
цитирай
2. milady - Кой си ти ,да ме шантажираш със моя снимка, предоставена по мое лично желание??
04.12.2015 17:25
22. of4arsnakovalnia10 - Ама този момент ще дойде бреее!
17:10
И снимката, която изобщо не е тази /колкото и да вменяваш, че съм я аз показвал, или ти/ ще види бял свят там.
И поне един човек ще потвърди, че си я изпращала и на него.
Да не говорим, че от МС също може да се получи потвърждение за достоверността на обстоятелството.
Изпратено: 17:20 От: milady


пп
Кое не е наред със снимката .Аз поне не разбрах...
Или си търсиш Интрига ,докато чукаш Саанкито на ..задна/ хах хах
Гогоооооо...луд си.. за 300..
цитирай
3. milady - Дедо ПИ ЕР се усети и вече е невинен, друг бЪрборино е на ВърХът сега...
04.12.2015 18:16
3. germanwoman -
ЧовеЧеца Борн е жЕртва на Манипулатора!

НевЪзможно е да му се помогнЕ. Той си е дал Доброволно паролата на 100Никовият ГоГо, защото бил "Мъжкар", както се израЗи Самия Той...

Ко да праиш? БлогоВа Реалност...

;))))))
цитирай
4. saankii - да повторим,колеги...КОй е Бай Ганъо ? saankii.blog.bg/.../bai-ganyo-moderator.1373527
07.12.2015 17:21
След като маестро MG,не можа да сътвoри своя платформа и приличен “блогов“ аналог,

и да “овладее“разпасаната блогова седянка, блогера Брю е пред БИГ дилема /и той корем има/....

дали , да стои охрана в кланицата ,или да мутира

набързо от манипулатор на ...предател ,т.е.

модератор..оттам до ..Диктатор колко му е..

... хляб няма ,нооо...кифли в блога ,дал Бог...

и, не мислете ,моля, че търся нарочна рима,
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saankii
Категория: Хоби
Прочетен: 1766970
Постинги: 585
Коментари: 3415
Гласове: 3254
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031