Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2015 09:23 - Аниматора на Блога “люби“ Чат Ботката Кортана ?!
Автор: saankii Категория: Хоби   
Прочетен: 4887 Коментари: 13 Гласове:
6

Последна промяна: 06.08.2015 20:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
      ПРОЗРЕНИЯТА НА    МОЯТ “ЛЮБИМ“ ЧАТ БОТ   РЕЙ , ЗМЕЯТ на КОРТАНА ........

                   
16:00 часа!
Събудих се и рекох да побутна нещата...
Внедрявам iFrames в сайтове, на които ти вече имаш доверие...
/iFrame - „inline frame“ - внедрен кадър – HTML, даващ възможност една уебстраница да се вгражда в друга/...
Аз хоствам Моят Атакуващ Сорс на VPNсървър в Канада, но слайдвам в сайтове, на които Ти имаш доверие - блог.бг например!

Въвеждам iFrame и той те препраща към МАТ, а Ти си мислиш, че си в... любимия си блог...


17 часа!
Фейсс работи И за Кракерите...
/нали някои Ви обясниха що е Хакер - скоро аз пък ще Ви разкакажа как не е вярно/

А съм онлайн и им предлагам открадната информация...
Има десетки хиляди Мessage Вoards на които всеки би могъл да продаде или купи Вашата Самоличност и Данни!!!
Това е вече толкова елементарно, че за Теб Аз е мога да взема почече от 2$!!!
/за Българите както сме с тънък шлифер - 50 центУрИоНа! Но на Мен /ли?!/ ми стига - за 10 часа Аз! /ли?!/ съм събрал поне 2-3 хиляди Самоличности!
/изкарах си парите за месеца! - 1000-1500$ за 10 часа си е цифра, ъхъъм.../

18 часа!
Дойде време на Google...
Използваш ли ГълГъл?!
Можеш ли да си представиш живота без него?!
/отговори си и се замисли - много е важно!/
/нима онзи ден не показах елементарен начин да се ебаваме с ГълГъл, дори и след бавното 48-часово индексиране?!/
iFrame го мятам направо и наготово в ГълГъл Докс примерно или подобните...
/представи си имплантирано в Джобс.БГ... - оттам чрез СВ-то идва да ти гостува.../
"Ламята Стефка" - тоест Моят БОТ е вече при теб...
Остава му само да чака да се логнеш в... Електронното си банкиране например...

Рей
/Терцостояшчий/



Гласувай:
7



1. saankii - тъй като аз пък работя само с факти....
05.08.2015 09:26
ето публичното “признание“ на Хай Гуруту
Гл Аниматор на блог .бг. ,който
снощи се “скри “ и избяга от“ умната“ дискусия
по Темата за МС и личните данни ......
хм ?
цитирай
2. saankii - бай ЧУ , поредното ми стихо е готово , “сварено“ от снощи..
05.08.2015 09:37
но ,нали разбираш ,имам си приоритети....
....
цитирай
3. milady - живеем “по ръба “ ...
05.08.2015 10:06
всеки ден ,всеки час ,
за всеки метър земя се води
ожесточена борба между злото и Доброто...
в нашия прекрасен свят ...
доктор Морган Скот Пек
цитирай
4. bryunetsnakovalnia10 - Под предходният си постинг,
05.08.2015 10:56
както обикновено, виждам, че се опитваш да вменяваш НЕистини, Юлке. Имам предвид, че твърдиш, че съм се бил покрил снощи, а това е точно обратното: Ф не откликна на предложения „двубой“.
В 23:30 както бях казал - аз бях на линия - има оставен коментар под неговия постинг, който още чака одобрение, но аз вече се убедих как се водят диспутите, така, че има ли смисъл да продължавам…
Какво направих, за за защитя тезата си:
След 23:30 първият излязъл постинг беше на Борн - прочети коментар първият ми коментар под неговия постинг:
http://born
След това погледни, че 17 мин. след излизането му - на коментара ми иде реч, от 23:35 часа, в 23:52, постинга на Борн е вече наличен „гласово“ в последния мой:
http://bryunetsnakovalnia10

Какво повече да говорим?!
Ф ме хвърли в тъча с това да си общува с теб с празни приказки, а на това, което ви показвам, ако му казваш оттегляне от моя страна и несразяване…

ПС: И кои са имената на тримата руски супер-юристи, които са изказали твърденията за лицензното споразумение?! М?!
Щото без имена отново си е мрън-мрън от страна на хора, които просто са комплексирани от успехите на МС и невъзможността да ги ползват рационално.
(за Вас с Ф говоря и с това не целя да Ви обидя - просто такива са фактите)
Ето, заповядай още един факт как стоя аз зад твърденията си и го сравни с вашите:
https://www.youtube/watch?v=9iScCKjoVTQ
цитирай
5. milady - уважаеми Георге, аз никога Не говоря Неистини, и не се покривам...
05.08.2015 13:26
напротив.../ този Пост е подплатен с твой монолог !
Ако ,Ти все още не разбираш за какво е нашият спор,
то по добре би било, да се оттеглиш с достойнство, и
да си намериш професионален ИТ сайт ,а не да
смайваш тук Публиката с твоят “гений“.

пс .Ти си маниак/ който умира за Фокуси ,секретни операции,
и технологични “игрички “ за Пубертети...
а, Тезата ,която Аз защитавам / на 4мата Юристи/ ,
е в сферата ма Право ,Морал, Етика , Култура
и...в крайна сметка ...Философия на живот ...
Благодаря ,че още ме четеш .
цитирай
6. saankii - тъй като Гошо говори винаги без да слуша/ и чува/
05.08.2015 15:36
да си повторя комента и тук...

инженер гого, твоите коменти не са по темата / МС и Кортана / и кражбата на Л. Данни ...
15:19
не ме касаят твоите техн.“фокуси„
и скандалите с инвестора ..
затова ги изтривам...
/ не трупам илюзорна слава /
цитирай
7. f873 - ". . . Какво повече да гов...
05.08.2015 16:46
bryunetsnakovalnia10 написа:

"... Какво повече да говорим?!
Ф ме хвърли в тъча с това да си общува с теб с празни приказки, а на това, което ви показвам, ако му казваш оттегляне от моя страна и несразяване…"


Е то няма и нужда, от два коментара направи клюка. :)
цитирай
8. saankii - Гогоо, Френд ф не е Единственият умен мъж в моя живот. За разлика от твоя скучен селски бит ...
05.08.2015 19:32
f873 написа:
bryunetsnakovalnia10 написа:

"... Какво повече да говорим?!
Ф ме хвърли в тъча с това да си общува с теб с празни приказки, а на това, което ви показвам, ако му казваш оттегляне от моя страна и несразяване…"


Е то няма и нужда, от два коментара направи клюка. :)


пс . Разбирам злобата и завистта ти....
но, ти сам се провали / майстор си ;)

цитирай
9. bryunetsnakovalnia10 - Юлке,
06.08.2015 00:52
за каква злоба и завист говориш бре, жена?!
Впечатлението е, че точно ти попадаш под влиянието на такива "страсти", защото моите тези ги защитавам издържано, а ти си като развален грамофон.
Колко пъти само копира този ми постинг, че дори в затвора ме пращаш с него.
Това, Юлке, е писано преди повече от... май станаха 4 години.
И както виждаш още не съм минал през затвора.
Бааси неосведомеността и неразбирането на нещата /особено пък от законова гледна точка/.

За изтриването на коментарите ми:
Изтри ги защото не ги разбираш и според мен се комплексираш.
А те даваха Познание.
Утре сутринта ще се пробвам да ги възстановя /ако не - ще ги напиша наново/ и ще ги дам отново на Блогърите.
Защото както писах /и дано той допусне океанословните ми коментари/ при f873 "блог.бъг е" са създали една тъпанарска мета-цензура, която е смешна и жалка.
Но повечето блогъри нямат по-задълбочени компютърни познания и това внася неудобство при общуването тук.
А от коментарите ми поне някои щяха да разберат как да заобикалят тази мета-цензура, ако не ги беше изтрила.
Не били по темата.
Че то идиотизми могат ли да имат въобще някаква тема?!

Естествено, че съм схванал, че не говориш за технологичната, а за правната и морална страна на нещата.
Но, че ти имаш най-малкото право да го правиш, това не ти ли минава през главицата?!

ПС: Чета те от време на време, да, какво лошо?!
Нима ти не ме четеш и препрочиташ?!
Ето това е разликата: аз поглеждам понякога какво ново е сътворил брилянтния ти ум...
А ти се ровиш в неща, писани от мен преди години, взаимстваш мои фрази, които често не разбираш и не използваш на място и прокламираш някакви смешни каузи, използвайки някакви несериозни и смехотворни източници и доводи.
цитирай
10. milady - Гого ,ти си Зомби с мисия/ ха ха/ сега го измислих/ и, НЕ те възприема Никой насериозно.
06.08.2015 08:13
9. bryunetsnakovalnia10 - Юлке,
00:52
за каква злоба и завист говориш бре, жена?!
Впечатлението е, че точно ти попадаш под влиянието на такива "страсти", защото моите тези ги защитавам издържано, а ти си като развален грамофон.
Колко пъти само копира този ми постинг, че дори в затвора ме пращаш с него.
Това, Юлке, е писано преди повече от... май станаха 4 години.
И както виждаш още не съм минал през затвора.
Бааси неосведомеността и неразбирането на нещата /особено пък от законова гледна точка/.

пс. твоите технически лекции/ могат и да правят впечатление
на некои скучаещи 70 +, но за мен са от пусто в празно...
ЛУдко, Ти затова нямаш нормален живот ,и “предпочиташ“
Чат Ботката Кортана ....
нашият Спор е фундаментален , и няма да има скоро край.
ХУманизъм срещу ...Трансхуманизъм ...
АРе ,бегай си лафи с ..КОртана ..
и, Бога на ИТ да ти е на помощ ;))
....Ф873 е прав/ имаш сер.псих .отклонения /
цитирай
11. saankii - ако некой от пенсионерите ..още не е чул ,да повторя ..
06.08.2015 08:26
Тъй като от ГОГо ДемаГого, не чух само едно...
най важното... От къф зор му е нужна тъз КУРтана ??
И ,защо не даде отговор по етичните проблеми на лицензията на МС !?
Аз съм Човек ,и ползувам ТЕХН.прогрес, но не желая / и няма да разреша/
Технологичните Гиганти , да ми “крадат “живота .
Освен ,че правят милиарди на гърба на зомбираните потребители..
цитирай
12. marmalady - Гого, на Лъжата са нужни многооо океано/ слова ....
06.08.2015 08:41
но , за Истината са нужни само ..две ...
I am free :)))
цитирай
13. mara886 - гошкаа ,мара от Кърджали ....
06.08.2015 09:17
Хубо ти го рекна ...
изтрий си първо засрания фейс у блога ,
и тогава давай акъл на “необразованите “ техн...
горките потребители на библейска възраст ...
амин....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saankii
Категория: Хоби
Прочетен: 1778792
Постинги: 585
Коментари: 3415
Гласове: 3254
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930