Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2015 09:00 - madame tera !!! O, mon Dieu !!!
Автор: saankii Категория: Хоби   
Прочетен: 1794 Коментари: 5 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

            

 Колеги,тъй като мадам тера е на почтена

 възраст, и освен това е ревнива “следовница“

на Световната, Европейска и бай Ганъовска

Култура.. и  халтура ,ще и обърна “нарочно“

Внимание…“ следовница “ …...

ама ,4е дума  избрах /хъхъ/ .ще се опитам

въздържано,  да и  изложа и моята гражд.

блогова позиция . Ок ?
Мисля ,че имам това право ,така и така

умираме  от скука  /заедно/ ,ще отделя 2 часа

от безценната си лятна фиеста …

Най първо искам  ,да задам открито моят въпрос пред уважаемата Публика .

Мадам, след като аз съм публична т.е . идентифицирана персона поне от 2 год. тук ,

в платформата  на  блог бе ге , и  заставам

винаги зад своето мнение ,и ..каламбури макар ,че това е Чат, бай дъ уей ...

/ ако ме разбирате правилно.../
И, след като вие сте анонимна и скромна
блогова елементалка , искам, да попитам :
Вие ,мислите ли ,наистина ,
че ние с вас сме равни ?

Тъй като не обичам празнословие ,мога и да се докажа .Върнете си “машината на времето“ назад /около/ 2 г. ,и обърнете,моля внимание на моите коменти/имам и пост/
по повод вашата персона .След вашите злобни
и груби “закачки“ относно моята Личност,
вие се опитахте, да ме злепоставите и дискре
дитирате. Що за първични реакции ?
И това ,без ни един обиден намек
от моя страна към Вас ....

пс.
извинете ме , мога и с две думи ,да приключа
но, вие се държите надменно и арогантно, а се
възмущавате на моето поведение...
Е, мадам, няма как, да сме равни ,и няма
никога ,да бъдем..
аз съм воин пътешественик ,и изследовател,а
Вие сте просто една застаряваща....сводница.
Благодаря за вниманието ,апропо !
Юлия





Гласувай:
5



1. milady - да “влезеш“ в анонимен чат ,и .....
18.07.2015 09:19
да се държиш патетично.....
аз намирам за ужасно без/срамно....
да не говорим ,колко е ....еснафско.
Вън Чалгария от България ........
цитирай
2. min4o - Мадам Тера,
18.07.2015 09:25
е поне с 15 години по-млада от теб и доста стаж в блога преди теб. Ти никога не можеш да бъдеш равна с нея. Познай защо?
цитирай
3. milady - минчо Ефенди, Ош гелдин ,аркадаш !
18.07.2015 09:35
не съм тук ,за да се доказвам ...
а ,ти ?
;))
цитирай
4. milady - по принцип не дебатирам с БОТ/ове и ОПО/ве , колега минчо .....
18.07.2015 09:38
min4o написа:
е поне с 15 години по-млада от теб и доста стаж в блога преди теб. Ти никога не можеш да бъдеш равна с нея. Познай защо?


пс оставям те на безпристрастната блогова критика ..

цитирай
5. marmalady - минчо маймунчо ,
18.07.2015 09:53
скоро ще правим конкурс за най готина ,баба ...
ще намерим и за теб една пекана , като баба тера ...
имаш ли ТВ в ....каруцата ;))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saankii
Категория: Хоби
Прочетен: 1767207
Постинги: 585
Коментари: 3415
Гласове: 3254
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031