Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2015 14:01 - Публично Извинение !!??
Автор: saankii Категория: Хоби   
Прочетен: 3612 Коментари: 10 Гласове:
6

Последна промяна: 22.06.2015 14:55


 
            Брава ,Георге ,не знаеш  Ред ли ??  Сега Очаквам/е ,да  изредиш твоите 
            всички  прегрешения  ТУК , и  Блогър/К/ите ,които си  тормозил/  не са  малко /.
            Имаш  думата в моя блог, Г. Стоименов  Гевечанов  / нали сме   добри познати / .
 
                   (Публично извинение)

Дойде време за публични извинения.
Спрямо хора, които съм използвал.
Спрямо други, които съм обиждал.
Спрямо трети, които обичам, на които държа и искам те да разберат цялата Истина за това ми поведение.

Спрямо медии дори, които съм използвал, обиждал и им дължа извинение, тъй като не тая лоши чувства към тях и не съм бил ръководен от користни подбуди, напротив.

Дотук добре.
Какъв е проблемът?!
Проблемът е, че най-ефективно извинението си бих могъл да поднеса в постинг, тъй като обстоятелствата изискват извинението ми да е публично, а постингите ми не се визуализират. Следователна, за да стане това извинение достояние на касаещите ги, би следвало евентуално да давам изрично насочване към него.
Дотук също добре.
Но остава проблема, че, за да бъде едно извинение ефективно и поне според мен правилно поднесено, то трябва да стане достояние на кръга хора, пред които са били засегнати въпросните субекти на извинението.
Това вече е проблем.
Проблем, тъй като те доста, а да не говорим, че аз нямам дори идея колко са и кои са.
Но проблемът не е голям, тъй като е само въпрос на добра воля, Вие, отговарящите за определени функционалности на блога като платформа да разрешите
, тъй като е във възможностите Ви не изисква никакво усилие и освен, че се явява типично Ваше задължение, ще Ви направи чест и засвидетелства уважение.

И аз искрено се вярвам във Вашата разумност и мисля, че ще го направите и то в разумни срокове и с нужната доза професионализъм.

С уважение: Георги Стоименов Гевечанов / Панагюрище 



Гласувай:
7


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. saankii - не съм чувала досега такъв РЕВ...
22.06.2015 14:03
Не само Tи имаш БАН, колегатa .....

нагъл Селски МногоЗнайко...
когато аз имам Банн е кефф, нали...
да си развяваш наглата усмиффка тук...
и ,да създаваш интриги/ дори със семейни дами !!
но ,когато ти кажат истината ,и те накажат ...охххх...
Всички сме...мнооогоо лооошии..
без гошето......
цитирай
2. milady - нали си ХАЙ ХАЙ НАНАЙ...и имаш 2, 3 Лични Платформи, 100именов ?
22.06.2015 14:27
Айде ,дай малко Конкуреншън, бай ганъо. Ама, на чужд гръб е кефф ,нали?

цитирай
3. marmalady - аз нали ти казах ,ма Саанкии...
22.06.2015 14:38
тоз Нахал 100 пъти ша та купи и продаде/ с тъпа усмихвация на лице / ....
опичай си акъля !!
още преди 2г. го казах и написах.
“долу ръцете от силвия “
milady.blog.bg/
цитирай
4. saankii - такова нагло и самовлюбено “свинско в собствен сос “....
22.06.2015 15:12
може само в Интернет да пробие....
Митоман и Манипулатор,който обижда , клюкари ...
и трови хората посред нощите /и анонимно,също /
Има достатъчно свидетели...
За Бога ,Инвесторе, дайте го на Съд този.
цитирай
5. bryunetsnakovalnia10 - Благодаря за дадената дума в твоя многопосещаван блог, Царице на Логиката.
22.06.2015 21:37
За разлика от теб, която се "прокрадва" анонимно, смея да кажа, че винаги посещавам хората така, че те да го видят.
А сега същественото:

БЛАГОДАРЯ ТИ ЗА ТОЗИ ПОСТИНГ.
С него от само себе си ми се разрешава проблем, който не се напъвай да синтезирашкой и какъв е, защото както вече казах си "Царицата на Логиката".
Ще го разбереш по-късничко във времето и се надявам тогава да не си изядеш дипломата по психология (която естествено нямаш де).

Още веднъж БЛАГОДАРЯ и поздрави.
Георги Стоименов /без уточнението "Панагюрище"/

ПС: Юлия,
"извинението" ни най-малко не визира споменаваното от теб лице.
Да не говорим, че там няма какво да се извинявам, напротив.
Дори няма да говорим, че изобщо не си разбрала смисъла на постинга.
Факт е обаче, че едната му цел е постигната.
Убеден съм, че е въпрос на време да бъдат постигнати и другите две.
А той, постинга, е обвързан с два мейла, последвали го. Както и последвал го телефонен разговор и предстояща утре среща, а вече и нов ангажимент.
Така, че, мила - логиката не ти е силната страна, сори.
цитирай
6. milady - георге, знаех си че ще напишеш 33 реда ..без да кажеш нищооо....
22.06.2015 22:01
а ,моят въпрос беше само от 5 реда........

Защо манипулираш блога с техн средства?
защо имаш десетки НИКимена/ скрити/?
Защо преследваш самотни и наивни дами
над средна възраст в блога ?
А това по долу е личен въпрос ...
Кой ти дава право ,да публикуваш моя
личен адрес, Ай пи, номер на ГСМ, месторабота?
Това е подсъдимо и твоята “психопатска мания“
за преследване ,контрол, и изнудване/ съдебно/
ще ти изиграят много лоша шега ..
без поздрави / Юлия
цитирай
7. saankii - не зная, дали някога тук ще има метамодерация !!! що за Йезуитски похвати/ хаха/ ....
23.06.2015 12:13
но, добре ,че имаме поне лична модерация, колеги.
признавам си, трудно се издържа демагогията на гого ....
за което, моля да ме извините ..

пс . Спри да публикуваш адреса ми ,Георге Гевечанов, за
да не се наложи аз да изпращам твоя на господин Саанки...
ведно с документи и..снимки
/ каквото повикало, това се обадило/ .
цитирай
8. milady - anin, не допускам анонимни коменти...
23.06.2015 13:00
освен това ,ти си скучна клюкарка /без лично творчество / ,и ...личен живот ..
затова и те “отписах“ .....
запомни, Истинската Жена не търси и няма приятелки ...
камо ли пък ...виртуални, анчееее....

скучна си ми, досадна, предвидима и..банална ...
а ,и не гледам ...ХолиУдски Сапунки за възрастни.
Бегай за здраве, милаа ;)))



цитирай
9. saankii - гошоооо , ти не си БАй Ганъо ..ТИ си Негов ПРототип ...
23.06.2015 20:12
мога да напиша 55 страници лаическа Студия за този Образ...
нищо ,че нямам мнооогоооо дипломи ,като теб и Саанкито /хахахах/
утре ще те изненадам...просто си ми любим “герой“;))
цитирай
10. saankii - eто го ПомпаДУР , без Помпа у Гъзо ,не можее да спи... ....
26.06.2015 21:00
без помпаа у ГъзО..не може да спи ...

14:45 - Моят първи постинг тук ;)

Автор: divergent Категория: Лични дневници
Прочетен: 228 Коментари: 0 Гласове: 4
Последна промяна: 16:30
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saankii
Категория: Хоби
Прочетен: 1775723
Постинги: 585
Коментари: 3415
Гласове: 3254
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930