Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2015 20:39 - Късен критичен пубертет ....
Автор: saankii Категория: Хоби   
Прочетен: 2445 Коментари: 6 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
             10.06 13:03 - Постинг с продължение Автор: bryunetsnakovalnia10 Категория:Забавление   image 
Прочетен: 702 Коментари: 7 Гласове:  5  
  imageimage
 /този Пост, тази сутрин имаше нормалните 70 прочита/ за  24 часа / !!??  
           Настоящият постинг ще Ви "разкрие" как работят "професионалистите" от "Инвестор".
Но това ще стане... утре например, защото сега трябва да излитам за бачкане.

А, да, да не забравя да кажа:
Под този постинг ще помоля да ДРАСне всеки, който в момента има някакво запитване или възражение до/спрямо администриращите блога, защото те казват, че от наша /на блогърите/ страна, има много запитвания и т.н. и мноого работели по тях.

Както и да не забравя да кажа нещо още по-важно:
В петък, към 19 часа, ще дам дата и координати за блогова среща.
Почерпката естествено е от мен - от Вас се иска само да присъствате и който му е по воля - да поговорим за това, което написах по-горе.

Това е засега от мен! - Лек и успешен ден на всички.“

   image
   Парт .секретар на Партията на  Обидените Блогъри 
    Жорж  Помпадур О"Първанов  в офиса  .

Саанки ,идвай помагай ,ма жина!

не моем го запрем туй мултимъш..

инак, аз ша подходя отвесно и

категорично/ както винаги ;))

30€ месечна такса за блог бе ге то.


Мили  колеги ,аз  това го кръстих

Късен критичен пубертет …

да седнеш на 45 ,да подреждаш един сайт ,

с 98% анонимници ,че и Световната Мрежа,

трябва  ,да си  тотално  превъртял ,след

като е видно ,че дори с жена си/ първата и

последната/ не можеш, да се оправиш……

Този е Най големият митоман и кинаджия  

по всички меридиани и географски ширини...

а,аз съм Джули ;)))

https://youtu.be/TFRbWJ5DA1Q

Best of Simon O’Shine -trance music mix



 


 



 



Гласувай:
3



1. bryunetsnakovalnia10 - Ииии... понеже ми дадоха линка, че "ме засягал" - та да ти кажа:
11.06.2015 20:56
Юлке,
в организма ти са в ход сериозни физиологични промени, но те не са болестни. В етап си, през който минава всяка жена. Някои жени обаче доста трудно понасят този етап и често той е доста мъчителен за тях. Нарушена е тяхната работоспособност, стават нервни и дори развиват психози.
/обърни внимание на последното/
Имаш редуване на топли и студени вълни, които са доста мъчителни?!
Спокойна бъди и не се коси.
Избягвай храните и подправките, които действат възбуждащо върху нервната система - алкохол, силно кафе, силни подправки, лютиво, кисело, солено...
Употребата на месо също трябва да го ограничиш.
За въглехидратите пък да не говорим!

С две думи:
Мила,
не можеш да се възползваш от почерпката не само заради разстоянието, а и заради периода, в който си.
Това донякъде успокояващо /че не ще присъстваш иде реч/ за нас.
Лошата новина за нас, нормалните блогъри е, че периодът трае от 2 до 6 години.
Леле-мале - по средата си!
Още 3 години ще трябва да те търпим.

ж
цитирай
2. milady - гоошее ,добре дошъл ,бре ! Аз съм преминала успешно и пубертет и ..климаккс ,нооо...
11.06.2015 21:08
“ Предложения и препоръки от моя страна имам още десетки. Но засега не ги излагам, защото ми се иска да ги поднесе друг, а аз да се включа и накрая ги оформя професионално издържано и мотивирано.
Смея да твърдя, че и в качеството си на хай-технологик, и от позицията на опита в сферата д десетки форуми и блогови платформи по света - бих могъл да го направя наистина професионално и издържано.“

Колега хай техник, при теб колелото се върти на Наобратноо...
на 45 хай тех майсторите се пенсионират милионери /поне / на Хавай.
защо не си гледаш многобройните платформи и сайтове, които
стопанисваш /по Света и у нас, след като дори сносен английски нямаш ?
За руския не споря ..Ние тук сме безработни и бедни лаици.......
Не заслужаваме дори твоите “хай прозрения“ ,камо ли Почерпки / ххахаха
Я ,прати Фалкона ,да ме вземе, ша донеса мезета ...

Добре ,че съм АЗ ,Гога , че стана известен ,за 33 път го казвам...


цитирай
3. milady - гоше ,още не си ми коментирал поста,и Хоопп ,скачаш ,като маймуна на друга Тема ??
11.06.2015 21:21
milady.blog.bg/.../who-wants-to-live-forever.13660.


3. bryunetsnakovalnia10 -
Юлке, сериозен съм със задаването на въпрос, който е:
03.06 17:15
По воля ли ти е или не да поведем една дискусия тук по темата?!
Виж как учтиво те питам, за да не кажеш после разни, както под бале или предатора.

Аз ще се съобразя с твоята воля.
Искам да кажа само, че с ИС /защото ИИ беше трансформирано в ИС, тъй като ИИ било плашещо/ съм доста навътре.

И като казвам доста - наистина доста.
Най-малкото Божидар това ще учи и в последствие работи.
Така, че - ти реши и кажи.
Аз казах ще се съобразя с волята ти.

Поздрави!
цитирай
4. bryunetsnakovalnia10 - ОК брее, Юлкее - ще ти ДРАСна още едно коментарче:
11.06.2015 21:58
/надявам се да е изчерпателно/

На 45, Юлке, аз работя за Удоволствие!
И всички мои Приятели го знаят и повечето казват, че съм луд!
Ти, Мила, изобщо не ме познаваш и не знаеш положението ми.
Мога да те купя колкото пъти поискам, но това е просташко.

ХаваИ! - Така се пише, Юлке!
ХаваИ!
Това, че се пише ХаваЙски острови, не означава, че се пише ХаваЙ.
Не съм казал, но пак повтарям: ХаваИ!
ОК?!

За езиците...
Ами ОК - ще се опитам да уредя делото да се води на английски, немски, испански, румънски или руски, че да видим кой повече езици знае.
Но да се изфукам (Санкии, естествено:)): Освен поназнайването на въпросните - зная почти отлично още 4, Юлке.
Да ги изброя ли?!
Ако се обзаложим, че ти една "думичка" не знаеш на нито един от тях - ще го направя.
Аз залагам две къщи и един /нов, от след Нова година/ апартамент. А ти?!
Повтарям: АБСОЛЮТНО СЪМ СИГУРЕН, ЧЕ ТИ НЕ ЗНАЕШ ДОРИ ПО ЕДНА ДУМИЧКА НА 4 ЕЗИКА, КОИТО АЗ ВЛАДЕЯ ПОЧТИ СЪВЪРШЕНО.

Ти си ме направила известен?!
Та дори и тук, в блог.бъг е?!
"Не ставай смешна!"
/остани си в климакса/

А от дискусията за ИИ или по-точно /вече/ ИС се отказах.
Или по-точно - ти ме отказа.
Какво да говоря с човек /теб визирам, да/, който дори не знае абревиатурите какво означават?!
Научи ги и ще поговорим.
Дори до Москва може да отскочим с "Чесна", Юлке.
"Чесна". На И.И. - колкото и да си копирала от профила ми терца - пропуснала си, че имам Приятел /съгражданин/, който има частна "Чесна".

Ъхъъм...
цитирай
5. saankii - гошкоооо ,знаем че в блога си по по Най Най....
11.06.2015 22:16
ама ..НАНАЙ, и поздрави от Хавай ;)))
както каза колегата БП
прави се интересен на поредното Саанки ,с поредната дежурна поема..
след поредните 9 г. безбрачие и НЕдоебия , смешен дърдорко....
... дето Никой не го знае ,какво работи?
за абревиатурите Също лъжеш ,както винаги...
ама, те досрамя от широката публика ....
бил многоо навътре гого..с ИИ , СИ..
т.е Изкуствения интелект ...
А з пък имам Телепатия ,гоше и ти чета маниашките лудости
преди още ,да ги напишеш.........
Аре , бягай ,се оплачи на Дедо Поп...
цитирай
6. bryunetsnakovalnia10 - "ИС", Юлке, "ИС" - не "СИ".
11.06.2015 23:24
ИзкуственияТ интелект се пише в конкретния/т/ хи хи хи случай.
Пълен член!
Ама какво ли разбираш ти от... членове.
В БГ език - да не помислиш ся, че за друго говоря...
Казал съм пределно ясно какво работя в момента: Инженер по поддръжката на ГАПС и РС /на български, моля/ в най-големия в бранша си производител на нещо си съм.
Дразни те сега, че не знаеш къде точно, признай си.
Изброих ти държавите, в които имаме производствени мощности.
А, Юлкеее...
А ти са пофала:
Заплатата /не, че ми дреме де/ почти ми я удвоиха.
И да ти кажа, че за колкото работиш ти в Джермънито - за толкова вече доста хора работят и в България.
Е... разликата е, че там тези пари получават санитарки като теб, а тук високо квалифицираните кадри, но това има ли значение?!

БП си го разшифровах. От там ти е копи-то - щото ти нещо свое и готино не измисляш... Но да попитам /щото нали съм ПРОС/ кой е "Дедо Поп"?!
Светни ме и се юрвам да му се оплача.

ПС:
Цитирам те: "ама, те досрамя от широката публика".
ВъпроснияТ ти постинг има 159 прочита...
3 са мои...
Нека твоите да са 10 /а те са повече/...
Една блогърка е надникнала в него 38 пъти...
Други седем - по 5-6...
С две думи: постинга ти е прочетен от около 20-тина човека.

Ти на това му казваш "широка публика", така ли?!

Да ти имам разбиранията за широта...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saankii
Категория: Хоби
Прочетен: 1775202
Постинги: 585
Коментари: 3415
Гласове: 3254
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930