Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2015 15:35 - Здравейте , БлогоХолици ......
Автор: saankii Категория: Хоби   
Прочетен: 1683 Коментари: 3 Гласове:
5

Последна промяна: 22.05.2015 15:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

                 19.05 21:21 - ХайдПарк ,или....ХeйтПарк !!/ проследете  автор: milady категория: Тя и той   image 
прочетен: 36 коментари: 0 гласове:  4  
последна промяна: 19.05 22:56 
 
 
  Искам  да се изкажа накратко и културно... ..ако изобщо е възможно това тук и сега ....
и, без да визирам никоГО.Чу ли ,Гина ?? Защо хората полудяват ,като влезнат в тази блогова Геена /риторично/... Аз знам отговора / може би и вие / ,но и аз съм най нормален човек /т.е.бъркам/ .Апропо убедена съм, че„навън “сте / по/ нормални ,колеги ! Тук всеки се разтоварва,this is a chatt, isn"it ?
Donner Wetter ......както казват пиратите.. Гръм и мълнии / превод .................
Не ,не позирам,нито интелектуалнича, но все пак, това място стана много сходно на наркоманско сборище/ и поведение
..замислете се, дори те не се обиждат на...
“ти си по голям наркоман“ !!
..............допреди 2г. , аз 
само четях този сайт, беше ми много интересен има много и различни теми и мнения, а ми липсваше /и липсва/ бълг.език .... ........................................
Виж на авторите не отдавах особено внимание ,камо ли лично ,защото бях емоционално ангажирана .Ее, нали съм авантюристка ,рискувах и позволих на ...един “отявлен“ блогозависим да ме прилъже тук ,за да си прави долните интриги,и да има ..публика, разбира се .
Ее, няма лошо ,аз трупам опит.....
Затова сме тук на Земята ,нали Саанки...

пс. бъдете винаги критични,
моля ви......
даже и към мен....
Джули /намиг/
:):):)




Гласувай:
5



1. saankii - Буля Гана от ЕВропата , как мое си чак толкоз Тъпоъгълна, че и с менторски тон !!!
22.05.2015 15:47
КОй та пита ,ма како „какво правиш преди “блогуване ,след “блогуване и...
по време на Ибане ,а !!?

пс Като сте се сбрали два Балкански Реотана
на пъпа на ЕвропатЪ, поне си купете една НАВИ с/ма ,
или един ТАБЛЕТ за 119 € от АЛДИ............
И не са пръй на интересна и търсена ,ливадо ...
100 дни та няма ,не чух някой да “реве “ за теб ..
сядай си на Д Ъто и са образовай ,Гиноооо....
по тъпа си от даскала / а ,на бас/ .........
цитирай
2. saankii - само я послушайте ....Гана /хеххеех/
22.05.2015 15:48


“Знам защо - седя на лаптопа и докато чакам (нещо) си пиша тук...
От няколко дни съм навигатор на моят любим човек, защото само тази седмица има 3 важни срещи на различни адреси, а тук да идеш на адрес е доста сложно. Аз следя на компютъра движението и ако има по-кратък път просто пиша къде как и с какво...

Докато се предвижи от една точка до друга, аз имам 20-30 минути изчакване и през тези минути се вкарвам във филма "блог.бг" :)
Много пъти съм влизала тук, за да си изчистя главата от латински термини на съставки на лекарства, козметика и др. , свързано с работата ми. Трябва да призная, че да пишеш в блог.бг е доста сложно.“
цитирай
3. milady - Гинкее ,ако не ма слушаш ,ша та давам на Торбалан 100именов....
22.05.2015 19:11
Лавъря Търсача на Простотията ....

Он има Ги Си Ем ,Хай Пи , ПрОКси ....
и СОРС / бааали му мамата ,кой туй последното....
ха ха хаааа.....

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saankii
Категория: Хоби
Прочетен: 1766993
Постинги: 585
Коментари: 3415
Гласове: 3254
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031