Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2015 10:17 - Колежке Хлорис ,дръжте се малко на ниво ...
Автор: saankii Категория: Хоби   
Прочетен: 3638 Коментари: 10 Гласове:
9

Последна промяна: 16.05.2015 23:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
          Спрете с тези истерични пози.Имате Права ,застрашени са .Действайте ! 
                10:14 - колежке Антоанета Йорданова/ не бъркам ,нали ? Разбирам вашето състояние и емоционални проблеми,
както тук в блогосферата, така и в Реалния живот.
Кой днес няма болен у дома ? Преживяла съм го , 
и децата ми също. Справихме се заедно!!
Искам ,да ви дам приятелски съвет.
защо не използувате тел 112 
За територията на области София-град, София област, Перник, Кюстендил, Благоевград – жалби се подават към Районен център 112 - София на адрес :
112-rc-sofia@mvr.bg

пс . Лицето Георги Ст.Гевечанов е опасен Враг .
Не може да го стреснете с Постинги по 3 пъти на ден.
Успех ви пожелавам .
С най добри чувства 
Юлия П.Тодорова 
 

Коментарът чака одобрение
Постинг: На вниманието на всички-временен постинг
Автор на постинга: hloris




Гласувай:
9



1. saankii - стига пируети пред Огледалото .Защитете се ,ако сте невинна ! ако ли не “Бозата“ вкисна вече отдавна
15.05.2015 10:22
10:14 - колежке Антоанета Йорданова/ не бъркам ,нали ?
Разбирам вашето състояние и емоционални проблеми,
както тук в блогосферата, така и в Реалния живот.
Кой днес няма болен у дома ? Преживяла съм го ,
и децата ми също. Справихме се заедно!!
Искам ,да ви дам приятелски съвет.
защо не използувате тел 112
За територията на области София-град, София област, Перник, Кюстендил, Благоевград – жалби се подават към Районен център 112 - София на адрес :
112-rc-sofia@mvr.bg

пс . Лицето Георги Ст.Гевечанов е опасен Враг .
Не може да го стреснете с Постинги по 3 пъти на ден.
Успех ви пожелавам .
С най добри чувства
Юлия П.Тодорова

Коментарът чака одобрение
Постинг: На вниманието на всички-временен постинг
Автор на постинга: hloris
цитирай
2. milady - къде бърка мъжът с чука и наковалнята , и защо
15.05.2015 10:35
.....Всички НЕдолюбват Гого ?!!

14.05 13:40
1. blondinkas4uk09 - Хлори,
12:23
във връзка с коментарите ти от предишния постинг: не е необходимо да даваш на никого паролата си. Едва ли ЛС са по-различни от това, което се вижда и под постингите ти - обиди и заплахи. Но... да не забравяме: това е стратегия, тактика :)... я да видим сега накъде ще ни понесе сценарият? :) :) :) И ликувай: Ние сме част от световния заговор! Горките хора дето не са в Блог.бг, ще пропуснат исторически събития!!! Срутването на Блог.бг, срутването на Интернет!.... Хлори, ами ако вземем с теб и се самоубием в резултат на психически тормоз наложен ни от Интернет потребители - борци против виртуалния психически тормоз???? Просто съм притеснена за имиджа на борците, не за друго! :) Приятни забавления от мен, филмът е прекрасен, като изгрее луната пак ще намина! :)
цитирай
3. mara886 - натаковала си Хлорката ..флъорката....
15.05.2015 12:28
Булка ,виж ко сеа.....
Знаем 4е ,си луднала ,ама поне
засрами са малко/ болен син имаш !!!




спасявай се ,тук няма пари и Ебън.....
да не говорим пък за Дружба ,ЛИбоф
и..бла бла блааа...


цитирай
4. saankii - Хлорке Тролке ,що така.....НЕсолидарна си към мен ,хм?
15.05.2015 12:37
нали знаеш ,кой /си / трий Коментариите ...
и Постовете , пардон Чаршафите ..........

???????
цитирай
5. blondinkas4uk09 - Eй, Мармаладка,
15.05.2015 18:58
кога шъ изпрашташ Ромео-то, че мойто сиганин малко даде фира теа дни. :)
цитирай
6. saankii - ре 6/ блонде ,ма шугър....викам , да не те обидих в навалицата ,мила моя ..
15.05.2015 20:48
ти си ми такова нежно ,крехко цвете ....
ОК ,Къзъм ,ко шъ даваш за Тоз пИч Ромео
аз ,кът млада булка умиргаам за 1 кило Кюстендилска Хрущялка ..
давам Всичкооо....
;))))
и по пълна ЛУна ша та чакам у скайпЪ ....
цитирай
7. blondinkas4uk09 - A, бре,
15.05.2015 21:21
какъв скайп, бе, Мармаладка, сега е модерно да ме призовеш в съда, не в скайп. То за Скайп нямаш грижи, аз съм винаги там, само дай знак. За хрущялките също нямаш грижи, обаче как да ти ги доставя, кажи? Тази твоя Germany няма топла, голяма вода, да му се не види... Аз скоро шъ поемам на морско пътешествие – вятърът ще опъва платната, ще разрошва косите ми, а около мен ще е пълно с моряци! :) Дам, няма да си прекарваме ваканцията у блого, я!... А ти си кажи, ако случайно имаш път към някое средиземноморско пристанище, да съ срещнем и да съ напием реално (От Мартини Бианко боли ли глава?). Веднага шъ мъ познаеш, в дясната си ръка шъ държа кофа с череши! :)
цитирай
8. hloris - Страхът ли ви държи в анонимност,драги?!?
16.05.2015 09:37
анонимен написа:
blondinkas4uk09 написа:
какъв скайп, бе, Мармаладка, сега е модерно да ме призовеш в съда, не в скайп. То за Скайп нямаш грижи, аз съм винаги там, само дай знак. За хрущялките също нямаш грижи, обаче как да ти ги доставя, кажи? Тази твоя Germany няма топла, голяма вода, да му се не види... Аз скоро шъ поемам на морско пътешествие – вятърът ще опъва платната, ще разрошва косите ми, а около мен ще е пълно с моряци! :) Дам, няма да си прекарваме ваканцията у блого, я!... А ти си кажи, ако случайно имаш път към някое средиземноморско пристанище, да съ срещнем и да съ напием реално (От Мартини Бианко боли ли глава?). Веднага шъ мъ познаеш, в дясната си ръка шъ държа кофа с череши! :)


Сега е модерно да си говориш сам от 1ва страница.
Аз му предложих да ми даде паролата (5ти ли ще съм 10ти ли в списъка не знам)
за да му закрия блога и да се приключва, ама той се прави на ударен. Заличава следите една по една като деактивира постинги.
И без това има още 10 на профила



цитирай
9. saankii - ф873 ,Ти ли си, намигни ;))) skype madame_40 - Lady_Xxx - Julia
16.05.2015 11:38
9. анонимен - ;))
15.05 22:50

Сега е модерно да си говориш сам от 1ва страница.
Аз му предложих да ми даде паролата (5ти ли ще съм 10ти ли в списъка не знам)
за да му закрия блога и да се приключва, ама той се прави на ударен. Заличава следите една по една като деактивира постинги.
И без това има още 10 на профила
цитирай
10. f873 - А-а-а, не в скайпа, че някои нямат ...
16.05.2015 21:30
А-а-а, не в скайпа, че някои нямат камерка а на други ... микрофона им бил виновен.
:))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saankii
Категория: Хоби
Прочетен: 1775546
Постинги: 585
Коментари: 3415
Гласове: 3254
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930