Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.05.2015 21:55 - НЕЩАТА НЕ отиват на ДОБРЕ !!
Автор: saankii Категория: Хоби   
Прочетен: 8406 Коментари: 9 Гласове:
3

Последна промяна: 14.05.2015 22:18


 
      Драги ми г.н Петър Вълев Даскалов , тъй като си

един от най почетните автори  тук, и заслужил майстор

на Локумите ,Сатирата и ...пустото Блогуване ....

 


Задавам моя въпрос към Вас вече 2 път / ще го задам и в Съда , където Вие ще бъдете един от 4 ма главни свидетели .. по въпросния граждански иск на Лицето Г.С.Г.с/у инвестора, и мен Ю.П.Т.
 та , направо към  сложния въпрос ....

Вие познавате ли г.н  Фрииолдмен /Димитър/ лично,

за да сложите край на спора,като един изявен Блогер?

Защото аз ГО познавам  лично ,и  това мога / и ще го докажа/

писмено и устно   пред Съда ,под клетва.

Това е  Георги Ст. Гевечанов /44/ София  /разведен/.

има поднесени  още данни/ и снимки/  за Лицето в Интернет .

ЦЕЛИЯТ БЛОГ ВАЗИ СЕГА ГЛЕДА ,Г.н Инженер ................................


ето признанията на Самият “анонимен“ Трол.....
2. milady - Ето нещо от ЛС ... 
14.10.2014 11:56

hahhaha .....

Колкото и да се напъваш не можеш да ме спреш. По силен съм от теб, това ми е работата все пак. 
Нищо не знаеш, ако искам ще ти уредя БАН на всичките ти профили, аз имам 52 (born, zemela, jedkinight, zlatkostanoev, jupel, conte, blackpredator, rozzata, donchevav, pantaleev, freeoldmen, faktifakti, kokomoko, kukla3........) Аз винаги съм на първа а ти ще си креташ в забвение. Айде че нямам време, трябва да пускам постинги.

Изпратено: 09.10 11:15 От: gogo100imenov

 

   



Гласувай:
3



1. saankii - опасно е ,да изпадате в конфузни ситуации на 73 г...
12.05.2015 22:01
Съжалявам , но Вие сте все още адекватен и можете, да
отговаряте за действията си/ Така ми отговори вашият млад Приятел ,
когато го запитах преди 2 г още ,Защо си играе с вас и другите невинни блогъри....
Това ,че си изтрихте компрометиращите емоционални постинги от март месец ,
няма ,да ви спаси от Отговорност.
Мисля ,че сте попаднал в манипулациите на един болен мозък.
Още веднъж ,съжалявам за вас ..
цитирай
2. milady - И за най тъпите читатели ..стана ясно....
12.05.2015 22:40
кой кум ,кой сват и кой на
Булката брат ....
ЧовекО е Сам отдавна ,и не може без
ОРГАЗЪМ на ПЪРВА..
То многооо ясну ,след като имал само 2 жени в живота си.....
и ги е чакал по 9 години !!!!
Смятай ......
цитирай
3. saankii - бай ПРостоле, знам ,че закусваш тук с 5/6 Попържни.....
13.05.2015 11:59
Имам нова идея за Блог вълна, да не скучаеш самотен......

АЗ съдя ТЕбе, Ти съдиш мен.....
А пък ..Той съди НЕя ,а Тя пък Друг.........

Става ,нали ? многооо авангардно и полезно за БЕЗработни Юзъри...
подавайте още куплети ,колеги ...
Да СЪтворим Заедно ЕДна Нова Чиста Анонимна Среда в БлогА .....
цитирай
4. born - Поласкан съм ! На първо място съм ...
13.05.2015 12:23
Поласкан съм ! На първо място съм сред профилите, цитирани по-горе ! Само да отбележа, че аз съм създател и на много други, които не са описани тук. И честно казано - на всички /без един - ПОЗНАЙ КОЙ /. Обидно е да си подценен/а !
цитирай
5. saankii - Make Love ,not War ;)) Thank's for the song !! https://youtu.be/8VEUrEXBAzI...........
13.05.2015 12:39
born написа:
Поласкан съм ! На първо място съм сред профилите, цитирани по-горе ! Само да отбележа, че аз съм създател и на много други, които не са описани тук. И честно казано - на всички /без един - ПОЗНАЙ КОЙ /. Обидно е да си подценен/а !

цитирай
6. tezko - Уважаема НЕсанки,
13.05.2015 13:18
Прочетен: 4314

Мога ли да запитам ДОКОГА ще ви гледаме посраните гащи на първа страница?
Колко ника имаш ти господЖа?
цитирай
7. freeoldmen - Сестро,
13.05.2015 14:59
ти си нещастна болна женица, която не признава заболяването си.
В този смисъл съдебното дирене срещу теб е безпредметно,
но е крайно необходимо за субектите, стопанисващи блога.
Ето, отново са ти напомпали глупостите, сложили и постинга на Жоро до твоя.
С едничката цел да докопат някой клик в повече.
Гнусното и подсъдно манипулиране на болни лица като теб,
ще им излезне соленичко в съда.
Дори и в българския.
Евала на Жоро.
А ти отиди спешно на психолог.
цитирай
8. milady - не знам, защо ми обръщащ от 2г.Внимание ,фрийолдмен4о ???
13.05.2015 15:12
първо моят Пост си има Цел и адресант ,и това НЕ си ти!
Второ ,ако не ти допада мястото тук ....
Моля , последният ти Ник ,да затвори вратата отвън ....
На мен ми е забавно..и ..многоо полезно.Точка!!
Айде сега, бегай да видиш децата си, и какво прави “Булката “
аз съм отдала 30 г.на Моето семейство....
нямаш ЛИце, дори “Добър Ден“ да ми кажеш...
смешен безсилен Виртуалко си на 50г ,
като Катър без История ....

и , спри с тези педалски снимки в блога си.
да не стане Опасно ,когато и ако се върна ....
Юлия

цитирай
9. born - Поласкан съм ! На първо място съм ...
14.05.2015 20:59
saankii написа:
born написа:
Поласкан съм ! На първо място съм сред профилите, цитирани по-горе ! Само да отбележа, че аз съм създател и на много други, които не са описани тук. И честно казано - на всички /без един - ПОЗНАЙ КОЙ /. Обидно е да си подценен/а !


След подобно предложение, тъй като съм миролюбив ще приема и вероятно ще бъда пощаден. Заключвам си устата и млъквам, разчитайки само на мимики и пантомимики.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saankii
Категория: Хоби
Прочетен: 1779056
Постинги: 585
Коментари: 3415
Гласове: 3254
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930