Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2015 20:11 - Aз НЕ съм Саанки ....
Автор: saankii Категория: Хоби   
Прочетен: 3360 Коментари: 6 Гласове:
8

Последна промяна: 14.05.2015 15:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
           

  “Аз НЕ съм Саанки“...

и никога  няма ,да бъда…

аз съм просто жена…

жива и смела  амазонка …

познала много  победи

и  поражения  , и победила

с усмивка  даже  Смъртта ….


Напук на  всичко и всички Жената

винаги има  нежна  душа ,

и  топла мека   жарава … тя винаги намира сили, да стопли дома,
и после , да си поплаче сама.

Tя е силна ,никога  не забравя ,

но е ангелски добра  ,
и сърцето и не познава злоба,

и винаги  щедро  прощава ...

Дайте едно нежно рамо сега ..

и да  защитим заедно Истината !!

Тя е  в задънена улица и плаче като малко изгубено дете сама

Бъдете смели , знам 4е сте ,

и кажете  високо пред всички ...

едно голямо “да “.....
и ние ще променим Света .

...........................................................

Допълвайте, мили дами !

Апелирам към вас  “истински “ жени.

допълвайте  моята Поема смело ,

и не   поддържайте  никога

лъжата  в блог  тъмнината ..

Чу ли ,приятелко мила ?

Не си  сама !!

Джули Тобоска /2015 14 05 /

                 

Епилог.......................

Колеги , исках, да напусна  тази бойна Арена тук,

да се  дистанцирам от  Суетата и  Суматохата,

Но,  слаба съм …. не  издържах дълго…

Липсва ми адреналина  /и вие “любими“ мои .…

защото , и аз  си имам “любими“ ,не съм Рептилия ,я ;)

За добро ,или зло, аз съм част от “Пейзажа“тук,

част от Проблема ,и  бих желала, да  съм

и малка /но смела  и упорита  гайчица  ,и

за неговото  разплитане / разб. на  проблема / .

Просто такава ми е Природата, никога НЕ

напускам полето на Сражение. Умирам ,но

не  дезертирам /  не се  хваля  ,просто Съдба!

Хубаво е да има конкуренция  ,общение , и спорове , разбира се.

Но, за жалост  интригите  тук  ескалират,

защото 99% от нас /вас/ държат ,да са  анонимни …..........................

Аз не приемам, такъв  начин на действие и

контакти в моя  живот/ звучи ми жалко и перверзно/.

За вашите действия  ,вие си решавате …..

Най малко търся  конфронтация,скандали, пази боже Мъже ,или финансови облаги.. Обмислям още,  какво търся ;)

Искам ,да се съглася публично с колегата  инж.Г.С.Г…

И аз мисля  ,че  “реала и “виртуала “ са  двете страни

на една  монета . Едната  трябва ,да допълва другата.

блог.бг е адекватна среда, на  тази  навън, не е ли ?

Но, с една РАЗЛИКА . Тук има много потребители,и

посетители, които  желаят , да си останат  анонимни.

Ето това е  капката отрова, която отравя “меда “в кацата .

 

липсата    на  ОТГОВОРНОСТ…..

Едно е  ,когато Ю.П.Т. критикува, обвинява и апострофира

колегата Г.С.Г, а съвсем друго ,когато  неизвестен НИК,

обижда и  хули..милейдитУ, или брюнета , нали ?

пс .искам ,да се  извиня  на всички колеги ,които

съм  припознала , наранила и обидила/ не/волно/ .

Имам  много  грешки .Простете ми!

Особено извинение дължа на колежката“забавна

Ани, срамувам се  пред теб, извини ме ,моля те!

И  ,благодаря за достойната и смела  позиция !

http://bryunetsnakovalnia10.blog.bg/technology/2015/04/22/ti-da-vidish-za-kogo-viiat-lineikite-dnes.1355812

За една по-добра България, за чиста и прозрачна виртуална и реална среда. Подкрепям!




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. saankii - измислих спонтанно това заглавие днес...
11.05.2015 20:17
Моля ,колежките/ и колеги/разбира се/ които ме възприемат
насериозно ,да съберем поне 12 плюса до утре 12 00/ 12 05 2015
за ,да покажем ,все пак, че и ние сме нормални хора и ... блогери...

пс .Гого ,моля да не ме качваш на Стената на Срама ....
благодаря ти за разбирането ,
знаеш ,че съм Балон в тръни в ИТ .
Джули
цитирай
2. milady - Флаш Моб 12 05 2015 ....
11.05.2015 20:39
“ Аз НЕ съм Саанкии “
това е Апел , надявам се разбрахте ...
цитирай
3. marmalady - Хубоо , чe ХиперАктивния Виртуалник, са кротна ...и заспа/ шътт/ след 22 ч.блогуване ..
11.05.2015 22:17
Че, да кажа и аз две смислени слова ...
само вижте това ...

Не прашинката, ами най-големият смешник, който някога съм чела. Този преди 2 години се обясняваше, как след 2 години щял да бъде с Жената, която обичал, щот тогава не можел, а глей кви ги дрънка сега. Смях! Моля, проявете уважение към този идиот. То, че милейдито е превъртяла е ясно, ама този...наистина не е в ред. Само ролята на хлорчето не ми е ясна.Сигурно е искала някой да я спонсорира за цигарки и бира, ама ффф92739 или жоретУ не са искали да я ?бът.

"Да, Хлорис - щом Тя! е решила и излязла от анонимност - аз ДИРЕКТНО ЗАЯВЯВАМ, че blondinkas4uk09 е Моята Санкии!
цитирай
4. saankii - хлорке, ша потърпиш за нови чаршафи, ша подарявам на СваБдата на СаанкиитУ ....
12.05.2015 18:14
Kako zabavna ,я попитай Гочето на скайпа ,
щоо така са Осра в чаршафите,
и що са опитва , да ги навре под леглото......
да пратя малко Кoelnische Wasser 4711 ;))
Все пак Хлорка е дама, макар и блогерка ;)))

8. zabavnata - Здравей, батко!
15:57
цитирай
5. blondinkas4uk09 - Mармаладка, какво ти стана? :)
12.05.2015 22:04
Защо си толкова нормална, да не те удари нещо по главата? Майтапа/ът настрана... така си си добре!
По същество: и аз съм съгласна със Забавната!
Трябва ли да създавам постинг: "Аз не съм Саанки!" ?
цитирай
6. saankii - Мила ,ние блондинките трябва ,да се разбираме ..БЕЗ думи/ логично ,нали ;) Obi4am te !
12.05.2015 22:29
blondinkas4uk09 написа:
Защо си толкова нормална, да не те удари нещо по главата? Майтапа/ът настрана... така си си добре!
По същество: и аз съм съгласна със Забавната!
Трябва ли да създавам постинг: "Аз не съм Саанки!" ?

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saankii
Категория: Хоби
Прочетен: 1767965
Постинги: 585
Коментари: 3415
Гласове: 3254
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031